
GP Βρετανίας: H Mercedes κάνει με άνεση το «1-2» στο FP1
Ο Lewis Hamilton αποδείχθηκε ταχύτερος στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών στην πίστα του Silverstone με την άλλη Mercedes του Valtteri Bottas να γράφει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο (+0,367’’) και έτσι να πιστοποιείται η υπεροχή των «αστεριών» τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.
Οι δύο Ferrari έχοντας και νέο πάτωμα δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 3η και 5η θέση με τους Vettel και Raikkonen αντίστοιχα, με τον Γερμανό όμως να είναι μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Hamilton. «Σφήνα» ανάμεσα στις δύο Ferrari μπήκε ο Ricciardo, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Max Verstappen, Romain Grosjean, Sergio Perez, Esteban Ocon και τον Lance Stroll .
Στην αρχή της διαδικασίας οι δύο Ferrari φορούσαν τη μέση γόμα και ήταν πιο αργές από τον Verstappen με τα ίδια ελαστικά και τον Bottas να χρησιμοποιεί την τρίτη κινητήρια μονάδα μετά τα προβλήματα που είχε στην Αυστρία.
Κάπου εκεί ο Sirotkin είχε μια ανώδυνη έξοδο.
Ο Verstappen ήταν ο πρώτος που έπεσε με τη μέση γόμα κάτω από το 1:29.00, όμως αργότερα αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο και αναγκάστηκε να παρκάρει τη Red Bull στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού αναγκάζοντας τους διοργανωτές να βγάλουν στον αέρα την ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
O Verstappen επιστρέφει... πεζός στα πιτ μετά το πρόβλημα στη Red Bull
Την ίδια ένδειξη είδαμε νωρίτερα όταν ο Grosjean, 30 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και κατέληξε στα προστατευτικά λάστιχα καταστρέφοντας όλο το εμπρός τμήμα.
Οι μηχανικοί της Haas θα έχουν μπόλικη δουλειά μετά την έξοδο του Grosjean
Εξοδο- ανώδυνη – είχε και ο Raikkonen προς το τέλος της διαδικασίας όταν προσπαθώντας για το καλύτερο το παράκανε με τα κερμπς και έχασε το πίσω μέρος της Ferrari.
H ανώδυνη έξοδος του Raikkonen
Με τα μονοθέσια να χρησιμοποιούν στην πλειοψηφία τους στη συνέχεια τη μαλακή γόμα, η Mercedes απέδειξε την υπεροχή της, όντας σαφώς ταχύτερη όλων με τον Hamilton να σταματά το χρονόμετρο στο 1:27.487.
Nα θυμίσουμε ότι στο Silverstone η Pirelli έχει φέρει τα ελαστικά με το χαμηλότερο προφίλ.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!