node/35736

GP Γαλλίας: Ο Hamilton στην pole, o Vettel μόλις 7ος

Ο Lewis Hamilton πήρε την 86η pole position της καριέρας του μπροστά από τον Valtteri Bottas, με τις Ferrari στην 3η και την 7η θέση.

Είναι η τρίτη φετινή pole για τον Hamilton, που ισοφαρίζει τον Bottas με εμφατικό τρόπο, σημειώνοντας και νέο απόλυτο ρεκόρ στην πίστα του Paul Ricard.

Ο Bottas ήταν λίγο ταχύτερος από τον team-mate του στην Q1 και την Q2, αλλά ο Hamilton είχε ξεκάθαρα το πάνω χέρι στην Q3. Στην πρώτη του προσπάθεια έγραψε έναν εκπληκτικό χρόνο 1’ 28” 448, τον οποίο στη συνέχεια βελτίωσε σε 1’ 28” 319, όντας ο ταχύτερος και στους τρεις τομείς χρονομέτρησης της πίστας.

Η δεύτερη προσπάθεια του Bottas στην Q3 δεν πήγε καλά, με τον Φιλανδό να δυσκολεύεται από τις αλλαγές κατεύθυνσης του ανέμου, να κάνει λάθη και να καταλήγει 0,286” πίσω από τον team-mate του.

Ο Charles Leclerc πήρε ό,τι ήταν δυνατόν από τη Ferrari για να κάνει τον 3ο χρόνο, αλλά 0,646” πίσω από τον Hamilton. Ο Μονεγάσκος ήταν πάντως άνετα μπροστά από τον Max Verstappen, που δυσκολεύτηκε γενικά στις κατατακτήριες και κατέληξε μόλις 0,009” μπροστά από τον Lando Norris με τη McLaren.

Norris McLaren GP France 2019

Οι McLaren ήταν η μεγάλη έκπληξη των δοκιμαστικών, με τον Carlos Sainz να παίρνει την 6η θέση της εκκίνησης, ένα δέκατο πίσω από τον team-mate του.

Ο Sebastian Vettel ήταν μόλις 7ος με τη δεύτερη Ferrari, 1,480” μακριά από την κορυφή, αφού εγκατέλειψε την πρώτη του προσπάθεια στην Q3. Ανέφερε ότι έχασε μια αλλαγή ταχύτητας, ενώ είχε επίσης ένα γλίστρημα και στη συνέχεια μια έξοδο από την πίστα. Προφανώς επηρεασμένος, δεν κατάφερε να κάνει έναν καλό γύρο με το δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών.

Ο Daniel Ricciardo ήταην τελικά 8ος με τη Renault, ένα μόλις δέκατο πίσω από τον Vettel και μπροστά από τη δεύτερη Red Bull, του Pierre Gasly.

Ο Antonio Giovinazzi κατάφερε να μπει στη δεκάδα με την Alfa Romeo, αλλά η μία και μοναδική του προσπάθεια στην Q3 δεν ήταν καλή.

Οκτώ από τους δέκα που πήραν μέρος στην Q3 προκρίθηκαν με τα μεσαία λάστιχα. Μόνες εξαιρέσεις, ο Giovinazzi κι ο Gasly που χρησιμοποίησαν τα μαλακά, με τα οποία και θα ξεκινήσουν αναγκαστικά τον αγώνα.

Ο Gasly μάλιστα προκρίθηκε στην Q3 την τελευταία στιγμή, πετώντας έξω τον Alex Albon (Toro Rosso) με διαφορά μόλις 0,04”.

Ο Kimi Raikkonen, με τη δεύτερη Alfa, δεν μπόρεσε αυτή τη φορά να πλησιάσει τον team-mate του και θα ξεκινήσει τον αγώνα από τη 12η θέση, μπροστά από τον Nico Hulkenberg (Renault) που προσπάθησε να μπει στη δεκάδα φορώντας τη μεσαία γόμα στη δεύτερή του προσπάθεια, αλλά δεν τα κατάφερε.

Ο Sergio Perez (Racing Point) έκανε τον 14ο χρόνο, 7 δέκατα μπροστά από τον Kevin Magnussen (Haas).

O Daniil Kvyat (Toro Rosso) –που θα ξεκινήσει τον αγώνα τελευταίος, αφού φόρεσε τον νέο κινητήρα Honda “Spec 3” και άλλαξε κι άλλα εξαρτήματα– ήταν ο πιο γρήγορος από όσους αποκλείστηκαν στην Q1. Τον έβγαλε εκτός την τελευταία στιγμή ο team-mate του, o Albon, που δεν φορούσε τα εξελιγμένα εξαρτήματα.

Ο Romain Grosjean (Haas) αποκλείστηκε κι αυτός στο πρώτο στάδιο, αφού έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και βγήκε εκτός πίστας, ενώ οι Perez και Ricciardo βελτίωσαν τις επιδόσεις τους.

Ο Lance Stroll αποκλείστηκε για μία ακόμη φορά από την Q1, περνώντας με τη δεύτερη προσπάθεια τον George Russell με την αργή Williams. Ο νεαρός Άγγλος «ρούκι» έκανε τον 19ο χρόνο, αλλά έχει δεχτεί δύο ποινές 10 θέσεων αφού άλλαξε ηλεκτρονικά ελέγχου και μπαταρία μετά τα ηλεκτρικά προβλήματα που είχε στην FP3.

Ο Robert Kubica με τη δεύτερη Williams έκανε τον πιο αργό χρόνο, αλλά θα ξεκινήσει τον αγώνα 18ος χάρη στις ποινές των Russell και Kvyat.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ GRAND PRIX

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m28.319s

-

2

Valtteri Bottas

Mercedes

1m28.605s

0.286s

3

Charles Leclerc

Ferrari

1m28.965s

0.646s

4

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m29.409s

1.090s

5

Lando Norris

McLaren/Renault

1m29.418s

1.099s

6

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m29.522s

1.203s

7

Sebastian Vettel

Ferrari

1m29.799s

1.480s

8

Daniel Ricciardo

Renault

1m29.918s

1.599s

9

Pierre Gasly

Red Bull/Honda

1m30.184s

1.865s

10

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m33.420s

5.101s

11

Alexander Albon

Toro Rosso/Honda

1m30.461s

2.142s

12

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m30.533s

2.214s

13

Nico Hulkenberg

Renault

1m30.544s

2.225s

14

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m30.738s

2.419s

15

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m31.440s

3.121s

16

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m31.626s

3.307s

17

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m31.726s

3.407s

18

George Russell

Williams/Mercedes

1m32.789s

4.470s

19

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m33.205s

4.886s

20

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m31.564s

3.245s

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]