node/36472

GP Ιταλίας: Αυτός ο “μικρός”, τεράστιος Leclerc!

Ο Μονεγάσκος κερδίζει και οι καμπάνες στο Μαρανέλο χτυπούν για πρώτη φορά μετά το 2010 για νίκη στη Monza.

Την περασμένη Κυριακή πήρε την πρώτη του νίκη στο Spa αλλά δεν μπορούσε να πανηγυρίσει. Είχε σκοτωθεί μια μέρα πριν ένας πολύ καλός του φίλος.

Αυτή εδώ όμως την Κυριακή, μέσα στη Monza, μέσα στο σπίτι της Ferrari, στο ναό της ταχύτητας ο “μικρός” Leclerc αποδείχθηκε ο τεράστιος οδηγός που έβαλε τις καμπάνες του Μαρανέλο να χτυπήσουν για πρώτη φορά μετά από το 2010 και χάρισε στη Scuderia και στους φίλους της το καλύτερο δώρο για τα 90 χρόνια της Ferrari. 

O ίδιος ούρλιαξε μέσα από το κράνος σε έναν πανηγυρισμό ξέφρενο για τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στην F1, και την πρώτη αλλά συνάμα τόσο εμβληματική μέσα στη Monza. Και το ουρλιαχτό του, ήταν το ξέσπασμα μετά από έναν αγώνα απίθανο, εξαιρετικό, στον οποίο ο Μονεγάσκος κατάφερε να παντρέψει ταχύτητα, σταθερότητα, ωριμότητα, σύνεση αλλά και τσαγανό όταν χρειάστηκε. 

Στη μάχη με τον Hamilton κατάφερε να τον κρατήσει πίσω του, να τζαρτζαριστεί μαζί του σε ένα αντρικό κοντράρισμα και στο τέλος να τον οδηγήσει στο λάθος. Και όταν ο παγκόσμιος (που δείχνει να εκτιμά τον Leclerc πολύ) "έδωσε" τη θέση του στον Bottas, ο “μικρός” Charles απέδειξε ότι μπορεί να κατάγεται από την ηλιόλουστη Κυανή Ακτή, αλλά όταν χρειάζεται έχει πιο κρύο αίμα ακόμη και από τον Φινλανδό. Και κράτησε πίσω του και τον Bottas που λίγο πριν απειλούσε να περάσει στα ίσια και τον Hamilton έχοντας πολύ πιο φρέσκα λάστιχα. 

Δίκαια λοιπόν τα πανηγύρια στη Monza, δίκαιες οι καμπάνες στο Μαρανέλο και ακόμη πιο δίκαιη η νίκη του Leclerc. 

Ο Μονεγάσκος άλλωστε ουδέποτε αμφισβητήθηκε. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα έφυγε πρώτος και έστριψε επίσης πρώτος. Hamilton και Bottas πάλεψαν για τη 2η και 3η θέση για λίγο όπως και ο Vettel με τον Hulkenberg που πέρασε για λίγο τον Γερμανό της Ferrari. 

Η καταστροφή για τον Vettel ήρθε στον 7ο γύρο όταν έκανε ένα τετ-α-κε στην Ascari και επιστρέφοντας στην πίστα παραλίγο να χτυπήσει τον Stroll (ακούμπησαν). Σαν αποτέλεσμα ο Vettel μπήκε στα πιτ να αλλάξει πτέρυγα και λάστιχα αλλά οι αγωνοδίκες έκριναν ότι οδήγησε επικίνδυνα και του επέβαλαν ποινή stop/go στα πιτ. Ο Stroll πήρε ποινή διέλευσης γιατί παραλίγο να χτυπήσει τον Gasly. 

Κάπως έτσι η μια Ferrari έμεινε εκτός μάχης και όλες οι ελπίδες της Scuderia πέρασαν στις πλάτες του Leclerc. Ο Μονεγάσκος έκανε ένα πιτ στοπ έβαλε σκληρή γόμα και τα υπόλοιπα τα είπαμε: Έγραψε ιστορία σε μια διπλή μάχη με Hamilton και Bottas. 

Λεπτομέρεια η ασπρόμαυρη σημαία που είδε στη μάχη με τον Βρετανό, δείγμα του πόσο πολύ ήθελε αυτή τη νίκη. 

Τα υπόλοιπα είναι θέμα στατιστικής και αριθμών που θα τα αναλύσουμε ίσως μια άλλη φορά. Όπως και το γιατί ο Vettel δεν είναι ο Vettel… 

Tη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ricciardo, Hulkenberg, Albon, Perez, Verstappen και Giovinazzi. 
 

Cla Driver   Chassis Time
1 Monaco Charles Leclerc Ferrari SF90 Ferrari  
2 Finland Valtteri Bottas Mercedes F1 W10 EQ Power+ Mercedes 0.835
3 United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes F1 W10 EQ Power+ Mercedes 35.199
4 Australia Daniel Ricciardo Renault R.S.19 Renault 45.515
5 Germany Nico Hulkenberg Renault R.S.19 Renault 58.165
6 Thailand Alex Albon Red Bull Racing-Honda RB15 Red Bull 59.315
7 Mexico Sergio Perez Racing Point-Mercedes RP19 Racing Point 1'13.802
8 Netherlands Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RB15 Red Bull 1'14.492
9 Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing-Ferrari C38 Alfa Romeo 1 lap
10 United Kingdom Lando Norris McLaren-Renault MCL34 McLaren 1 lap
11 France Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso-Honda STR14 Toro Rosso 1 lap
12 Canada Lance Stroll Racing Point-Mercedes RP19 Racing Point 1 lap
13 Germany Sebastian Vettel Ferrari SF90 Ferrari 1 lap
14 United Kingdom George Russell Williams-Mercedes FW42 Williams 1 lap
15 Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing-Ferrari C38 Alfa Romeo 1 lap
16 France Romain Grosjean Haas-Ferrari VF-19 Haas 1 lap
17 Poland Robert Kubica Williams-Mercedes FW42 Williams 2 laps
  Denmark Kevin Magnussen Haas-Ferrari VF-19 Haas  
  Russian Federation Daniil Kvyat Scuderia Toro Rosso-Honda STR14 Toro Rosso  
  Spain Carlos Sainz Jr. McLaren-Renault MCL34 McLaren
TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]