node/37072

GP Μεξικό: Ο Lewis Hamilton παίρνει μια πανάξια νίκη

Δεύτερος ο Sebastian Vettel, τρίτος ο Valtteri Bottas.

Η Ferrari ξεκινούσε από τις δύο πρώτες θέσεις με τους Leclerc και Vettel έχοντας πίσω τους τους Hamilton και Verstappen. Στην πρώτη στροφή τα δύο κόκκινα μονοθέσια έστριψαν έτσι όπως ξεκίνησαν όμως ο Ολλανδός στην προσπάθειά του να περάσει τον οδηγό της Mercedes είχε μια επαφή με αποτέλεσμα ο μεν Hamilton να βγει εκτός πίστας, ο δε Verstappen να πέσει στην όγδοη θέση. 

Η αναταραχή έδωσε τη δυνατότητα στον Albon να περάσει τρίτος το ίδιο και στον Sainz που βρέθηκε τέταρτος. Κάπου εκεί βγήκε ένδειξη για εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς θραύσματα από την επαφή βρίσκονταν στην πίστα. Όταν έφυγε η ένδειξη ο Hamilton πέρασε τον Sainz, ενώ πιο πίσω ο Verstappen έδινε μια ακόμη μάχη με τον Bottas αυτή τη φορά που είχε σαν αποτέλεσμα μια ακόμη επαφή για τον Ολλανδό της Red Bull που αυτή τη φορά ήταν πιο επώδυνη καθώς είχε κλατάρισμα. 

Ετσι αναγκάστηκε να μπει στα πιτ αφού πρώτα έκανε ένα μεγάλο μέρος της πίστας με τη ζάντα και να πέσει τελευταίος όταν βγήκε, έχοντας φορέσει τη σκληρή γόμα. Στις εμπρός θέσεις ο Hamilton πίεζε τον Albon που και αυτός με τη σειρά του πίεζε τον Vettel. 

O Albon ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε το χορό των πιτ στοπ που έβαλε ξανά τη μέση γόμα με την οποία είχε ξεκινήσει και στον 15ο γύρο η Ferrari φώναξε στα πιτ τον Leclerc για να του βάλει και αυτού τη μέση γόμα. Η στρατηγική για τον Μονεγάσκο ήταν στρατηγική δύο πιτι στοπ. 

Ωστόσο Hamilton, Vettel και Bottas έμειναν μέσα στην πίστα, μέχρι τον 24ο γύρο όπου ο Βρετανός ήταν ο πρώτος που μπήκε από τη συγκεκριμένη τριάδα για να βάλει τη σκληρή γόμα και να προσπαθήσει να πάει με αυτήν ως το τέλος. Η Ferrari είχε μια συζήτηση με τον Vettel για το αν έπρεπε να αλλάξει και αυτός ελαστικά αλλά ο Γερμανός είπε ότι θα μείνει και άλλο μέσα στην πίστα. Τελικά μπήκε για αλλαγή στον 38ο γύρο, ενώ ένα γύρο νωριτερα είχε μπει ο Bottas. 

Βγαίνοντας ο Vettel βρέθηκε πίσω από τους Hamilton και Albon και εμπρός από τον Bottas. Σε εκείνο το σημείο πρωτοπόρος του αγώνα ήταν ο Leclerc και η λογική έλεγε ότι Hamilton και Albon θα έκαναν ένα ακόμη πιτ στοπ. 

Ο 43ος γύρος ήταν καθοριστικός για την τύχη του Laclerc καθώς στο δεύτερο πιτ στοπ του καθυστέρησε πολύ και βγήκε πιο πίσω από ότι η ομάδα υπολόγιζε. Κάπως έτσι η πρώτη τριάδα (και μετά το πιτ στοπ του Albon) ήταν Hamilton, Vettel, Bottas, με τον τελευταίο να πιέζει τον Γερμανό για τη δεύτερη θέση. 

Εμπρός ο Hamilton ο οποίος γκρίνιαζε στην ομάδα του οτι τον έβαλε πολύ νωρίς για πιτ στοπ συνέχιζε να προηγείται και με δεδομένη την άψογη διαχείριση των ελαστικών του να μην φαίνεται να κινδυνεύει από τον Vettel. O Γερμανός άντεξε στην πίεση του Bottas όταν σε κάποια στιγμή αυτός απέκτησε DRS και κάπως έτσι με τον Leclerc να προσπαθεί να πιάσει τον Bottas αλλά να μην μπορεί, έπεσε η καρό σημαία. 

Ο Hamilton πανηγύρισε την 83η νίκη της καριέρας του, αλλά δεν κατάφερε να κατοχυρώσει μαθηματικά τον τίτλο, πράγμα που φαίνεται ότι θα κάνει στο Austin. Ωστόσο στέφθηκε πανάξιος νικητής οδηγώντας έξυπνα και εκμεταλλευόμενος τη στρατηγική της ομάδας του παρά τη γκρίνια που έριξε στη διάρκεια του αγώνα. 

Τώρα πλέον ο  Βρετανός έχει 363 βαθμούς έναντί 289 του Bottas και όπως λένε τα μαθηματικά και οι πιθανότητες είναι σχεδόν απίθανο να χάσει τον τίτλο της χρονιάς. Μένει απλά να δούμε σε ποια πίστα θα τον πανηγυρίσει. 

me

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.