node/35827

GP Αυστρίας: Εκπληκτική εμφάνιση και νίκη Verstappen “εντός έδρας”

Εξαιρετικός αγώνας στην Αυστρία με μονομαχία από άλλες εποχές. 

Ο Max Verstappen μπορεί να έκανε τη χειρότερη εκκίνηση αλλά στη συνέχεια έκανε τον καλύτερο αγώνα, αποζημιώνοντας τους χιλιάδες φίλους του που είχαν κατακλύσει την πίστα της Red Bull στην Αυστρία και πήρε μια εκπληκτική νίκη. 

Η μάχη που έδωσε μάλιστα στους τελευταίους γύρους με τον Leclerc είναι μια μάχη από το μέλλον, αφού οι δύο οδηγοί είναι το “αύριο” της F1. 

Ωστόσο, η επαφή που είχαν οι δύο οδηγοί στη φάση που ο Ολλανδός πέρασε τον Μονεγάσκο μπήκε στο μικροσκόπιο των αγωνοδικών με τον οδηγό της Red Bull να δηλώνει πως έτσι είναι οι αγώνες και τον οδηγό της Ferrari να δείχνει εμφανώς χολωμένος από την εξέλιξη και να μην μπαίνει επιδεικτικά στο παιχνίδι με τις σαμπάνιες στο βάθρο. 

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Leclerc κρατήθηκε μπροστά και ο Max έχασε 5 θέσεις. O Norris πέρασε για ίγο στην 3η θέση έως ότου τον πέρασαν οι Hamilton και Raikkonen. Θέσεις κάρδισε και ο Vettel που βρέθηκε πέμπτος. 

Στο μεταξύ ο Verstappen πάλευε να ανακτήσει τις θέσεις που έχασε με τις αλλαγές θέσεων να παίζουν συνεχώς στην πρώτη δεκάδα στη διάρκεια των αρχικών γύρων, ενώ και οι δύο Mercedes εμφανίζονταν να είναι πιο αργές από τις Ferrari περίπου μισό δευτερόλεπτο στον γύρο.

Πρώτοι για αλλαγή ελαστικών μπήκαν οι Bottas και Vettel που διάλεξαν τη σκληρή γόμα, με τη Ferrari να είναι απροετοίμαστη και να χάνει πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Λίγο αργότερο σκληρή γόμα φόρεσε και ο Leclerc. Στην πίστα έμειναν οι Hamilton και Verstappen προσπαθώντας να ανοίξουν τη διαφορά από τους υπόλοιπους και να μπουν αργότερα για αλλαγή ελαστικών έτσι ώστε να έχουν πιο φρέσκα λάστιχα για τη μάχη που θα ακολουθούσε. 

Ο Hamilton στο πιτ στοπ άλλαξε και εμπρός πτέρυγα που την είχε τραυματίσει σε ένα από τα πολλά περάσματά του πάνω από τα κερμπ, ενώ ο Verstappen φόρεσε και αυτός την σκληρή όταν μπήκε στα πιτ. 

Κάπως έτσι η σειρά μετά την ολοκλήρωση των πιτ στοπ ήταν Leclerc, Bottas, Vettel, Verstappen με τον Ολλανδό να πετάει με πλέον με τα νέα του ελαστικά, γράφοντας κορυφαίους χρόνους. Ο Max αφού πέρασε τον Γερμανό έβαλε στόχο τον Bottas τον οποίο έφτασε και πέρασε πολύ πιο εύκολα από το αναμενόμενο. Ο Ολλανδός βρέθηκε 15 γύρους πριν την καρό σημαία στη θέση από όπου ξεκίνησε και έβαλε πλώρη για την πρώτη θέση. Οσο περνούσε ο χρόνος τόσο μειωνόταν η διαφορά των δυο τους, για να φτάσουμε λίγο πριν το τέλος όπου μετά από εκπληκτικξή μάχη με τον Μονεγάσκο πέρασε πρώτος. Λίγο πίσω ο Vettel περνούσε τον Hamilton και ανέβαινε στην 4η θέση. 

Ετσι ο Verstappen πανηγύρισε μια ακόμη νίκη στην έδρα της Red Bull την οποία κατά γενική ομολογία πήρε επάξια. Απομένει να δούμε την άποψη των αγωνοδικών… 

aust

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]