node/36868

GP Ιαπωνίας: Την Κυριακή οι κατατακτήριες λόγω τυφώνα Hagibis

Κυριαρχία της Mercedes σε FP1 και FP2 – Αν δεν γίνουν οι κατατακτήριες το grid θα καθοριστεί με βάση το FP2.  

Ο τυφώνας Hagibis τελικά έφερε ανατροπή στο πρόγραμμα του Grand Prix της Ιαπωνίας.
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα γίνουν την Κυριακή, καθώς όλες οι δραστηριότητες στην πίστα της Suzuka για το Σάββατο ακυρώνονται.
Ο τυφώνας αναμένεται να χτυπήσει αύριο με ιδιαίτερη σφοδρότητα την περιοχή όπου η πίστα και σύμφωνα με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων θα έχουμε πολύ δυνατή βροχή και ανέμους μπορεί να φτάσουν έως και τα 150 km/h.

Έτσι οι οργανωτές του αγώνα με τη σύμφωνη γνώμη και της F1 αποφάσισαν για λόγους ασφαλείας οι διαδικασία των κατατακτηρίων να γίνει την Κυριακή λίγες ώρες πριν τον αγώνα.
Αυτό σημαίνει ότι ο αγώνας θα ξεκινήσει κανονικά στις 14:10 τοπική ώρα (08:10 ώρα Ελλάδος) με τις κατατακτήριες να γίνονται στις 04:00 ώρα Ελλάδος (10:00 τοπική).

Ωστόσο, παραμένει ακόμη ανοικτό το ενδεχόμενο, ακόμη και το πρωί της Κυριακής, τα έντονα καιρικά φαινόμενα να μην έχουν κοπάσει και αυτό να καθιστά αμφίβολη τη διεξαγωγή των κατατακτηρίων ακόμη και στη νέα ώρα.

bot

Σε αυτή την περίπτωση, ο αγώνας θα ξεκινήσει μα βάση την κατάταξη στην FP2 που ολοκληρώθηκε σήμερα και η οποία έφερε στις δύο πρώτες θέσεις τις Mercedes με τους Bottas και Hamilton αντίστοιχα, ενώ στη δεύτερη σειρά φιγουράρουν οι Verstappen και Leclerc.
Να σημειώσουμε ότι η Τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ακυρώθηκε και δεν θα γίνει ούτε την Κυριακή.
Προς το παρόν οι ομάδες, μετά την ολοκλήρωση του FP2 και την ανακοίνωση των οργανωτών για τη μετάθεση των κατατακτηρίων, ασχολούνται με το να ασφαλίσουν όσο το δυνατό καλύτερα τον εξοπλισμό τους ενόψει του τυφώνα.

H KATATΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟ FP2

POS DRIVER CAR TIME GAP LAPS
1 Valtteri Bottas Mercedes 1m27.785s - 33
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m27.885s 0.100s 34
3 Max Verstappen Red Bull/Honda 1m28.066s 0.281s 24
4 Charles Leclerc Ferrari 1m28.141s 0.356s 28
5 Sebastian Vettel Ferrari 1m28.376s 0.591s 37
6 Alexander Albon Red Bull/Honda 1m28.402s 0.617s 34
7 Carlos Sainz Jr. McLaren/Renault 1m29.051s 1.266s 29
8 Sergio Perez Racing Point/Mercedes 1m29.299s 1.514s 28
9 Pierre Gasly Toro Rosso/Honda 1m29.354s 1.569s 34
10 Lando Norris McLaren/Renault 1m29.358s 1.573s 35
11 Kimi Raikkonen Alfa Romeo/Ferrari 1m29.477s 1.692s 29
12 Daniil Kvyat Toro Rosso/Honda 1m29.512s 1.727s 35
13 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m29.553s 1.768s 28
14 Lance Stroll Racing Point/Mercedes 1m29.597s 1.812s 27
15 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo/Ferrari 1m29.651s 1.866s 33
16 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 1m29.749s 1.964s 31
17 Daniel Ricciardo Renault 1m29.859s 2.074s 30
18 Nico Hulkenberg Renault 1m30.334s 2.549s 29
19 Robert Kubica Williams/Mercedes 1m30.916s 3.131s 35
20 George Russell Williams/Mercedes 1m31.071s 3.286s 36

 

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.