node/35965

GP Βρετανίας: Ο Bottas στην pole position μέσα στο σπίτι του Hamilton

Ο Leclerc στην τρίτη θέση σώζει την τιμή της Ferrari.

O Bottas ήταν αυτός που πήρε την pole  position στο Βρετανικό GP με διαφορά μόλις 0,006 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του Hamilton αφήνοντας τρίτον τον Leclerc να είναι αυτός που θα σώσει την τιμή της Ferrari. 

Λίγες ώρες πριν τις κατατακτήριες Mercedes και Ferrari έδειχναν με βάση τους χρόνους του FP3 να είναι κοντά και να προμηνύεται μια καλή μάχη. Μάλιστα ο Μονεγάσκος οδηγός της Scuderia είχε πετύχει και τον καλύτερο χρόνο. 

Η ώρα της αλήθεια όμως είναι η ώρα των κατατακτηρίων και έτσι στο Q1 ο Hamilton φάνηκε να είναι ο ταχύτερος ειδικά όταν φόρεσε τη μαλακή γόμα, αφού με τη μεσαία ο Leclerc είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο. Οι δυο τους άφησαν πίσω τόσο τον Bottas όσο και τους Verstappen και Vettel που δεν μπορούσαν να φτάσουν τον ρυθμό της κορυφής. Πιο πίσω υπήρε αγωνία με τους  Perez, Hulkenberg και Raikkonen να καταφέρνουν μόλις λίγο πριν μηδενίσει το χρονόμετρο να φεύγουν από τη ζώνη του αποκλεισμού στην οποία βρέθηκαν οι Magnussen, Kvyat, Stroll, Russell και Kubica.. 

Αμέσως μετά, στο Q2,  Mercedes και Red Bull βγήκαν στην πίστα με τη μέση γόμα για να κάνουν χρόνο με αυτήν και έτσι να έχουν το δικαίωμα να ξεκινήσουν αύριο με τα μεσαία ελαστικά. Ταχύτερος αποδείχθηκε ο Μονεγάσκος της Ferrari με την παντάδα που θα έδινα την καθοριστική μάχη στο Q3 να αποτελείται κατά σειρά από τους Bottas, Hamilton, Verstappen και Vettel. Αντίθετα αυτοί που δεν θα έβλεπαν τα πράσινα φώτα για το Q3 ήταν οι Sainz,  Giovinazzi, Raikkonen, Grosjean και Perez, με τον αποκλεισμό του πρώτου να λογίζεται ως έκπληξη. 

Η ώρα της αλήθεια ήρθε και ο Bottas ξεκίνησε κάνοντας τον καλύτερο χρόνο όλων στο πρώτο πέρασμα του Q3 αφού ο Hamilton είχε ένα λάθος στη στροφή Brooklands που τον έριξε πίσω από τον ομόσταυλό του. Τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο Ολλανδός της Red Bull με τις Ferrari να μην μπορούν να πιάσουν ρυθμό τριάδας. 

Στη δεύτερη προσπάθεια ο Hamilton ήταν αλάνθαστος, ο Bottas δεν βελτίωσε, όμως κράτησε την πρώτη θέση για μόλις 0,006”. Αντίθετα ο Leclerc βελτίωσε πολύ το χρόνο του, αλλά μολονότι στο πρώτο και στο δεύτερο κομμάτι της πίστας ήταν ταχύτερος όλων, στο τρίτο δεν τα κατάφερε το ίδιο καλά και περιορίστηκε στην τρίτη θέση της σειράς εκκίνησης. Σε κακή μέρα ο Vettel θα ξεκινήσει πίσω και από τις δύο Red Bull, αύριο στις 16:10 που θα σβήσουν τα κόκκινα φώτα στην πίστα του Silverstone.

sil

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.