node/36457

GP Ιταλίας, FP1: «Αδιάβροχος» Leclerc

O Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος με τη Ferrari, στα βρεγμένα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Monza, που διακόπηκαν τρεις φορές.

Ο νικητής του Βελγικού GP ξεκίνησε τον αγώνα στο «σπίτι» της Ferrari με τον καλύτερο χρόνο, ενώ όλοι βελτίωναν τις επιδόσεις τους με σλικ λάστιχα σε μια πίστα που στέγνωνε στο τέλος της περιόδου.

Πίσω από τον 21χρονο Μονεγάσκο ήταν οι δύο McLaren των Carlos Sainz και Lando Norris, καθώς όλοι οι οδηγοί δυσκολεύονταν στις ζόρικες συνθήκες όπου η πίστα στέγνωνε σταδιακά μετά τη χθεσινοβραδινή βροχή.

Οι πρώτοι γρήγοροι γύροι έγιναν με λάστιχα βροχής, αλλά οι οδηγοί άλλαξαν αρκετά νωρίς σε ενδιάμεσα. Η πρώτη κόκκινη σημαία βγήκε πριν συμπληρωθεί το πρώτο ημίωρο, όταν ο Kimi Raikkonen είχε έξοδο στην Parabolica. Πήρε κάμποση ώρα μέχρι να απομακρύνουν την Alfa Romeo, αλλά 7 λεπτά αργότερα οι δοκιμές διακόπηκαν ξανά. Η αιτία ήταν ο Sergio Perez, που βγήκε στο σικέιν Ascari.

Και ο Sainz είχε ένα ανώδυνο τετακέ βγαίνοντας από το ίδιο εσάκι, όμως ο Perez δεν ήταν τόσο τυχερός. Η Racing Point χτύπησε με το πίσω μέρος στις μπαριέρες, αποστρακίστηκε, χτύπησε και με το εμπρός αριστερό μέρος, κι έμεινε εκεί.

Perez crash Monza FP1

Οι οδηγοί μπόρεσαν να κάνουν χρήσιμες δοκιμές ανάμεσα στη δεύτερη και την τρίτη κόκκινη σημαία, καθώς η πίστα συνέχισε να στεγνώνει, αν και πολλοί παραπονέθηκαν ότι δεν ζεσταίνονταν αρκετά τα λάστιχά τους. Ο Pierre Gasly είπε ότι ένιωσε «σαν να τραβάει χειρόφρενο» ενώ φρέναρε, η Toro Rosso γύρισε και βρέθηκε «κουρνιασμένη» πάνω στο κερμπ-λουκάνικο του πρώτου σικέιν. Με τη βοήθεια των κριτών ο Γάλλος ξεκίνησε ξανά, αλλά οι δοκιμές είχαν ήδη διακοπεί με κόκκινη σημαία.

Από εκεί και πέρα οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν, αν και οι οδηγοί συνέχισαν να έχουν γλιστρήματα στο πρώτο σικέιν, που παρέμενε το πιο βρεγμένο σημείο της πίστας. Ο Antonio Giovinazzi είχε την πιο σοβαρή «στιγμή» όταν η Alfa του βρέθηκε να κοιτάει ανάποδα μετά από τετακέ.

Ο Alex Albon (Red Bull) μπήκε επικεφαλής στους χρόνους με 1’ 31” 250 μετά από μια σειρά γρήγορων γύρων, πριν οι Valtteri Bottas και Lewis Hamilton με τις δύο Mercedes τον περάσουν και μείνουν στην κορυφή έως και 10 λεπτά πριν το τέλος, όταν όλοι φορούσαν τα ενδιάμεσα λάστιχα.

Τότε η Ferrari έστειλε τον Leclerc και τον Vettel στην πίστα με τα μεσαία σλικ για τα τελευταία λεπτά των δοκιμών. Ο πρώτος γύρος του Leclerc ήταν 2” πιο αργός σε κάθε έναν από τους δύο πρώτους τομείς χρονομέτρησης, αλλά με το DRS ενεργοποιημένο και την πίστα πιο στεγνή, ο χρόνος του στον τρίτο τομέα ήταν ο καλύτερος προσωπικός του. Όμως η νωπή πίστα στην αρχή του γύρου σήμαινε ότι ο τρίτος τομέας δεν αρκούσε για να βελτιώσει κανείς τη συνολική επίδοσή του με τα σλικ.

Ο Norris βγήκε στο υγρό πρώτο σικέιν φορώντας τα μαλακά σλικ, ενώ οι Leclerc και Vettel είχαν τις «στιγμές» τους στο δεύτερο σικέιν. Όμως ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) ανέβηκε από την 7η στην 1η θέση με χρόνο 1’ 29” 960 λιγότερο από ένα λεπτό πριν το τέλος, ξεκινώντας μια πυρετώδη σειρά από βελτιώσεις πάνω στο νήμα.

Ο Sainz πέρασε τον Ρώσο φορώντας κι αυτός τη μαλακή γόμα, ενώ ο Leclerc ανέβηκε 2ος πίσω από τον Ισπανό πριν του πάρει την πρώτη θέση γράφοντας 1’ 27” 905 στον τελευταίο του γύρο. Ο Norris έκανε το 2-3 για τη McLaren, ενώ ο Hamilton πέρασε 4ος με τα soft, o Albon 5ος και ο Kvyat υποβιβάστηκε στην 6η θέση.

Ο Max Verstappen κατέληξε 7ος, ενώ ο Vettel δεν είχε αυτοπεποίθηση με τα μεσαία σλικ και κατατάχτηκε τελικά 8ος.
Ο Bottas είχε ένα τετακέ στο πρώτο σικέιν και δεν κατάφερε να βελτιώσει με τα soft, οπότε έπεσε στην 9η θέση, με τον Gasly να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.
 
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΖΑ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Charles Leclerc

Ferrari

1m27.905s

-

20

2

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m28.211s

0.306s

25

3

Lando Norris

McLaren/Renault

1m28.450s

0.545s

23

4

Lewis Hamilton

Mercedes

1m28.730s

0.825s

11

5

Alexander Albon

Red Bull/Honda

1m29.025s

1.120s

19

6

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m29.960s

2.055s

25

7

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m30.100s

2.195s

11

8

Sebastian Vettel

Ferrari

1m30.507s

2.602s

19

9

Valtteri Bottas

Mercedes

1m30.596s

2.691s

11

10

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m30.695s

2.790s

26

11

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m32.848s

4.943s

22

12

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m33.976s

6.071s

9

13

Daniel Ricciardo

Renault

1m34.528s

6.623s

10

14

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m34.715s

6.810s

7

15

Nico Hulkenberg

Renault

1m35.133s

7.228s

10

16

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m35.980s

8.075s

7

17

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m37.816s

9.911s

12

18

George Russell

Williams/Mercedes

1m38.421s

10.516s

12

19

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

-

-

4

20

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

-

-

4

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]