node/35966

GP Βρετανίας: O Hamilton πανηγύρισε μέσα στο σπίτι του 

Απίστευτες μάχες, αυτοκίνητο ασφαλείας και ένα τρακάρισμα Vettel-Verstappen, χαρακτήρισαν τον αγώνα.

Σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες της χρονιάς, ο Lewis Hamilton κατάφερε να τερματίσει πρώτος πανηγυρίζοντας έξαλλα μια νίκη μέσα στο σπίτι του, στην πίστα του Silvertsone. 

Αμέσως μετά την εκκίνηση φάνηκε ότι θα είχαμε έναν πολύ καλό αγώνα. Ο Bottas έστριψε πρώτος, αλλά ο Hamilton κόλησε αμέσως πίσω του με τους δύο οδηγούς της Mercedes να δίνουν μια συναρπαστική μάχη με το “καλημέρα”. Λίγο πιο πίσω ο Vettel πέρασε τον Gasly στην εκκίνηση και βρέθηκε πέμπτος βάζοντας τον Verstappen ανάμεσα σε αυτόν και τον Leclerc.

Oι δύο Mercedes μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον του τηλεσκηνοθέτη με τη μάχη τους, αφού ο Hamilton κατάφερε σε κάποια στογμή να περάσει εμπρός με τον Bottas να ξαναπαίρνει την πρωτοπορεία. Από τη μάχη αυτή φάνηκε να κερδίζει για λίγο ο Μονεγάσκος που μείωσε τη διαφορά του από τον Hamilton αλλά όχι για πολύ. 

Ο οδηγός της Ferrari είχε πίσω του τον Verstappen που έδειχνε να είναι σε καλύτερο ρυθμό με τον Leclerc να αμυύνεται σθεναρά. Από τη ματαξύ τους μάχη παρολίγο να επωφεληθεί και ο Vettel που κάποια στιγμή τους πλησίασε, αλλά τελικά ο κερδισμένος αποδείχθηκε ο Gasly που πήρε πισω την πέμπτη θέση από τον Γερμανό, για να μπει όμως αμέσως μετά στα πιτ και να φορέσει τη σκληρή γόμα σε μια κίνηση της Red Bull που τον ήθελε να πάει έτσι μέχρι το τέλος. 

Στον αμέσως επόμενο γύρο Leclerc και Verstappen μπήκαν μαζί για αλλαγή ελαστικών με την ομάδα της Red Bull να είναι ταχύτερη κατά κάποια δέκατα του δευτερολέπτου από αυτήν της Ferrari. Σαν αποτέλεσμα οι δυο οδηγοί βγήκαν σχεδόν δίπλα-δίπλα από τα πιτ με τον Ολλανδό να έχει ένα ελάχιστο προβάδισμα. Ωστόσο αμέσως μόλις “πάτησαν πίστα” ο Leclerc επιτέθηκε και πέρασε μπροστά για να ξεκινήσει μια ακόμη φοβερή μάχη ανάμεσά τους. 

Τα πράγματα άλλαξαν στον 21ο γύρο, όταν ο  Giovinazzi είχε έξοδο στη Vake και κόλησε στην αμμοπαγίδα με αποτέλεσμα να βγει στην πίστα αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Hamilton μπήκε αμέσως στα πιτ φόρεσε σκληρή γόμα και βγήκε μπροστά από όλους, την ώρα που το ίδιο έκανε και ο Vettel βγαίνοντας στην τρίτη θέση πίσω από το safety car. Αντίθετα ο Leclerc μπήκε ένα γύρο αργότερα με αποτέλεσμα όταν βγήκε να βρεθεί στην 6η θέση πίσω από τους Gasly και Verstappen. 

Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε ο Hamilton πλέον ήταν πρώτος, ο Bottas δεύτερος και ο Vettel τρίτος. Ο Leclerc πάλευε να καλύεψει τη διαφορά από τις δύο Red Bull τη στιγμή που ο Gasly άφησε σχεδόν τον Verstappen να τον περάσει, ενώ στη συνέχεια έκανε πολύ δύσκλοη τη ζωή του Μονεγάσκου. Στον 36ο γύρο ο Leclerc κατάφερε να περάσει αλλά στο μεταξύ ο Verstappen είχε αρχίσει να φτάνει τον Vettel και να τον πιέζει για να τον περάσει και να πάρει αυτός την 3η θέση. 

Στον 38ο γύρο ο Ολλανδός πέρασε τον Γαρμανό όμως αμέσως μετά ο Vettel στην προσπάθειά του να πιέσει αμέσως τον αντίπαλό του, έχασε τα φρένα και έπεσε με δύναμη πίσω από τη Red Bull για να βγουν και οι δύο εκτός πίστας. Ως εκ θαύματος τα μονοθέσια παρά της σφοδρότητα της σύγκρουσης επανήλθαν στην πίστα με πιο βαριά πληγωμένη τη Ferrari που μπήκε στα πιτ να αλλάξει εμπρός αεροτομή και έπεσε τελευταία, με τους αγωνοδίκες να δίνουν και 10” ποινή στον Vettel για το συμβάν. 

Κάπως έτσι ο Leclerc βρέθηκε ξανά στη θέση από την οποία ξεκίνησε, την τρίτη και τερμάτισε σε αυτήν κατακτώντας ένα ακόμη βάθρο αποδεικνύοντας με την συνολική σημερινή του εμφάνιση το ταλέντο και την ταχύτητά του. 

Μετά τον τερματισμό ο Vettel έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη από τον Verstappen σε μια κίνηση ευ αγωνίζεσθαι, παραδεχόμενος πως η ευθύνη ήταν όλη δική του. 

Την ίδια στιγμή ο Hamilton πανηγύριζε μια ακόμη νίκη, έχοντας μάλιτσα πάρει και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου, που τον έκανε στο τέλος με μια κουρασμένη σκληρή γόμα, παρά το γεγονός ότι ο Bottas είχε βάλει μερικούς γύρυς πριν το τέλος τη μαλακή γόμα για να κάνει αυτός τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. 

Ο Βρετανός δείχνει να είναι στις καλύτερες στιγμές της καριέρας του και η Mercedes το ίδιο. Επόμενος αγώνας στην πίστα του Hockenheim, στη Γερμανία το τριήμερο 26-28 Ιουλίου.

resu

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.