GP Γερμανίας, FP1: Ο Ricciardo 0,004” μπροστά από τον Hamilton

O Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Hockenheim, με την άλλη Red Bull, του Max Verstappen, στην 3η θέση.

Η 90λεπτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών, σήμερα το πρωί, έδωσε την ευκαιρία στις ομάδες να αξιολογήσουν τη medium, soft και ultrasoft γόμα ελαστικών στην πίστα (μήκους 4,6 km) του Hockenheim, στην οποία έχουν να αγωνιστούν από το 2016.

Ο Sebastian Vettel ήταν 4ος με τη Ferrari, αλλά μόνο 0,271” πίσω από τον Αυστραλό της Red Bull.

O Valtteri Bottas κατέληξε στην 5η θεση του πίνακα, λίγο αφότου ανακοινώθηκε ότι ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Mercedes για άλλον ένα χρόνο. Έκτος ο Kimi Raikkonen, που δεν ξέρει ακόμη αν θα οδηγεί και του χρόνου για τη Ferrari.

Παρότι ο Ricciardo δείχνει να έχει την ταχύτητα, εντούτοις το GP Γερμανίας δεν θα είναι ένας εύκολος αγώνας γι’ αυτόν, αφού έχει ήδη χρεωθεί με μια σειρά από ποινές θέσεων εκκίνησης. Σήμερα φόρεσε την τρίτη του MGU-K, που σημαίνει ποινή 10 θέσεων την Κυριακή. Η τρίτη του μπαταρία προσθέτει επιπλέον 5 θέσεις και το τρίτο του σύστημα ηλεκτρονικών ελέγχου, άλλες 5. Σύνολο 20, που σημαίνει ότι ο Αυστραλός θα ξεκινήσει τελευταίος.

Οι δύο οδηγοί της Haas, Romain Grosjean και Kevin Magnussen, κατέληξαν στην 7η και την 8η θέση του πίνακα των χρόνων, με τον πάντα εντυπωσιακό Charles Leclerc 9ο στο τιμόνι της Sauber, μπροστά από τον Nico Hulkenberg με τη Renault.

Ο Hulkenberg είχε μια έξοδο στη γρήγορη Κ12, διασχίζοντας την αμμοπαγίδα, αλλά βγήκε αλώβητος. Όμως στη συνέχεια χαρακτηρίστηκε «ερασιτέχνης» από τον Fernando Alonso στον ασύρματο, καθώς ο Ισπανός υποστήριξε ότι η Renault τον παρεμπόδισε στην Κ2.

Δύο κανονικοί οδηγοί αγώνων παραχώρησαν τη θέση τους σε οδηγούς δοκιμών για την FP1: Ο Antonio Giovinazzi αντικατέστησε προσωρινά τον Marcus Ericsson στη Sauber και κατατάχτηκε 19ος, δύο θέσεις πίσω από τον Καναδό Nicholas Latifi, που πήρε τη θέση του Esteban Ocon στον κόκπιτ της Force India.

Οι δοκιμές του Giovinazzi δεν ήταν απροβλημάτιστες, αφού το κάλυμμα του κινητήρα της Sauber έφυγε ενώ ο Ιταλός έβγαινε από το pit-lane, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να επιστρέψει μετά από ένα γύρο με τη μονάδα ισχύος της Ferrari σε κοινή θέα.

Στην αρχή της περιόδου, ο Pierre Gasly παραπονέθηκε για πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης της Toro Rosso, καθώς υπέστρεψε στην Κ12 κι έσπασε ένα κομμάτι του αμαξώματος στο κερμπ της εξόδου. Ο Γάλλος χαρακτήρισε στον ασύρματο την αίσθηση του μονοθεσίου ως «πραγματικά παράξενη».

Οι McLaren δεν έκαναν πολλούς γύρους, καθώς και τα δύο μονοθέσια έμειναν για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο γκαράζ, για να γίνει δουλειά πάνω στο στήσιμο. Ο Stoffel Vandoorne συμπλήρωσε μόνο 14 γύρους και ο Alonso 13.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ HOCKENHEIM

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m13.525s

-

22

2

Lewis Hamilton

Mercedes

1m13.529s

0.004s

29

3

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m13.714s

0.189s

34

4

Sebastian Vettel

Ferrari

1m13.796s

0.271s

23

5

Valtteri Bottas

Mercedes

1m13.903s

0.378s

30

6

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m14.267s

0.742s

24

7

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m14.691s

1.166s

29

8

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m14.853s

1.328s

28

9

Charles Leclerc

Sauber/Ferrari

1m15.097s

1.572s

25

10

Nico Hulkenberg

Renault

1m15.282s

1.757s

32

11

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m15.415s

1.890s

29

12

Fernando Alonso

McLaren/Renault

1m15.544s

2.019s

13

13

Lance Stroll

Williams/Mercedes

1m15.629s

2.104s

32

14

Carlos Sainz

Renault

1m15.769s

2.244s

10

15

Brendon Hartley

Toro Rosso/Honda

1m15.864s

2.339s

36

16

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

1m15.876s

2.351s

34

17

Nicholas Latifi

Force India/Mercedes

1m16.023s

2.498s

27

18

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m16.071s

2.546s

32

19

Antonio Giovinazzi

Sauber/Ferrari

1m16.136s

2.611s

23

20

Stoffel Vandoorne

McLaren/Renault

1m16.149s

2.624s

14