node/36714

GP Ρωσίας: Κι άλλη pole για τον Leclerc

Η τέταρτη στη σειρά για τον Μονεγάσκο, μπροστά από τον Hamilton που πέρασε οριακά τον Vettel.

O Charles Leclerc έγραψε δύο χρόνους στην Q3 αρκετούς για να του δώσουν την pole position. Τελικά είχε μια άνετη διαφορά 0,402” από τον Lewis Hamilton, που κατάφερε με την τελευταία του προσπάθεια να μπει σφήνα ανάμεσα στις δύο Ferrari.

Για μία ακόμη φορά οι Ferrari ήταν σε άλλη κλάση στις ευθείες, με τον Leclerc να ρίχνει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο στον Hamilton, στον πρώτο τομέα της πίστας.

Ο Sebastian Vettel ήταν δεύτερος μετά τις πρώτες προσπάθειες στην Q3, αλλά κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του κατά μόνο 0,082” κάνοντας λάθη στη δεύτερή του προσπάθεια, με αποτέλεσμα να είναι 0,023” πιο αργός από τον Hamilton.

Ο Max Verstappen έδειχνε μέσα στη μάχη για την pole στα πρώτα στάδια των κατατακτηρίων, αλλά κατέληξε 4ος, 0,682” από τον Leclerc, αν και 3 δέκατα μπροστά από τον Valtteri Bottas, που έκανε λάθη στους γρήγορους γύρους του. Όμως ο Verstappen έχει δεχτεί ποινή 5 θέσεων αφού φόρεσε τον νέο Honda V6, οπότε θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 9η θέση.

Ο Carlos Sainz (φωτ. κάτω) με τη McLaren ήταν ο “best-of-the-rest”, στην 6η θέση, γυρίζοντας μόλις 0,067” πιο γρήγορα από τον Nico Hulkenberg με τη Renault.

Sainz Sochi 2019

O Lando Norris ήταν 8ος με τη δεύτερη McLaren, μπροστά από τον Romain Grosjean (Haas), ο οποίος δυσκολεύτηκε στην Q1 αλλά έκανε έναν φοβερό γύρο στο τέλος της Q2 για να μπει άνετα στη δεκάδα. Ο Daniel Ricciardo (Renault) ήταν τελικά 10ος, 2,033” από την κορυφή.

Από τους πρώτους δέκα, οι δύο οδηγοί της Mercedes θα ξεκινήσουν τον αγώνα με τη μεσαία γόμα ελαστικών, αφού με αυτήν έκαναν τους χρόνους τους στην Q2. Οι υπόλοιποι θα ξεκινήσουν με τα μαλακά λάστιχα.

Ο Pierre Gasly (Toro Rosso) ήταν 11ος, αλλά θα ξεκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω αφού κι αυτός χρησιμοποίησε τον νέο κινητήρα Honda από την αρχή του τριημέρου. Αυτό σημαίνει ότι ο Sergio Perez (Racing Point) πάρει τη θέση του Γάλλου, αν και δεν βελτίωσε την επίδοσή του στην Q2 με το δεύτερο σετ ελαστικών.

Ο Antonio Giovinazzi ήταν 13ος με την Alfa Romeo που δεν έδειξε ικανή να διεκδικήσει θέση στη δεκάδα. Ο Ιταλός θα ξεκινήσει πάντως μπροστά από τον Kevin Magnussen (Haas), που δεν βελτίωσε στην Q2 κάνοντας λάθη στη δεύτερη προσπάθεια.

Ο Lance Stroll (Racing Point) έκανε ένα παρόμοιο λάθος στην Κ15 κι επίσης δεν βελτίωσε, μένοντας σχεδόν μισό  δευτερόλεπτο πίσω από τον Δανό, στην 15η θέση.

Ο Kimi Raikkonen (Alfa Romeo) ήταν ο πιο γρήγορος από όσους αποκλείστηκαν στην Q1, κάνοντας λάθη στην Κ10 και στο τέλος της δεύτερής του προσπάθειας. Έτσι, έχασε την πρόκριση από τον team-mate του για λιγότερο από ένα δέκατο.

Ο George Russell (Williams) ήταν 17ος, 6 δέκατα από το όριο πρόκρισης στην Q2, αλλά 1,2” μπροστά από τον team-mate του, τον Robert Kubica. O Πολωνός, που θα ξεκινήσει τελευταίος αφού φόρεσε τον τελευταίου τύπου κινητήρα Mercedes, βγήκε από την πίστα στον δεύτερο γύρο του με το πρώτο σετ ελαστικών, αλλά βελτίωσε στη συνέχεια.

Ο Alex Albon (Red Bull), που κι αυτός είχε ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κινητήρα, ήταν 19ος και αποκλείστηκε στην Q1 αφού «σβούριξε» και χτύπησε στην εξωτερική μπαριέρα της Κ13, με αποτέλεσμα να βγει και κόκκινη σημαία ενώ απέμεναν εξήμισι λεπτά για τη λήξη της Q1.

Ο «τοπικός» Daniil Kvyat (Toro Rosso) δεν πήρε μέρος στις κατατακτήριες αφού αντιμετώπισε πρόβλημα κινητήρα την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Η ομάδα αποφάσισε να αλλάξει κινητήρα, τούρμπο, MGU-K και MGU-H, αλλά δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τη δουλειά εγκαίρως.

Sochi 2019 Q podium

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ GP

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

1

Charles Leclerc

Ferrari

1m31.628s

-

2

Lewis Hamilton

Mercedes

1m32.030s

0.402s

3

Sebastian Vettel

Ferrari

1m32.053s

0.425s

4

Valtteri Bottas

Mercedes

1m32.632s

1.004s

5

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m33.222s

1.594s

6

Nico Hulkenberg

Renault

1m33.289s

1.661s

7

Lando Norris

McLaren/Renault

1m33.301s

1.673s

8

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m33.517s

1.889s

9

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m32.310s

0.682s

10

Daniel Ricciardo

Renault

1m33.661s

2.033s

11

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m33.958s

2.330s

12

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m34.037s

2.409s

13

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m34.082s

2.454s

14

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m34.233s

2.605s

15

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m34.840s

3.212s

16

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m33.950s

2.322s

17

George Russell

Williams/Mercedes

1m35.356s

3.728s

18

Alexander Albon

Red Bull/Honda

1m39.197s

7.569s

19

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m36.474s

4.846s

20

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

-

 
node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.