node/36119

GP Γερμανίας: Pole για Hamilton, εφιάλτης για  Ferrari 

Πρόβλημα στον κινητήρα άφησε εκτός Q1 τον Vettel και εκτός Q3 τον Leclerc.

Όταν χθες οι Ferrari έγραφαν πρώτους χρόνους στα ελεύθερα δοκιμαστικά, όλοι περίμεναν πως σήμερα θα είχαμε τουλάχιστον μια μάχη για την pole position. Ωστόσο φαίνεται ότι στη Scuderia οι καλές ειδήσεις δεν κρατούν πάνω απο μια μέρα και κάπως έτσι τα δύο κόκκινα μονοθέσια απλά… ξεράθηκαν αφήνοντας τον Hamilton να πανηγυρίσει μια άνετη pole position στον επετειακό για την ομάδα του αγώνα μέσα στη Γερμανία. 

Η καλή μέρα από το πρωι φαίνεται και ιδού πως στο Q1 ο Vettel μπήκε στα πιτ για να μην βγει ποτέ ξανά αφού προηγουμένως ανέφερε πρόβλημα ισχύος από τον κινητήρα του. Δεν είχε προλάβει να κάνει ούτε ένα γρήγορο γύρο κάτι που σημαίνει πως μεταφράζεται πως αύριο θα ξεκινήσει από το pitlane. Η ομάδα ανέφερε πρόβλημα με τη ροή αέρα στο τούρμπο. Οι ελπίδες της Ferrari εναποτέθηκαν στον “μικρό” που έκανε τον ταχύτερο χρόνο του Q1 με τον Verstappen να έπεται εμπρός από τις δύο Mercedes. Εκτός έμειναν οι συνήθεις ύποπτοι ήτοι οι  Norris, Albon, Russell και Kubica. 

Το Q2 ξεκίνησε με τους μονομάχους των πρώτων θέσεων να επιλέγουν τη μαλακή γόμα διόι με αυτήν θέλουν να ξεκινήσουν αύριο τον αγώνα. Στους πρώτους γύρους Hamilton, Leclerc και Gasly που είχε ανακάμψει από το χθεσινό ατύχημα έκαναν τους καλύτερους χρόνους με τον Ολλανδο της Red Bull να λαχταρά προς στιγμή την ομ΄δα του όταν μπήκε στα πιτ αναφέροντας και αυτός πρόβλημα ισχύος. Ωστόσο φαίνεται ότι ήταν στιγμιαίο οπότε ξαναβγήκε λίγο μετά για να πάρει χρόνο (με μαλακή γόμα και αυτός) που του εξασφάλισε την πρόκριση στο Q3.  Η Ferrasi του Leclerc δεν έδειχνε σημάδια… κόπωσης και συνέχισε κανονικά τη διαδικασία η οποία χαρακτηρίστηκε από την μάχη των υπολοίπων οδηγών η οποία έληξε με χαμένους τους  Giovinazzi, Magnussen, Ricciardo, Kvyat και Stroll.

Στο Q3 λοιπόν και ενω όλοι περίμεναν μια μάχη αληθινή, ο Leclerc δεν βγήκε ποτέ στην πίστα. Η ομάδα ανακοίνωσε αργότερα πρόβλημα στην τροφοδοσία καυσίμου (ουδείς διευκρίνισε αν πρόκειται για κάτι παρεμφερές με το πρόβλημα του Vettel). Κάπως έτσι ο Hamilton μάλλον άνετα πήρε την pole position με τον Verstappen να μπαίνει σφήνα ανάμεσα στον Βρετανό και τον Bottas, ο Gasly βρέθηκε τέταρτος και ο εξαιρετικός Kimi πέμπτος να κρατά όσο ψήλά γίνεται την τιμή των Ιταλών. 

Εν αναμονή του αυριανού αγώνα, περισσότερο ενδιαφέρον θα έχουν οι όποιες ανακοινώσεις για τη Ferrari και τα χρόνια πλέον προβλήματά της.

POS DRIVER CAR GAP
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m11.767s
2 Max Verstappen Red Bull/Honda 0.346s
3 Valtteri Bottas Mercedes 0.362s
4 Pierre Gasly Red Bull/Honda 0.755s
5 Kimi Raikkonen Alfa Romeo/Ferrari 0.771s
6 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1.084s
7 Carlos Sainz Jr. McLaren/Renault 1.130s
8 Sergio Perez Racing Point/Mercedes 1.298s
9 Nico Hulkenberg Renault 1.359s
10 Charles Leclerc Ferrari -
11 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo/Ferrari 1.019s
12 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 1.022s
13 Daniel Ricciardo Renault 1.032s
14 Daniil Kvyat Toro Rosso/Honda 1.368s
15 Lance Stroll Racing Point/Mercedes 1.683s
16 Lando Norris McLaren/Renault 1.566s
17 Alexander Albon Toro Rosso/Honda 1.694s
18 George Russell Williams/Mercedes 2.954s
19 Robert Kubica Williams/Mercedes 3.072s
20 Sebastian Vettel Ferrari -

 

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.