node/35574

GP Καναδά, ανάλυση: Μπορεί τελικά η Ferrari;

Οι Leclerc και Vettel ήταν μπροστά στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές. Θα απειλήσουν επιτέλους τις Mercedes ή τα φαινόμενα και πάλι απατούν;

Στην FP1 οι Mercedes ήταν άπιαστες. Μάλιστα ο Hamilton έκανε τον πρώτο χρόνο φορώντας τα λάστιχα με τη μεσαία γόμα, αντί για τη μαλακή που χρησιμοποίησε ο Bottas.

Τα μεσαία Pirelli χρησιμοποίησε κι ο Leclerc, που ήταν 3ος αλλά σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον πρωταθλητή. Ο Vettel ήταν στην 5η θέση, ακόμα πιο πίσω… 

Στην FP2 η κατάσταση ανατράπηκε. Ο Leclerc ήταν πρώτος, μπροστά από τον Vettel, με τον Bottas 3ο. O Hamilton ήταν αρχικά ο ταχύτερος, φορώντας και πάλι τα μεσαία λάστιχα, όμως έχασε τον έλεγχο στο εσάκι Κ8/9 και χτύπησε στον τοίχο με τον πίσω δεξιό τροχό της Mercedes.

Hamilton accident_Canada FP2

Ο Βρετανός επέστρεψε στα pits με σκασμένο λάστιχο, αλλά το μονοθέσιο είχε κι άλλες ζημιές με αποτέλεσμα να μείνει οριστικά στο γκαράζ για να του αλλάξουν ανάρτηση.

Το απόγευμα, όταν όλοι φόρεσαν τη μαλακή γόμα, ο Leclerc έκανε τον καλύτερο χρόνο, 0,074” μπροστά από τον Vettel με την άλλη Ferrari, αλλά και με μόνο 0,134” διαφορά από τον Bottas με τη μόνη Mercedes που είχε απομείνει.

«Ήταν ένα αθώο λάθος», είπε μετά ο Hamilton. «Έψαχνα το όριο και απλά το ξεπέρασα. Είχα καιρό να χάσω ολόκληρη περίοδο δοκιμών κι ένιωσα σαν να με είχαν καλέσει στο γραφείο του διευθυντή του σχολείου…».

Πριν φορέσουν τα μαλακά λάστιχα, οι Ferrari ήταν και πάλι κάπου 7 δέκατα πιο αργές από τις Mercedes, φορώντας τα μεσαία. Αλλά και με τα μαλακά, ο Bottas ήταν πιο γρήγορος στον πρώτο τομέα της πίστας, με τις στροφές, ενώ οι Ferrari ήταν πιο γρήγορες στον τελευταίο, με τη φουρκέτα, τη μεγάλη ευθεία και το τελικό εσάκι.

Θα ισχύσει αυτό και στις κατατακτήριες, σήμερα το βράδυ; Ίσως όχι, αν σκεφτούμε ότι οι Mercedes έχουν νέο, εξελιγμένο κινητήρα, οπότε είναι πιθανό να χρησιμοποιούν ακόμη συντηρητικές ρυθμίσεις. Και να πατήσουν το «μαγικό κουμπί» στο qualifying. Όπου θα συμμετάσχει κι Hamilton, που στην FP2 ήταν ουσιαστικά απών...

Επιπλέον, για τον αγώνα, φάνηκε από τις δοκιμές ότι τα μαλακά λάστιχα, που έχουν εδώ  τη γόμα C5, δεν αντέχουν. Και σε μεγάλα πακέτα γύρων με αυτή τη γόμα, η Mercedes ήταν μπροστά, με τη Ferrari μόλις στην 4η θέση, πίσω από τη McLaren και τη Renault… Οι Vettel και Leclerc οφείλουν, με άλλα λόγια, να περάσουν από την Q2 με τα μεσαία λάστιχα.

Οι Mercedes ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια, τόσο με τα μεσαία όσο και με τα σκληρά λάστιχα, με τα οποία ο Bottas πραγματικά έλαμψε. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Allison, δήλωσε ικανοποιημένος από τις δοκιμές εξέλιξης, αλλά εκτίμησε και ότι οι Ferrari θα είναι δυνατές στο Montreal, όπως ακριβώς περίμενε.

Η πίστα Gilles Villeneuve, όλο ευθείες και εσάκια, θυμίζει κάπως το Μπαχρέιν και το Αζερμπαϊτζάν, όπου οι Ferrari ήταν πιο ανταγωνιστικές. Όμως οι οδηγοί της Scuderia έδειξαν μάλλον απαισιόδοξοι, δηλώνοντας ότι η Mercedes διατηρεί ακόμη ένα σημαντικό πλεονέκτημα.

Πέρσι, η Ferrari είχε κάνει ένα θεαματικό άλμα σε ανταγωνιστικότητα από την Παρασκευή στο Σάββατο. Και o Vettel είχε κερδίσει τον αγώνα την Κυριακή.

Vettel νικητής Καναδικό GP 2018

Σε ένα τέτοιο θαύμα ελπίζουμε όλοι και φέτος, για το καλό του πρωταθλήματος…

Όσο για τη Red Bull, ας μην περιμένουμε πολλά εδώ. Στην FP1, o Verstappen ήταν 4ος, ανάμεσα στις δύο Ferrari, αλλά στην FP2 βγήκε από την πίστα μετά από ασυνεννοησία με τον team-mate του, τον Pierre Gasly, χτύπησε στην μπαριέρα κι έχασε το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου. Ο Γάλλος ήταν μόλις 12ος σε απόλυτο χρόνο και 7ος σε πακέτο περισσότερων γύρων με τη μαλακή γόμα. Με τη σκληρή ήταν πάντως λίγο πίσω από τον Leclerc.

Ίσως λοιπόν η Red Bull να μην έχει εδώ τα φόντα να κυνηγήσει τους πρώτους και να πρέπει να προσέξει τα νώτα της, αφού η McLaren, με νέο πάτωμα, έδειξε να είναι σαφώς η “best of the rest” στα χέρια του Carlos Sainz.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

POS

DRIVER

CAR

TIME

GAP

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m12.767s

-

31

2

Valtteri Bottas

Mercedes

1m12.914s

0.147s

25

3

Charles Leclerc

Ferrari

1m13.720s

0.953s

24

4

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m13.755s

0.988s

26

5

Sebastian Vettel

Ferrari

1m13.905s

1.138s

28

6

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m13.945s

1.178s

30

7

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m13.973s

1.206s

34

8

Daniel Ricciardo

Renault

1m14.123s

1.356s

31

9

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m14.172s

1.405s

31

10

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m14.202s

1.435s

32

11

Lando Norris

McLaren/Renault

1m14.246s

1.479s

33

12

Nico Hulkenberg

Renault

1m14.474s

1.707s

30

13

Pierre Gasly

Red Bull/Honda

1m14.570s

1.803s

27

14

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m14.582s

1.815s

17

15

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m14.645s

1.878s

31

16

Alexander Albon

Toro Rosso/Honda

1m14.703s

1.936s

36

17

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m14.812s

2.045s

32

18

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m15.343s

2.576s

32

19

George Russell

Williams/Mercedes

1m15.989s

3.222s

29

20

Nicholas Latifi

Williams/Mercedes

1m16.199s

3.432s

33

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

POS

DRIVER

CAR

TIME

GAP

Γύροι

1

Charles Leclerc

Ferrari

1m12.177s

-

39

2

Sebastian Vettel

Ferrari

1m12.251s

0.074s

38

3

Valtteri Bottas

Mercedes

1m12.311s

0.134s

46

4

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m12.553s

0.376s

45

5

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m12.935s

0.758s

41

6

Lewis Hamilton

Mercedes

1m12.938s

0.761s

8

7

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m13.003s

0.826s

39

8

Daniel Ricciardo

Renault

1m13.016s

0.839s

40

9

Nico Hulkenberg

Renault

1m13.168s

0.991s

42

10

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m13.171s

0.994s

37

11

Lando Norris

McLaren/Renault

1m13.249s

1.072s

38

12

Pierre Gasly

Red Bull/Honda

1m13.345s

1.168s

38

13

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m13.388s

1.211s

22

14

Alexander Albon

Toro Rosso/Honda

1m13.436s

1.259s

45

15

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m13.521s

1.344s

40

16

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m13.542s

1.365s

41

17

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m13.598s

1.421s

39

18

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m14.870s

2.693s

16

19

George Russell

Williams/Mercedes

1m15.036s

2.859s

36

20

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m15.287s

3.110s

44


 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS