node/36883

GP Ιαπωνίας: Ο Bottas νικητής, η Mercedes παίρνει το πρωτάθλημα κατασκευαστών

Στη δεύτερη θέση ο Vettel που δεν μπόρσε να αξιοποιήσει την pole position και στην 3η θέση ο Hamilton. 

Ήταν η πέμπτη φορά στην ιστορία της F1 που οι κατατακτήριες δοκιμές έγιναν την ίδια ημέρα με τον αγώνα και η τρίτη που αυτό έγινε στην Ιαπωνία. 

Αυτή τη φορά ο τυφώνας Hagibis (ήδη η Ιαπωνία μετρά 14 νεκρούς και τεράστιες καταστροφές) ήταν η αιτία που αναβλήθηκαν όλες οι εκδηλώσεις του Σαββάτου στην πίστα της Suzuka και έτσι οι οδηγοί “προσπέρασαν” το FP3 και ξημερώματα Κυριακής ώρα Ελλάδος ξεκίνησαν τη διαδικασία για τις κατατακτήριες.

Σε αυτές ο Vettel πήρε την pole position εμπρός από τον Leclerc ενώ πίσω από τις δύο Ferrari βρέθηκαν οι Bottas και Hamilton με τον Verstappen να κάνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο. 

Μάλιστα ο Μονεγάσκος παραδέχτηκε ότιο Vettel ήταν πολύ πιο γρήγορος και δεν μπορούσε με τίποτα να πιάσει την επίδοδή του. O Kubica είχε μια καταστροφική έξοδο στη διάρκεια των κατατακτήριων που ανάγκασε τους μηχανικούς του να αλλάξουν σασί και έτσι ο Πολωνός θα ξεκινούσε τον αγώνα από τα πιτ.

kub

Ωστόσο στον αγώνα όλα άλλαξαν όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα. Ο Bottas έκανε μια απίστευτη εκκίνηση και εκμεταλλευόμενος το “στολάρισμα” του Vettel πέρασε από την εξωτερική στην πρώτη θέση με τον Leclerc και Verstappen να έχουν μια επαφή που έστειλε τον Ολλανδό εκτός πίστας και τον Μοναγάσκο με σπασμένη αεροτομή να κάνει δύο γύρους στην πίστα σκορπώντας ανθρακονήματα παντού. Αγωνιστικό συμβάν είπαν στην αρχή η αγωνοδίκες, ενώ αργότερα άλλαξαν άποψη και είπαν πως θα εξετάσουν το συμβάν. 

Ο Leclerc μπήκε στα πιτ να αλλάξει τελικά αεροτομή και έπεσε πίσω ενώ ο Ολλανδος εγκατέλειψε στον 15ο γύρο καθώς η Red Bull είχε ¨πληγωθεί” από την επαφή. 

Κάπως έτσι ο Bottas άρχισε να απομακρύνεται με τον Vettel να προσπαθεί να τον πιάσει αλλά να μην μπορεί να τον φτάσει, ενώ ο Hamilton ήταν στην τρίτη θέση εμπρός από τον Sainz. 

Στον 17ο γυρο ο Vettel μπήκε στα πιτ για να αλλάξει λάστιχα και να βάλει τη μαλκή γόμα και βγήκε πίσω από τον Sainz και στον αμέσως επόμενο η Mercedes κάλεσε τον Bottas στα πιτ για αλλαγή ελαστικών (έβαλε τη  medium γόμα) και βγήκε στη  δεύτερη θέση πίσω από τον Hamilton. Στο μεταξύ ο Leclerc ανέβαινε συνεχώς θέσεις. 

Στον 22ο γυρο ήταν η σειρά του Hamilton να μπει στα πιτ για να βάλει τη medium γόμα και βγήκε στην τρίτη θέση πίσω από τον Bottas και τον Vettel. Στον ιδιο αυτό γύρο ο Leclerc είχε καταφέρει να ανέβει στην 7η θέση. Ο Mονεγάσκος μπήκε στα πιτ στον 26ο γύρο και έβαλε μαλακή γόμα ελπίζοντας αυτή να αντέξει και να τον πάει μέχρι το τέλος και βγήκε στην 12η θέση.

Στον 32ο γύρο o Vettel μπήκε και πάλι στα πιτ βάζοντας τη medium γόμα για να πάει έτσι μέχρι το τέλος και βγήκε στην 3η θέση πίσω από τις δύο Mercedes των Bottas και Hamilton. 

Στον 36ο γύρο μπήκε στα πιτ o Bottas, έβαλε μαλακή γόμα και βγήκε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Hamilton. Στον 43ο γύρο μπήκε και ο Βρετανός στα πιτ έβαλε μαλακή γόμα, βγήκε πίσω από τον Vettel και ξεκίνησε επίθεση να περάσει τον Γερμανό. 

Ωστόσο ο Vettel παρά το γεγονός ότι είχε “κουρασμένη” μέση γόμα κατάφερε σε μια πολύ όμορφη μάχη να μείνει στη δεύτερη θέση ως την πτώση της καρό σημαίας. 

Μιας σημαίας που βρήκε τη Mercedes να κάνει το “1-3” και να κατακτά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών για 6η συνεχόμενη χρονιά.

Επόμενος αγώνας στο Μεξικό 25-27 Οκτωβρίου, όπου ο Hamilton ελπίζει να πανηγυρίσει και τον δικό του τίτλο, αυτόν του πρωταθλήματος των οδηγών.

Cla Driver   Gap
1 Finland Valtteri Bottas Mercedes F1 W10 EQ Power+  
2 Germany Sebastian Vettel Ferrari SF90 11.376
3 United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes F1 W10 EQ Power+ 11.786
4 Thailand Alex Albon Red Bull Racing-Honda RB15 1'01.152
5 Spain Carlos Sainz Jr. McLaren-Renault MCL34 1'09.081
6 Monaco Charles Leclerc Ferrari SF90  
7 Australia Daniel Ricciardo Renault R.S.19  
8 France Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso-Honda STR14  
9 Germany Nico Hulkenberg Renault R.S.19  
10 Canada Lance Stroll Racing Point-Mercedes RP19  
11 Russian Federation Daniil Kvyat Scuderia Toro Rosso-Honda STR14  
12 United Kingdom Lando Norris McLaren-Renault MCL34  
13 Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing-Ferrari C38  
14 France Romain Grosjean Haas-Ferrari VF-19  
15 Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing-Ferrari C38  
16 Denmark Kevin Magnussen Haas-Ferrari VF-19  
17 Mexico Sergio Perez Racing Point-Mercedes RP19  
18 United Kingdom George Russell Williams-Mercedes FW42  
19 Poland Robert Kubica Williams-Mercedes FW42  
  Netherlands Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RB15
TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.