node/36368

GP Βελγίου, FP1: Οι Ferrari μπροστά

Ο Vettel έκανε τον καλύτερο χρόνο μπροστά από τον Leclerc στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές – Προβλήματα για τον Hamilton.

Ο Sebastian Vettel ήταν 0,214” ταχύτερος από τον Charles Leclerc, ενώ ο Lewis Hamilton ήταν μόλις 6ος, με πρόβλημα στα πεντάλ, ένα θέμα με την τηλεμετρία και κάμποσα λάθη στους γρήγορους γύρους του.

Η Ferrari ήταν εξαρχής φαβορί, λόγω της σημασίας που έχει η ιπποδύναμη στο Spa και του γεγονότος ότι το ιταλικό μονοθέσιο αποδίδει καλύτερα στις γρήγορες πίστες.

Η Scuderia ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων λίγο μετά τα μισά της περιόδου, όταν ο Leclerc εκθρόνισε τον Max Verstappen από την πρώτη θέση και στη συνέχεια ο Vettel έγραψε έναν ακόμη καλύτερο χρόνο. Το 1’ 44” 574 του Γερμανού ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο καλύτερο από την επίδοση του Verstappen.

O Ολλανδός βελτίωσε λίγο το χρόνο του, στο 1’ 45” 507, λιγότερο από ένα δέκατο μπροστά από τον νεοφερμένο team-mate του στη Red Bull, τον Alex Albon.

Ο Βρετανο-ταϊλανδός ρούκι, που πήρε τη θέση του Pierre Gasly, ξόδεψε το πρώτο μέρος της περιόδου μαθαίνοντας τις διαδικασίες της ομάδας. Είχε δηλώσει ότι θα αγνοούσε «τη φασαρία και την προσοχή» προς το άτομό του αυτό το τριήμερο, και το 1’ 45” 584 που σημείωσε ήταν ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα.

Προς το τέλος της κατάταξης, η επιστροφή του Pierre Gasly στην Toro Rosso ξεκίνησε με τον 18ο χρόνο, μία θέση και 3 δέκατα πίσω από τον μόνιμο οδηγό της ομάδας, τον Daniil Kvyat.

Στη δεύτερη σειρά του άτυπου grid ήταν οι δύο Mercedes, με τον Valtteri Bottas μπροστά από τον Hamilton, που έχασε πολύ χρόνο στην αρχή όταν ανέφερε έλλειψη δύναμης και σχεδόν σταμάτησε πριν επιστρέψει σιγά-σιγά στα pits. O Bottas, που ανανέωσε χθες το συμβόλαιό του με την ομάδα, κέρδισε την εσωτερική αναμέτρηση με λιγότερο από ένα δέκατο διαφορά, καθώς ο Hamilton υπέστρεψε στη La Source και πάτησε λίγο στο γρασίδι πριν την Pouhon, αφού βγήκε από την πίστα στην έξοδο της προηγούμενης αριστερής.

Οι Mercedes ήταν 1,3” πίσω σε χρόνους, αλλά με τα μεσαία λάστιχα ενώ οι άλλοι φορούσαν τα μαλακά.

Stroll Spa 2019

Πίσω από τους «τρεις μεγάλες» ομάδες, ο Lance Stroll (φωτ. επάνω) συνήλθε από την απώλεια ενός μεγάλου μέρους του καλύμματος του κινητήρα της Racing Point, για να γράψει τον 7ο καλύτερο χρόνο. Ο Καναδός χρησιμοποίησε τον αναβαθμισμένο κινητήρα Mercedes, όπως και τα άλλα πέντε μονοθέσια με τον κινητήρα της φίρμας, για να πάρει τον τίτλο του “best of the rest” μπροστά από τον Daniel Ricciardo με τη Renault.

O Sergio Perez επισφράγισε την καλή φόρμα της Racing Point με την 9η θέση, ενώ ο Carlos Sainz έκλεισε την πρώτη δεκάδα με τη McLaren.

Πίσω από τον Gasly, o δοκιμαστής της Williams, Nicola Latifi, που αντικατέστησε τον George Russell στην πρωινή περίοδο, κέρδισε τον «εμφύλιο» της ομάδας περνώντας τον Robert Kubica για 0,18”.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ SPA

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1m44.574s

-

20

2

Charles Leclerc

Ferrari

1m44.788s

0.214s

20

3

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m45.507s

0.933s

18

4

Alexander Albon

Red Bull/Honda

1m45.584s

1.010s

19

5

Valtteri Bottas

Mercedes

1m45.882s

1.308s

25

6

Lewis Hamilton

Mercedes

1m45.973s

1.399s

16

7

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m46.198s

1.624s

16

8

Daniel Ricciardo

Renault

1m46.426s

1.852s

23

9

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m46.433s

1.859s

22

10

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m46.557s

1.983s

20

11

Nico Hulkenberg

Renault

1m46.669s

2.095s

23

12

Lando Norris

McLaren/Renault

1m46.670s

2.096s

19

13

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m47.024s

2.450s

20

14

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m47.176s

2.602s

18

15

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m47.333s

2.759s

22

16

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m47.488s

2.914s

21

17

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m47.636s

3.062s

20

18

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m47.968s

3.394s

26

19

Nicholas Latifi

Williams/Mercedes

1m48.784s

4.210s

24

20

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m48.966s

4.392s

24

node/39470

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

Η Algarve Pro Racing επιλέγει την Goodyear ως Συνεργάτη Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

H Ομάδα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2, Algarve Pro Racing, ανακοίνωσε την συνεργασία ελαστικών με την Goodyear για τη σεζόν 2020.

Ως ο κυρίαρχος πρωταθλητής του Ασιατικού Le Mans, η Algarve Pro Racing έχει ήδη αποδείξει την ηγετική της θέση στις νίκες αγώνων καθώς και την εμπειρία που διαθέτει στo να μεγιστοποιεί την απόδοση των ελαστικών. Αυτό θα επιτρέψει στην Goodyear, να συγκεντρώνει αξιόπιστα τεχνικά σχόλια καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, συμμετέχοντας σε ποικίλες ευρωπαϊκές πίστες αγώνων.

Η Goodyear, η μάρκα ελαστικών που έχει νικήσει 14 φορές τον αγώνα Le Mans 24 Hours, έχει χαράξει σημαντική ιστορία στη συνεργασία της με μερικές από τις καλύτερες ομάδες, σε αγώνες αντοχής. Μετά από την ιστορική επιστροφή της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA (WEC) το 2019, η Goodyear γίνεται προμηθευτής ελαστικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Les Mans (ELMS) μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

Ο Stewart Cox, Διευθυντής της Ομάδας Algarve Pro Racing, περιγράφει την τεχνική συνεργασία μεταξύ των εταίρων: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προσπάθεια και την υποστήριξη που έχουμε λάβει από την Goodyear. Το να μπορούμε να επωφεληθούμε την πλούσια εμπειρία της εταιρείας που κατέχει στο στο ανώτερο επιπέδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή κι ευελπιστώ αυτό να μας δώσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Έχοντας δείξει ένα καλό ρυθμό και εμπιστοσύνη στις τεχνικές προδιαγραφές των ελαστικών Goodyear καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών, αδημονούμε για την έναρξη της σεζόν”.

Ο Mike McGregor, Διευθυντής Πωλήσεων, Δοκιμών και Υποστήριξης Πίστας Αγώνων της Goodyear Racing, εξηγεί: “Η δυνατότητα να μπορούμε να υποστηρίζουμε μια κορυφαία ομάδα όπως η Algarve Pro Racing, θα μας προσφέρει πολύτιμα δεδομένα για τα ελαστικά καθώς και στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη των υψηλών επιδόσεων ελαστικών αγώνων, πριν γίνουμε ο αποκλειστικός προμηθευτής της κατηγορίας LMP2 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τ Les Mans (ELMS) το 2021.

Αποτελεί μια λογική κίνηση. Με μια νέα, ισχυρή σειρά δυναμικών οδηγών για αυτή τη σεζόν, η ομάδα διακατέχεται από πλούσια εμπειρία. Ο Tim Holloway, βγήκε από τη συνταξιοδότησή του και προσχώρησε στην ομάδα μηχανικών για να προσθέσει αυτό που αποδείχθηκε ως η συνταγή της επιτυχίας στο Ασιατικό Πρωτάθλημα Les Mans”.

H Συνεργασία δημιουργεί το αποκλειστικό ρολόι Goodyear B.R.M.

Για τη σεζόν 2020 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans (ELMS), η ομάδα Algarve Pro Racing θα συνεργαστεί με τους σπεσιαλίστες κατασκευαστές ρολογιών B.R.M. O πολυτελής γαλλικός οίκος κατασκευής ρολογιών πρόκειται να παράγει ένα ρολόι περιορισμένης έκδοσης, εμπνευσμένο από το ρετρό σχεδιαστικό στυλ της Goodyear, που θα ντύσει το αγωνιστικό μοντέλο Algarve Pro.

Ο Bernard Richards, ιδρυτής της B.R.M. ανέφερε: “Από τη δημιουργία των ρολογιών B.R.M. πριν από δεκαέξι χρόνια, είναι η πρώτη φορά που υπογράψαμε μια τόσο υψηλού επιπέδου συμφωνία για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Η Goodyear αντιπροσωπεύει και για τους οδηγούς αγώνων αλλά και για τους καθημερινούς οδηγούς, μια εταιρεία ελαστικών που φημίζονται για τις υψηλές επιδόσεις και για την ασφάλεια που παρέχουν”.

Η B.R.M. πρόκειται να δημιουργήσει δύο ξεχωριστά σχέδια των αποκλειστικών αυτών ρολογιών χειρός καθώς κι ένα ρολόι γραφείου.

Ισχυρή ομάδα οδηγών για τη σεζόν 2020

Οι οδηγοί Henning Enqvist, John Falb, Simon Trummer, Loic Duval, Jon Lancaster και Gabriel Aubry θα αγωνιστούν με το Oreca 07 LMP2 600hp καθόλη τη διάρκεια της σεζόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mas (ELMS).

Ο Loic Duval, νικητής του 24 Hours Les Mans το 2013, περιγράφει τις συναρπαστικές προκλήσεις που έρχονται: “Αδημονώ για την πρόκληση, το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό στο ELMS: Αυτό ήταν εμφανές στο Les Mans, όταν τα αυτοκίνητα του ELMS αγωνίζονταν πολύ κοντά εναντίον των αυτοκινήτων του WEC. Είμαστε έτοιμοι να κερδίσουμε αγώνες και να αγωνιστούμε για το φετινό πρωτάθλημα”.

Ο Jon Lancaster, Πρωταθλητής ELMS το 2015, πρόσθεσε: “Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που συμμετέχω στην πρόκληση της Goodyear, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Διαθέτουμε μια καταπληκτική ομάδα και μια άκρως ανταγωνιστική σειρά οδηγών. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, πριν την έναρξη της σεζόν, ενθουσιάστηκα από το εξαιρετικό επίπεδο της απόδοσης και ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν. Μη έχοντας αγωνιστεί από το 2015 όπου κέρδισα το πρωτάθλημα, είμαι πιο διατεθειμένος και αποφασισμένος από ποτέ, να επαναλάβω αυτή την επιτυχία”.

O Henning Enqvist ανέφερε: “Είμαι τόσο χαρούμενος που συμμετέχω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Είμαι σίγουρος για το 2020: Ως ομάδα έχουμε ένα μοναδικό, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αδημονώ για την έναρξη της σεζόν και για τη συνεργασία μου με την Algarve Pro Racing και την Goodyear. Πριν από τη σεζόν, είχαμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα δοκιμών και αυτό θα συνεχιστεί καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς”.

Ο Gabriel Aubry, πρωτοπόρος, παγκόσμιος οδηγός LMP2, τόνισε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκίνησα τη σεζόν στο ELMS με την Algarve Pro. Μετά από μια γρήγορη εισαγωγή σε αυτό το υψηλού επιπέδου πρωτάθλημα το 2018, είμαι τελικά έτοιμος να αγωνιστώ για το τελικό πρωτάθλημα το 2020. Θα αποτελεί ιδανική ευκαιρία να συνεχίσω τη συνεργασία μου με την Goodyear ως τον προμηθευτή ελαστικών για το πρόγραμμά μου στο WEC καθώς και στο ELMS. H υποστήριξή τους αυτή τη χρονιά, θα είναι καθοριστική για τις επιδόσεις μας με τα δύο οχήματα και ανυπομονώ να επιστρέψω επιτέλους στην πίστα Paul Richard τον επόμενο μήνα”.

O Simon Trummer, πρώην οδηγός WEC LMP1, είπε: “Η Algarve Pro Racing διαθέτει μια δυνατή ομάδα και τα μέλη της ομάδας μου είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες και πολύ γρήγοροι οδηγοί. Η Goodyear μας παρέχει τεχνική υποστήριξη και άμεση ανταπόκριση και είμαι σίγουρος μπορούμε να επιτύχουμε κάτι σπουδαίο αυτή τη χρονιά”.

Ο John Falb, πρώην οδηγός LMP3, εξηγεί τα οφέλη της συνεργασίας της Algarve Pro Racing με την Goodyear. “Ξεκινάμε να δουλεύουμε για το πρόγραμμά μας για τη σεζόν 2020 πριν τον τελευταίο γύρο στο Portimao. Έχουμε οργανώσει μια εξαιρετική ομάδα οδηγών και πληρώματος για να κατακτήσουμε την καλύτερη θέση στο LMP2 παγκοσμίως. Οι μηχανικοί μας και το πλήρωμα των pit stop εξασφάλισαν το Ασιατικό Πρωτάθλημα και φέτος όλες αυτές οι προσπάθειες θα συνεχίσουν να αποδίδουν οφέλη.

Κατά τη δοκιμή στο σιρκουί Paul Ricard, το πρόγραμμά μας δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Δείξαμε συνέπεια, σταθερότητα και ρυθμό, θέτοντας ανταγωνιστικούς χρόνους κατά τη διάρκεια των τριήμερων δοκιμών. Ο Simon και ο Gabriel (Aubry) είναι εξαιρετικά γρήγοροι και πιστεύω ότι και οι τρεις μαζί θα κάνουμε μια τρομερή ομάδα, έχοντας δυναμική παρουσία στο ELMS και στο Le Mans. Τα νέα ελαστικά Goodyear, έχουν κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορο και ακόμα καλύτερο. Επίσης, είναι εξίσου υπέροχο να μας εκπροσωπεί μια θρυλική μάρκα”.

Ημερολόγιο 2020:

· 4 Ώρες στο Le Castellet – 19 Ιουλίου

· 4 Ώρες στο Spa-Francorchamps – 09 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Βαρκελώνη – 29 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Monza – 11 Οκτωβρίου

· 4 Ώρες στο Portimao – 01 Νοεμβρίου

 

[Πηγή: Goodyear]

TAGS
node/39449

Η Ferrari έχασε τα δικαιώματα για το σχέδιο της 250 GTO

Άλλες εταιρείες μπορούν πλέον να αντιγράψουν ελεύθερα το εμβληματικό μοντέλο από το Maranello.

Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η Ferrari έχασε τα δικαιώματα για το σχέδιο της 250 GTO

Η Ferrari έχασε τη δικαστική μάχη για τα δικαιώματα του σχεδίου της 250 GTO - ενός από τα διασημότερα και ακριβότερα κλασικά μοντέλα στην ιστορία - ανοίγοντας το δρόμο σε ανεξάρτητους κατασκευαστές να παράξουν τα δικά τους αντίγραφα. Η νέα απόφαση του Γραφείου Πνευματικών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO), έρχεται ένα χρόνο μετά από την απαγόρευση κατασκευής ρέπλικας από ιταλικό δικαστήριο που αναγνώρισε την Ferrari 250 GTO ως έργο τέχνης!.

Η ιστορία ξεκίνησε από την Ares Design, μια εταιρεία από τη Modena, που αμφισβήτησε την κατοχύρωση πατέντας της Ferrari για το σχέδιο της 250 GTO. Η τελευταία ανανεώθηκε από την Ferrari το 2008, όμως όπως ισχυρίζονται οι δικηγόροι της Ares Design, αυτό έγινε με στόχο να εμποδίσει άλλους κατασκευαστές από το να παράγουν και να διαθέτουν προς πώληση παρόμοια σπόρσκαρς (συμπεριλαμβανομένων και των δικών τους). Το βασικό επιχείρημα με το οποίο τελικά συμφώνησε και το δικαστήριο, είναι πως από το 1964 μέχρι σήμερα, η Ferrari δεν έχει χρησιμοποιήσει τα πνευματικά δικαιώματα της 250 GTO σε αυτοκίνητο παραγωγής, κάτι που επιτρέπει την αμφισβήτησή της νέας κατοχύρωσής τους.

Παρόλα αυτά, η Ferrari κατάφερε να διατηρήσει τα πνευματικά δικαιώματα για το σχέδιο της 250 GTO όσον αφορά τα παιχνίδια και τις μινιατούρες αυτοκινήτων, καθώς αυτές παράγονται σε μεγάλους αριθμούς όλα αυτά τα χρόνια.

Μεταξύ 1962 και 1964, από το εργοστάσιο στο Maranello βγήκαν μόλις 36 μονάδες της Ferrari 250 GTO, που είναι για πολλούς το ομορφότερο αυτοκίνητο της Ferrari. Οι αμέτρητες επιτυχίες στους αγώνες, η σπανιότητα, ο ατμοσφαιρικός V12 και η εμβληματική σχεδίαση, καθιστούν την 250 GTO κάτι σαν ιερό δισκοπότηρο για τους συλλέκτες αυτοκινήτων. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως το 2018, μια 250 GTO του 1962 δημοπρατήθηκε έναντι $48,4 εκατομμυρίων, ενώ μια άλλη 250 GTO του 1963 πουλήθηκε εκτός δημοπρασίας σε τιμή που λέγεται ότι έφτασε τα $70 εκατομμύρια.

Δε γνωρίζουμε αν η Ferrari θα ασκήσει έφεση στη συγκεκριμένη απόφαση, ενώ μένει να δούμε αν η Ares Design θα εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να κατασκευάσει τη δική της μοντέρνα εκδοχή της 250 GTO.