node/37072

GP Μεξικό: Ο Lewis Hamilton παίρνει μια πανάξια νίκη

Δεύτερος ο Sebastian Vettel, τρίτος ο Valtteri Bottas.

Η Ferrari ξεκινούσε από τις δύο πρώτες θέσεις με τους Leclerc και Vettel έχοντας πίσω τους τους Hamilton και Verstappen. Στην πρώτη στροφή τα δύο κόκκινα μονοθέσια έστριψαν έτσι όπως ξεκίνησαν όμως ο Ολλανδός στην προσπάθειά του να περάσει τον οδηγό της Mercedes είχε μια επαφή με αποτέλεσμα ο μεν Hamilton να βγει εκτός πίστας, ο δε Verstappen να πέσει στην όγδοη θέση. 

Η αναταραχή έδωσε τη δυνατότητα στον Albon να περάσει τρίτος το ίδιο και στον Sainz που βρέθηκε τέταρτος. Κάπου εκεί βγήκε ένδειξη για εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς θραύσματα από την επαφή βρίσκονταν στην πίστα. Όταν έφυγε η ένδειξη ο Hamilton πέρασε τον Sainz, ενώ πιο πίσω ο Verstappen έδινε μια ακόμη μάχη με τον Bottas αυτή τη φορά που είχε σαν αποτέλεσμα μια ακόμη επαφή για τον Ολλανδό της Red Bull που αυτή τη φορά ήταν πιο επώδυνη καθώς είχε κλατάρισμα. 

Ετσι αναγκάστηκε να μπει στα πιτ αφού πρώτα έκανε ένα μεγάλο μέρος της πίστας με τη ζάντα και να πέσει τελευταίος όταν βγήκε, έχοντας φορέσει τη σκληρή γόμα. Στις εμπρός θέσεις ο Hamilton πίεζε τον Albon που και αυτός με τη σειρά του πίεζε τον Vettel. 

O Albon ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε το χορό των πιτ στοπ που έβαλε ξανά τη μέση γόμα με την οποία είχε ξεκινήσει και στον 15ο γύρο η Ferrari φώναξε στα πιτ τον Leclerc για να του βάλει και αυτού τη μέση γόμα. Η στρατηγική για τον Μονεγάσκο ήταν στρατηγική δύο πιτι στοπ. 

Ωστόσο Hamilton, Vettel και Bottas έμειναν μέσα στην πίστα, μέχρι τον 24ο γύρο όπου ο Βρετανός ήταν ο πρώτος που μπήκε από τη συγκεκριμένη τριάδα για να βάλει τη σκληρή γόμα και να προσπαθήσει να πάει με αυτήν ως το τέλος. Η Ferrari είχε μια συζήτηση με τον Vettel για το αν έπρεπε να αλλάξει και αυτός ελαστικά αλλά ο Γερμανός είπε ότι θα μείνει και άλλο μέσα στην πίστα. Τελικά μπήκε για αλλαγή στον 38ο γύρο, ενώ ένα γύρο νωριτερα είχε μπει ο Bottas. 

Βγαίνοντας ο Vettel βρέθηκε πίσω από τους Hamilton και Albon και εμπρός από τον Bottas. Σε εκείνο το σημείο πρωτοπόρος του αγώνα ήταν ο Leclerc και η λογική έλεγε ότι Hamilton και Albon θα έκαναν ένα ακόμη πιτ στοπ. 

Ο 43ος γύρος ήταν καθοριστικός για την τύχη του Laclerc καθώς στο δεύτερο πιτ στοπ του καθυστέρησε πολύ και βγήκε πιο πίσω από ότι η ομάδα υπολόγιζε. Κάπως έτσι η πρώτη τριάδα (και μετά το πιτ στοπ του Albon) ήταν Hamilton, Vettel, Bottas, με τον τελευταίο να πιέζει τον Γερμανό για τη δεύτερη θέση. 

Εμπρός ο Hamilton ο οποίος γκρίνιαζε στην ομάδα του οτι τον έβαλε πολύ νωρίς για πιτ στοπ συνέχιζε να προηγείται και με δεδομένη την άψογη διαχείριση των ελαστικών του να μην φαίνεται να κινδυνεύει από τον Vettel. O Γερμανός άντεξε στην πίεση του Bottas όταν σε κάποια στιγμή αυτός απέκτησε DRS και κάπως έτσι με τον Leclerc να προσπαθεί να πιάσει τον Bottas αλλά να μην μπορεί, έπεσε η καρό σημαία. 

Ο Hamilton πανηγύρισε την 83η νίκη της καριέρας του, αλλά δεν κατάφερε να κατοχυρώσει μαθηματικά τον τίτλο, πράγμα που φαίνεται ότι θα κάνει στο Austin. Ωστόσο στέφθηκε πανάξιος νικητής οδηγώντας έξυπνα και εκμεταλλευόμενος τη στρατηγική της ομάδας του παρά τη γκρίνια που έριξε στη διάρκεια του αγώνα. 

Τώρα πλέον ο  Βρετανός έχει 363 βαθμούς έναντί 289 του Bottas και όπως λένε τα μαθηματικά και οι πιθανότητες είναι σχεδόν απίθανο να χάσει τον τίτλο της χρονιάς. Μένει απλά να δούμε σε ποια πίστα θα τον πανηγυρίσει. 

me

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS