node/36200

GP Ουγγαρίας: Πρώτη pole για τον Verstappen

Ο Ολλανδός της Red Bull πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του μετά από 93 GP της Formula 1, νικώντας τους Bottas και Hamilton.

O Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος και μετά τις πρώτες προσπάθειες στην Q3, με ένα γύρο σε 1’ 14” 958, που τον έφερε 0,178” μπροστά από τον Valtteri Bottas.

O Bottas κατάφερε να ξεπεράσει αυτόν το χρόνο αναφοράς του Ολλανδού με τη δεύτερή του προσπάθεια, αλλά λίγο πριν ο Verstappen είχε γράψει ένα 1’ 14”572 για να πάρει τελικά την pole με διαφορά μόλις 0,018” από τον Φιλανδό της Mercedes, χάρη στην ταχύτητά του στον τελευταίο τομέα χρονομέτρησης..

Ο Lewis Hamilton κατατάχτηκε τελικά 3ος, δύο δέκατα από την κορυφή και μπροστά από τον Charles Leclerc με τη Ferrari, που είχε επιβιώσει από μια έξοδο στην Q1 όπου χτύπησε με το πίσω μέρος την μπαριέρα της τελευταίας στροφής της πίστας.

Ο Sebastian Vettel ήταν 5ος, μισό δευτερόλεπτο από τον πρώτο, αλλά καθαρά μπροστά από τον Pierre Gasly, που ήταν σχεδόν 9 δέκατα πιο αργός από τον team-mate του, τον Verstappen.
 
Και οι έξι πρώτοι θα ξεκινήσουν τον αυριανό αγώνα με τα μεσαία λάστιχα της Pirelli, αφού αυτά χρησιμοποίησαν στην Q2.

H McLaren κέρδισε τη μάχη των υπολοίπων, με τον Lando Norris μόλις 0,052” ταχύτερο από τον Carlos Sainz.

O Romain Grosjean κατατάχτηκε 9ος με τη Haas στημένη όπως στην Αυστραλία, στην αρχή της χρονιάς. Ο Γάλλος ήταν 0,028” πιο γρήγορος από τον Kimi Raikkonen με την Alfa Romeo.

Ο Nico Hulkenberg με τη Renault υποβιβάστηκε από τους άλλους στην 11η θέση, χάνοντας την πρόκριση στην Q3 για λιγότερο από μισό δέκατο διαφορά από τον Raikkonen. Αν και ο Hulkenberg δεν βελτίωσε την επίδοσή του με τη δεύτερη προσοπαθεια στην Q2, εντούτοις έμεινε μπροστά από τους δύο οδηγούς της Toro Rosso, τους Alex Albon και Daniil Kvyat, που επίσης απέτυχαν να βελτιώσουν.

Ο Antonio Giovinazzi ήταν 14ος με τη δεύτερη Alfa, μπροστά από τον Kevin Magnussen με την τελευταίων προδιαγραφών Haas, ο οποίος δεν κατάφερε να επαναλάβει στην Q2 την καλή εμφάνιση που είχε στην Q1. O Giovinazzi κινδυνεύει να δεχτεί και ποινή για παρεμπόδιση του Lance Stroll στη Στροφή 5.

Ο George Russell (Williams) μόλις που έχασε την ευκαιρία για μια παρθενική πρόκριση στην Q2, για μόνο 0,053”, αφού ήταν στη 15η θέση μέχρι την τελευταία στιγμή στην Q1. Ο νεαρός Βρετανός είχε φροντίσει να έχει άδεια πίστα μπροστά του για την τελευταία του προσπάθεια,  ξεκινώντας πριν από τους άλλους, οπότε ήταν για ένα διάστημα μέχρι και 8ος. Στη συνέχεια όμως οι άλλοι τον πέρασαν με τη δεύτερή τους προσπάθεια, με τελευταίο τον Hulkenberg που τον έστειλε στη ζώνη υποβιβασμού.

Ο Sergio Perez (Racing Point) κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Daniel Ricciardo με τη δεύτερή του προσπάθεια, καθώς ο Αυστραλός της Renault αναγκάστηκε να κόψει στον τελευταίο του γύρο. Είχε πέσει σε κίνηση στην τελευταία στροφή πριν το ξεκίνημα της προσπάθειάς του και επεχείρησε να βρει καθαρό αέρα περνώντας από την εξωτερική τον Perez, ο οποίος όμως δεν τον άφησε και τον ανάγκασε να αφήσει το γκάζι. 

Ο Lance Stroll (Racing Point) ήταν τελικά 19ος, αλλά 8 δέκατα μπροστά από τον Robert Kubica με τη δεύτερη Williams.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΓΓΡΙΚΟ GP
 

1

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1' 14" 572

2

Valtteri Bottas

Mercedes

0,018"

3

Lewis Hamilton

Mercedes

0,197"

4

Charles Leclerc

Ferrari

0,471"

5

Sebastian Vettel

Ferrari

0,499"

6

Pierre Gasly

Red Bull/Honda

0,878"

7

Lando Norris

McLaren/Renault

1,228"

8

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1,280"

9

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1,441"

10

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1,469"

11

Nico Hulkenberg

Renault

1,993"

12

Alexander Albon

Toro Rosso/Honda

2,115"

13

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

2,120"

14

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

2,232"

15

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

2,509"

16

George Russell

Williams/Mercedes

2,459"

17

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

2,537"

18

Daniel Ricciardo

Renault

2,685"

19

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

2,970"

20

Robert Kubica

Williams/Mercedes

3,752"

TAGS
node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]