node/35578

GP Καναδά: O Vettel στην πρώτη του pole position για το 2019

Στη δεύτερη θέση ο Hamilton και στην τρίτη ο Leclerc. 

Ο Sebastian Vettel πήρε την pole position στον Καναδά, και σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Leclerc δίνει επιτέλους στους φίλους της Ferrari το δικαίωμα να χαμογελούν και να ελπίζουν πως αύριο στον Καναδά η Scuderia μπορεί και να πανηγυρίσει μια νίκη. 

Η Ferrari έδειχνε δυνατή ήδη από την τριτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών όπου ο Γερμανός ήταν ταχύτερος από τον Μονεγάσκο ομόσταυλό του.

Στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών η Ferrari έκανε καλύτερους χρόνους με τη Mercedes να είναι πίσω της αλλά πολύ κοντά χάνοντας μόνον στο τελευταίο sector. Στη μάχη για το ποιος θα περάσει στο Q2 η μεγάλη αρνητική έκπληξη ήταν ο αποκλεισμός του Raikkonen που μάλιστα έχσα από τον ομόσταυλό του Giovinazzi. Εκτός έμειναν επίσης οι Perez και Stroll και βέβαια οι Williams. 

Στο Q2 άπαντες οι διεκδικητές των πρώτων θέσεων ξεκίνησαν με μέση γόμα για να κάνουν με αυτήν τον καλύτερό τους χρόνο και έτσι να έχουν το δικαίωμα αύριο να ξεκινήσουν τον αγώνα με αυτήν. Οι χρόνοι ήταν παρεμφερείς με αυτούς του Q1 όμως ο Verstappen έμπλεξε στην κίνηση και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι με τη συγκεκριμένη γόμα δεν είχε καλή πρόσφυση έμεινε εκτός δεκάδας μετά τα πρώτα περάσματα. Ετσι απόφάσισε να μπει στα πιτ για να βάλει μαλακή γόμα και να προσπαθήσει για έναν καλύτερο χρόνο. Όταν ξαναβγήκε στην πίστα μπροστά του είχε τον Magnussen που και αυτός προσπαθούσε να βελτιώσει. Όμως ο Δανός χτύπησε στον τοίχο των πρωταθλητών, διέλυσε το μονοθέσιό του, η διαδικασία διακόπηκε και ο Verstappen (και κάποιοι άλλοι που θα βελτίωναν) είδε την προσπάθειά του για να μεπι στο Q3 να τερματίζεται εκεί. 

Στο μεταξύ οι άνθρωποι της πίστας χρειάστηκαν πάρα πολύ χρόνο για να απομακρύνουν το πληγωμένο μονοθέσιο του Δανού από το οδόστρωμα αφού δεν είχαν τον κατάλληλο γερανό (!) και η διαδικασία για το Q3 καθυστέρησε αισθητά. 

Όταν αυτή ξεκίνησε, στους πρώτους γύρους ο Hamilton έκανε τον καλύτερο χρόνο και πέρασε πρώτος. Την ίδια στιγμή ο Bottas είχε ένα τετ-α-κε ευτυχώς διχως άλλα δυσάρεστα επακόλουθα αλλά έμεινε χωρίς να πάρει χρόνο. 

Στις δεύτερες πρόσπάθειες ο Vettel πέρασε στην αντεπίθεση και κατάφερε να βρει τη διαφορά από τον Hamilton και να περάσει αυτός τελικά στην pole position με τον Leclerc να μένει τρίτος πίσω από τον Βρετανό οδηγός της Mercedes. Εξαιρετική η προπάθεια του Ricciardo που θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 4η θέση. 

Κάπως έτσι, ο αυριανός αγώνας που ξεκινά στις 21:10 ώρα Ελλάδος αποκτά εξαιρετικό ενδιαφέρον. 

cana

node/39072

McLaren: Ετοιμάζεται για 1.200 απολύσεις

Στην απομάκρυνση 1.200 εργαζομένων προχωρά η McLaren, λόγω COVID-19 αλλά και λόγω περιορισμού κόστους στην F1.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

McLaren: Ετοιμάζεται για 1.200 απολύσεις

Συνολικά 1.200 εργαζόμενοι από όλα τα τμήματα της McLaren αναμένεται να χάσουν τη δουλειά τους, λόγω των περικοπών που μόλις ανακοίνωσε η εταιρία.

Η McLaren επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία, οπότε όπως ανακοίνωσε, αναγκάζεται να προχωρήσει σε μια αναδιάρθρωση που θα φέρει απολύσεις και στα τρία τμήματα της εταιρίας: McLaren Automotive, McLaren Racing και McLaren Applied. Ο ακριβής αριθμών των ανθρώπων που θα αποχωρήσουν από το καθένα μένει να καθοριστεί. Όμως συνολικά, οι 1.200 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σχεδόν στο 1/3 των 4.000 ανθρώπων που δουλεύουν για την εταιρία σήμερα.

Η ανακοίνωση της McLaren αναφέρει: «Λυπούμαστε βαθιά για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτή η αναδιάρθρωση στους ανθρώπους μας. Είναι μια ενέργεια την οποία προσπαθήσαμε να αποφύγουμε, περιορίζοντας σημαντικά το κόστος σε κάθε τομέα των δραστηριοτήτων μας. Όμως τώρα δεν έχουμε άλλη επιλογή, πέρα από το να περιορίσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας»

Ο πρόεδρος του McLaren Group, Paul Walsh, δήλωσε: «Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για την εταιρία μας, και κυρίως για τους ανθρώπους μας, αλλά σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε ως μια αποδοτική, βιώσιμη επιχείρηση με ξεκάθαρο στόχο την επιστροφή στην ανάπτυξη. Η McLaren Applied έχει ήδη εστιάσει την προσοχή της σε τομείς που θα γνωρίσουν άνθηση και θα φέρουν έσοδα. Εξελίξαμε μια νέα πλατφόρμα για ελαφριά υβριδικά αυτοκίνητα, που θα μπει στην παραγωγή πριν από το τέλος της φετινής χρονιάς».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 720S [video]

Η McLaren Racing ήταν υπέρ της θέσπισης ορίου στον προϋπολογισμό των ομάδων της F1 από το 2021, με σκοπό τον περιορισμό του κόστους και τη βελτίωση του συναγωνισμού. «Αυτό θα έχει μεγάλη επίδραση στη μορφή και το μέγεθος της αγωνιστικής μας ομάδας, όμως ξεκινάμε από τώρα τη λήψη μέτρων για να είμαστε και πάλι έτοιμοι για την κατάκτηση νικών και πρωταθλημάτων», δήλωσε ο Walsh.

Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί βέβαια και στις άλλες ομάδες της Formula 1, αφού το όριο των $145 εκατομμυρίων στον προϋπολογισμό τους –που από το 2023 θα πέσει στα $135 εκατ.– θα τις εξαναγκάσει στη μείωση του προσωπικού. Πάντως ο αμοιβές των πιλότων και του διευθυντικού προσωπικού, αλλά και τα έξοδα διαφήμισης και φιλοξενίας στους αγώνες του θεσμού, δεν περιλαμβάνονται στο νέο «budget cap»...

[Πηγή: Autocar]

node/39056

Η Ferrari αναβιώνει το «C'etait un Rendez-Vouz» του Claude Lelouch [video]

Δείτε το αρχικό φιλμ και φωτογραφίες και βίντεο από τα γυρίσματα του νέου, με τον Leclerc στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 Stradale.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Ferrari αναβιώνει το «C'etait un Rendez-Vouz» του Claude Lelouch [video]

To 1976, ένα Κυριακάτικο πρωινό, ο διάσημος σκηνοθέτης  Claude Lelouch γύρισε στους άδειους δρόμους του Παρισιού ένα οκτάλεπτης διάρκειας φιλμ με τίτλο «C'etait un Rendez-Vouz» (Ήταν ένα ραντεβού). Στο φιλμ φαίνεται ένα αυτοκίνητο να διασχίζει με μεγάλη ταχύτητα τους δρόμους της Γαλλικής πρωτεύουσας αδιαφορώντας για όλους τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.

Αυτό το φιλμ θέλει να αναβιώσει ο σκηνοθέτης με τη συνεργασία της Ferrari και κάπως έτσι το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στους δρόμους του Μονακό (όπου κανονικά θα γινόταν το GP της Formula1) βρέθηκε ο Charles Leclerc μαζί με τον Claude Lelouch και ένα πολυπληθές συνεργείο, να μαγνητοσκοπούν σκήνες από το "Le Grand Date", όπως θα ονομάζεται η αναβίωση του κλασικού φίλμ. 


Για τις ανάγκες της αναβίωσης χρησιμοποιήθηκε μια Ferrari SF90 Stradale, σε αντίθεση με το αρχικό φιλμ στο οποίο είχε χρησιμοποιηθεί μια  Mercedes 450 SEL. Σε εκείνο το αρχικό φιλμ, ο Claude Lelouch λέγεται πως είχε μοντάρει τον ήχο έτσι ώστε αντί για τον κινητήρα της Mercedes να ακούγεται αυτός του V12 κινητήρα της δικής του Ferrari 275 GTB. 

lec

Η νέα ταινία θα προβληθεί στις 13 Ιουνίου και τα γυρίσματα παραβρέθηκαν εκτός από τον Γάλλο σκηνοθέτη Claude Lelouch, ο πρίγκιπας Albert II του Μονακό, ο πρόεδρος της Ferrari John Elkann, οι πρίγκιπες Andrea Casiraghi και Pierre Casiraghi με τη σύζυγό του, πριγκίπισσα Beatrice Borromeo.

lecr

Για τις ανάγκες του γυρίσματος οι δρόμοι του Μονακό άδεισαν και παράλληλα επιστρατεύτηκαν πολλοί από τους κριτές του Automobile Club de Monaco για να βοηθήσουν με την εμπειρία τους στην ολοκλήρωση του γυρίσματος. Η Ferrari ανακοίνωσε ότι στην κλασσική διαδρομή του GP, ο Leclerc με την SF90 Stradale πέτυχε ταχύτητες της τάξης των 240 km/h. Ο Μοναγάσκος οδηγός της Scuderia είχε ελάχιστους θεατές, καθώς η πανδημία έχει περιορίσει τα ταξίδια και έτσι λιγοστοί κάτοικοι απο τα μπαλκόνια και τους δρόμους του Πριγκιπάτου, ήταν οι «τυχεροί» θεατές των γυρισμάτων. 

leclerc

Ο Charles Leclerc δήλωσε πως ήταν μια καταπληκτική μέρα και βέβαια μια εξαιρετική εμπειρία στο τιμόνι της SF90 Stradale, την ώρα που η Ferrari επισήμως δήλωσε ότι η μαγνητοσκόπηση της νέας ταινίας μικρού μήκους, στέλνει «ένα μήνυμα αισιοδοξίας και σηματοδότησε ένα πρώτο βήμα προς την επιστροφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, της ταινίας και της κοινωνικής ζωής».