node/36716

GP Ρωσίας: Η Mercedes κάνει το «1-2» με Hamilton - Bottas

Πλήρης ανατροπή του αγώνα με τον Vettel να εγκαταλείπει και τον Leclerc να μένει τρίτος.

Και από εκεί που όλα έδειχναν στην αρχή του αγώνα ότι η Ferrari θα έκανε εύκολα το «1-2», ήρθε η Mercedes, σχεδόν από το πουθενά, να το κάνει αυτή και οι Hamilton, Bottas να ανεβαίνουν στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου. 
Ο Leclerc που είχε την πρώτη θέση στη σειρά εκκίνησης έμεινε τρίτος και ο Vettel που ξεκίνησε τον αγώνα καλύτερα από όλους, έμεινε όταν ο κινητήρας δήλωσε απρόθυμος να συνεχίσει. 

Τέταρτος ο Verstappen και πέμπτος ένας εξαιρετικός Albon που ξεκίνησε από τα πιτ και βρέθηκε πολύ ψηλά μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα. 

Ο αγώνας 

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Ferrari πετάχτηκαν εμπρός με τον Vettel να περνά τον Leclerc, και τον Sainz να βρίσκεται εμπρός από τον Bottas.

Όμως πριν καν συμπληρωθει γύρος το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα μετά από μια τριπλή επαφή των Grosjean,  Giovinazzi και Ricciardo. Τρεις γύρους μετά ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά με τη σεριά να παραμένει ως έχει και τον Vettel  να δηλώνει ανυπακοή στην οδηγία της ομάδας να αφήσει τον Leclerc να περάσει. Αντίθετα μάλιστα ο Γερμανός αντί να σηκώσει το πόδι από το γκάζι, άνοιγε τη διαφορά από τον ομόσταυλό του, την ώρα που ο Hamilton έδειχνε να κλείνει τη διαφορά που τον χώριζε από τον Μονεγάσκο. 

Ο Leclerc μπήκε πρώτος στα πιτ να βάλει τη μέση γόμα στον 23ο γύρο και τέσσερις γύρους μετά μπήκε ο Vettel ο οποίος βγήκε πίσω από τον συναθλητή του. Η επιθυμία της ομάδας εκπληρώθηκε έστω και έτσι. Όμως αμέσως μετά ο Vettel είδε την μονάδα MGU-K να τον εγκαταλείπει και πάρκαρε δίπλα στην πίστα. Σαν αποτέλεσμα εμφανίστηκε η ένδειξη για εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο διαδέχτηκε το πραγματικό όταν ο Russell έπεσε πάνω στις μπαριέρες. Ο Hamilton είχε προλάβει όμως να μπει στα πιτ και να βάλει τη μαλακή γόμα, κάτι που έκανε και ο Leclerc στον 30ο γύρο βγαίνοντας πίσω από τις δύο Mercedes. 

Όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα ο Μονεγάσκος προσπάθησε να πιέσει, έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον Bottas μια - δύο φορές αλλά δεν μπόρεσε να τον περάσει. Από εκεί και μετά το παιχνίδι πέρασε στα χέρια των δύο Mercedes με τον Hamilton να ανοίγει τη διαφορά και τον Bottas να μην δίνει στον Leclerc άλλες ευκαρίες να ελπίζει σε κάτι καλύτερο από την 3η θέση. 

Κάπως έτσι έπεσε η καρό σημαία που βρήκε τις δύο Mercedes εμπρός, καταφέροντας κάτι που στην αρχή του αγώνα φαινόταν ακατόρθωτο. Ωστόσο έδειξαν ότι μπόρεσαν να αξιοποιήσουν τις συνθήκες που δημιουργήθηκαν με τα αυτοκίνητα ασφαλείας και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Vettel να πετύχουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και να σπάσουν το σερί της Ferrari των τελευταίων αγώνων. 

Επόμενος αγώνας, στην Ιαπωνία, στις  11-13 Οκτωβρίου. 

ru

TAGS
node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.