node/36469

GP Ιταλίας: O Leclerc στην pole, μετά από κατατακτήριες-φάρσα

Ο Μονεγάσκος πήρε την pole position χάρη στην πρώτη του προσπάθεια, ενώ οι άλλοι δεν πρόλαβαν να κάνουν δεύτερη, προσπαθώντας να πάρουν καλύτερη θέση!...

Ο Charles Leclerc έβαλε τη Ferrari στην pole με ένα γύρο σε 1’ 20” 126, στην πρώτη του προσπάθεια στην Q3. O Lewis Hamilton πάντως ήταν μόλις 0,039” πιο αργός με τη Mercedes.

Επειδή όμως το slipstreaming είναι κρίσιμης σημασίας για έναν καλύτερο χρόνο στη Monza, οι 10 οδηγοί της Q3 συναγωνίζονταν ποιος θα πάει πιο… αργά στο γύρο προθέρμανσης για τη δεύτερη γρήγορη προσπάθεια, ώστε να πάρουν την πιο ευνοϊκή θέση. Το αποτέλεσμα ήταν οι οκτώ να μην προλάβουν να ξεκινήσουν τον γρήγορό τους γύρο πριν πέσει η καρό σημαία!...

Monza Q3 mess
Το γελοίο μπέρδεμα σήμαινε ότι κανείς δεν βελτίωσε το χρόνο του στην Q3 και ο Hamilton παραπονέθηκε ότι οι οδηγοί της Ferrari τους καθυστέρησαν όλους και «απλά τους έβγαλαν εκτός χρόνου». Οι αγωνοδίκες εξετάζουν τον «τελευταίο γύρο των κατατακτηρίων», καθώς είχαν προειδοποιήσει τους οδηγούς να μην κάνουν αργούς γύρους εξόδου.

Ο Valtteri Bottas ήταν τελικά 3ος, μόλις 0,008” πίσω από τον Hamilton, έχοντας καταφέρει να ολοκληρώσει την πρώτη του προσπάθεια μόλις πριν διακοπεί η διαδικασία με κόκκινη σημαία αφού ο Kimi Raikkonen βγήκε στην Parabolica κι έπεσε με το πίσω μέρος της Alfa Romeo στα προστατευτικά λάστιχα.

Ο Sebastian Vettel ήταν 4ος με τη δεύτερη Ferrari, ένα δέκατο πίσω από τον Bottas και τριάμισι μπροστά από τον Daniel Ricciardo, που εξέπληξε με τη Renault. Ο Nico Hulkenberg κατατάχτηκε 6ος, πίσω από τον team-mate του και μπροστά από τον Carlos Sainz με τη McLaren, που ήταν ο τελευταίος από αυτούς που χρονομετρήθηκαν στην Q3.

O Alex Albon, o Lance Stroll κι ο Raikkonen κατατάχτηκαν στην 8η, 9η και 10η θέση, χωρίς κανένας τους να γράψει χρόνο. Ο Φιλανδός της Alfa δεν χρονομετρήθηκε λόγω της εξόδου του στην πρώτη του προσπάθεια (που ο Hamilton είπε ότι του κόστισε και χρόνο), ενώ οι Albon και Stroll εμποδίστηκαν πρώτα από την κόκκινη σημαία και στη συνέχεια από τη φάρσα του τελευταίου γύρου.

Ο Antonio Giovinazzi έδειξε άθελά του πόσο σημαντική μπορεί να είναι μια ελάχιστη διαφορά σε χρόνο, αφού ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που αποκλείστηκαν στην Q2, όντας μόλις 0,002” πιο αργός από τον team-mate του, τον Raikkonen, που προκρίθηκε. Ο Ιταλός πέρασε στο τέλος τον Kevin Magnussen (Haas), που κατατάχτηκε τελικά 12ος αφού δεν μπόρεσε να βελτιώσει το χρόνο του με τη δεύτερη προσπάθεια.

Ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) κατατάχτηκε 13ος, καθώς το πίσω μέρος της Toro Rosso γλίστρησε στην έξοδο του δεύτερου σικέιν, και πάτησε στο χαλίκι στην τελευταία του προσπάθεια. Πάντως ο χρόνος του Ρώσου ήταν αρκετός για να τον φέρει μπροστά από τους Lando Norris (McLaren) και Pierre Gasly (Toro Rosso) που δεν έκαναν σοβαρή προσπάθεια στην Q2 αφού θα ξεκινούσαν έτσι κι αλλιώς από το τέλος λόγω αλλαγής κινητήρα.

Ο Romain Grosjean (Haas) ήταν ο πιο γρήγορος από αυτούς που αποκλείστηκαν στην Q1, παρότι ήταν μόνο 0,658” πίσω από τον πρώτο της περιόδου, τον Leclerc. Ο Γάλλος ήδη κινδύνευε μετά τις πρώτες προσπάθειες και τελικά αποκλείστηκε παρότι βελτίωσε το χρόνο του και ήταν για λίγη ώρα 15ος. Όμως οι Sainz και Stroll βελτίωσαν περισσότερο και τον έριξαν στη 16η θέση, 0,061” πίσω από τον Kvyat.

Ο Sergio Perez έμεινε 17ος αφού η Racing Point του σταμάτησε στην Curva Grande λόγω απώλειας ισχύος στον νέο κινητήρα Mercedes. Η εγκατάλειψη του Μεξικανού είχε ως αποτέλεσμα να διακοπούν οι κατατακτήριες για 4 λεπτά, αλλά αυτό γενικά δεν ενόχλησε αφού συνέβη ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη προσπάθεια των περισσοτέρων.

Πάντως ο Vettel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει έναν κορυφαίο γύρο με τα μεσαία λάστιχα, και η Ferrari τον έβγαλε ξανά στην πίστα με τα μαλακά για σιγουριά. Όμως δεν χρειάστηκε τελικά να πιέσει.

Ο George Russell κέρδισε και πάλι τη μονομαχία των Williams για την τελευταία θέση, γυρίζοντας 0,556” πιο γρήγορα από τον Robert Kubica. Οι δυο τους θα ξεκινήσουν τον αγώνα από τη 18η και τη 19η θέση, μπροστά από τον Max Verstappen που δεν χρονομετρήθηκε αφού ο νέος κινητήρας Honda της Red Bull του έχασε ισχύ στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια.

Ο Ολλανδός πάντως έτσι κι αλλιώς θα ξεκινούσε από πίσω, λόγω του ότι άλλαξε κινητήρα.

Leclerc pole Monza

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ GP

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Charles Leclerc

Ferrari

1m19.307s

2

Lewis Hamilton

Mercedes

0.039s

3

Valtteri Bottas

Mercedes

0.047s

4

Sebastian Vettel

Ferrari

0.150s

5

Daniel Ricciardo

Renault

0.532s

6

Nico Hulkenberg

Renault

0.742s

7

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1.148s

8

Alexander Albon

Red Bull/Honda

-

9

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

-

10

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

-

11

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1.210s

12

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1.308s

13

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1.323s

14

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1.477s

15

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1.984s

16

George Russell

Williams/Mercedes

2.493s

17

Robert Kubica

Williams/Mercedes

3.049s

18

Lando Norris

McLaren/Renault

1.761s

19

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1.818s

20

Max Verstappen

Red Bull/Honda

-

node/39628

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σημαδεύτηκαν από την πανδημία όμως κυριαρχεί αισιοδοξία για το μέλλον.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Η Ferrari ανακοίνωσε πτώση 60% στα έσοδά της για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στις 1.389 μονάδες (περίπου οι μισές σε σχέση με πέρυσι), λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας που οδήγησε σε προσωρινό κλείσιμο εργοστασίων και εκθέσεων.

Εκτός από την παύση της παραγωγής και την πτώση των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα που επηρέασε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Ferrari επηρεάστηκε επίσης από την αναστολή των αγώνων της Formula 1, τους λιγότερους επισκέπτες στα μουσεία και τις μειωμένες πωλήσεις στα καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 124 εκατομμύρια ευρώ, περίπου όσα είχαν προβλέψει και οι οικονομικοί αναλυτές. Παρά το πλήγμα που υπέστη η ιταλική φίρμα λόγω της πανδημίας, o Louis Camilleri, CEO της Ferrari, δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον, λέγοντας πως η ζήτηση υπεραυτοκινήτων παραμένει δυνατή με σημαντική αύξηση (πάνω από 10%) στις παραγγελίες σε σχέση με το 2019.

Αυτή η εξέλιξη οδήγησε την Ferrari σε αναθεώρηση των οικονομικών στόχων για ολόκληρο το 2020, με προβλεπόμενο τζίρο €3,4 δισ. και κέρδη €1,075 με €1,125 δισ. (αντί για €1,05 - €1,20 δισ που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη του Μαίου). Μετά από τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Ferrari είδε την αξία της να ανεβαίνει 3,8%.

Ο Camillieri πρόσθεσε πως παρόλο που καθυστέρησαν, οι προγραμματισμένες πρεμιέρες δύο ακόμη υπεραυτοκινήτων για το 2020 θα γίνουν πριν από το τέλος του έτους, ενώ έκανε λόγο και για πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Autoblog.com]

TAGS
node/39623

Αγάπη μου... μεγάλωσα τη Ferrari μας!

Mε κάτι παραπάνω από $280.000 μπορείτε να πάρετε μια λιμουζίνα που κάποτε ήταν μια κανονική Ferrari 360 Modena. 

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αγάπη μου... μεγάλωσα τη Ferrari μας!

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες ξεκίνησε τη ζωή του σαν μια κανονική 360 Modena. Στην πορεία όμως ένας τύπος που ακούει στο όνομα Scott Marshall, αποφάσισε να δημιουργήσει μια λιμουζίνα που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά στην Αυστραλία. 

Έτσι, επιμηκύνθηκε σε βαθμό... τρελό, δεχόμενη ενισχύσεις στο σασί, αερανάρτηση και βέβαια απέκτησε ειδικές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, για εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ανάλογες λιμουζίνες του είδους. 

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 8 άτομα, διαθέτει άνετους καναπέδες, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πλήρες μπαρ, ηχοσύστημα, δύο οθόνες τηλεόρασης, κτλ. 

ferr

O V8 των 3.6 λίτρων παραμένει, όμως τώρα απέχει... πάρα πολύ από τη θέση του οδηγού. Βέβαια το αυτοκίνητο μόνον για καθημερινές μετακινήσεις δεν κάνει, καθώς απευθύνεται σε οργανωτές ειδικών εκδηλώσεων που στις ΗΠΑ και την Αυστραλία είναι ευρέως διαδεδομένες. 

ferrinte

Το αυτοκίνητο διατίθεται προς πώληση για όποιον ενδιαφέρεται από ειδικό ιστότοπο και η τιμή του είναι έως και... εξωφρενική αφού ξεπερνά τις $280.000, τιμή στην οποία αν κάποιος θέλει μια λιμουζίνα μπορεί άνετα να αγοράσει μια Rolls-Royce!..

Aν μας ρωτάτε την άποψή μας, πρόκειται σαφώς για ιεροσυλία!