node/35825

GP Αυστρίας: Δεύτερη φετινή pole για τον Leclerc, αλλά μισή χαρά για τη Ferrari

Ο Charles Leclerc ήταν άπιαστος στο Red Bull Ring, όμως ο Vettel είχε πρόβλημα κινητήρα στην Q3 και θα ξεκινήσει 9ος.

Ο 21χρονος Μονεγάσκος ήταν σε δική του κλάση με τη Ferrari (φωτ. κάτω), γράφοντας στην Q3 δύο γύρους ικανούς για pole position. Πέτυχε χρόνο 1’ 03” 208 στην πρώτη του προσπάθεια και στη συνέχεια έκανε τον καλύτερο δεύτερο και τρίτο τομέα για να βελτιώσει την επίδοσή του σε 1’ 03” 003 και να σημειώσει νέο ρεκόρ πίστας.

Leclerc_Ferrari

Ο Lewis Hamilton, που παραπονιόταν ότι δεν ήταν γρήγορος στις ευθείες, ανέβηκε από την 4η στη 2η θέση με την τελευταία του προσπάθεια, μένοντας όμως 0,259” πίσω από τον Leclerc. Ο Άγγλος πάντως κινδυνεύει να δεχτεί ποινή διότι κατηγορείται ότι εμπόδισε τον Kimi Raikkonen στη Στροφή 3 κατά τη διαδικασία των προκριματικών Q1.

Τρίτος τελικά ήταν ο Max Verstappen, που δήλωσε ικανοποιημένος από τη βελτίωση της Red Bull και θα ξεκινήσει τον αγώνα από τη δεύτερη σειρά, μαζί με τον Valtteri Bottas.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes και ο Verstappen θα ξεκινήσουν αύριο με τη μεσαία γόμα ελαστικών, διότι με αυτή προκρίθηκαν στην Q3, ενώ όλοι οι άλλοι της πρώτης δεκάδας θα ξεκινήσουν με τη μαλακή γόμα.

«Τα μαλακά λάστιχα δεν έχουν διάρκεια», εξήγησε ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, «και ταλαιπωρούνται πολύ. Οι Ferrari λειτουργούν διαφορετικά, πηγαίνουν πιο αργά στις στροφές και πιο γρήγορα στις ευθείες, οπότε ίσως να πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν αυτή τη στρατηγική να δουλέψει επειδή δεν υπερθερμαίνουν τόσο τα λάστιχα στις στροφές».

Ο Kevin Magnussen (Haas), που προκρίθηκε στην Q3 παρότι μπλοκάρισε και βγήκε στο χαλίκι της Στροφής 4 στην τελευταία του προσπάθεια στην Q2, ήταν τελικά 5ος, 0,03” ταχύτερος από τον Lando Norris (McLaren).

Magnussen Haas

Όμως ο Δανός (φωτ. επάνω) θα δεχτεί ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κιβωτίου, οπότε θα πέσει στη 10η θέση της εκκίνησης.

Οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi, έκαναν τον 7ο και τον 8ο χρόνο, με ελάχιστη διαφορά μεταξύ τους, ενώ ο Pierre Gasly (Red Bull) ήταν μόλις 9ος καθώς δεν βελτίωσε με τη δεύτερή του προσπάθεια στην Q3.

O Vettel δεν βγήκε καθόλου στην πίστα στην Q3, λόγω προβλήματος στον αγωγό πεπιεσμένου αέρα του κινητήρα, όπως είπε η Ferrari, οπότε κατέληξε 10ος και θα ανέβει στην 9η θέση λόγω της τιμωρίας του Magnussen.

Ο Romain Grosjean ήταν 11ος, με χρόνο μόλις 0,024” πίσω από τον team-mate του, τον Magnussen, στην Q2. O Γάλλος έκανε δύο γύρους με διαφορά μόλις 0,001” μεταξύ τους, στη δεύτερή του προσπάθεια, αλλά δεν μπόρεσε να περάσει τον Magnussen.

O Nico Hulkenberg (Renault) δεν κατάφερε ούτε αυτός να βελτιώσει με τη δεύτερη προσπάθεια στην Q2 και κατέληξε 12ος, καθώς ήταν από αυτούς που επηρεάστηκαν από την έξοδο του Magnussen. O Γερμανός θα χάσει άλλες 5 θέσεις λόγω ποινής για αλλαγή κινητήρα.

Ο Alex Albon έκανε τον 13ο χρόνο με την Toro Rosso, αλλά θα ξεκινήσει από την τελευταία σειρά αφού του τοποθέτησαν τον νέο “Spec 3” κινητήρα της Honda με το τελευταίου τύπου τούρμπο.

Ο Daniel Ricciardo (Renault) έκανε μία μόνο προσπάθεια στην Q2 και κατέληξε 14ος, μπροστά από τον Carlos Sainz (McLaren). Ο Ισπανός δεν έκανε σοβαρή προσπάθεια στην Q2 και θα δεχτεί και ποινή για αλλαγή εξαρτημάτων του κινητήρα Renault ώστε αυτός να αναβαθμιστεί σε “Spec B”.

O Sergio Perez (Racing Point) ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που αποκλείστηκαν στην Q1, παρότι πέρασε στο τέλος τον team-mate του, Lance Stroll, με διαφορά 0,043”. Ο Καναδός είχε βγει από τη ζώνη αποκλεισμού, αλλά στο τέλος οι άλλοι βελτίωσαν και τον υποβίβασαν.

O Daniil Kvyat (Toro Rosso) ήταν τελικά 18ος αφού έπεσε σε κίνηση ενώ ήταν στον πιο γρήγορο γύρο του. Ο Ρώσος έστριψε την Κ9 για να βρει μπροστά του μια σειρά από μονοθέσια που πήγαιναν να ξεκινήσουν γρήγορο γύρο. Για να αποφύγει τον George Russell αναγκάστηκε να βγει εντελώς από την πίστα, φωνάζοντας στον ασύρματο «παρά λίγο να σκοτώσω κάποιον!». Οι αγωνοδίκες θα εξέταζαν και αυτό το συμβάν.

Ο Russell ήταν 3 δέκατα πιο γρήγορος από τον team-mate του στη Williams, τον Robert Kubica, και οι δυο τους δεν θα ξεκινούσαν από την τελευταία σειρά αυτή τη φορά, χάρη στις ποινές των άλλων.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΣΕΙΡA ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟ GP

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

1

Charles Leclerc

Ferrari

1m03.003s

-

2

Lewis Hamilton

Mercedes

1m03.262s

0.259s

3

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m03.439s

0.436s

4

Valtteri Bottas

Mercedes

1m03.537s

0.534s

5

Lando Norris

McLaren/Renault

1m04.099s

1.096s

6

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m04.166s

1.163s

7

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m04.179s

1.176s

8

Pierre Gasly

Red Bull/Honda

1m04.199s

1.196s

9

Sebastian Vettel

Ferrari

-

-

10

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m04.072s

1.069s

11

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m04.490s

1.487s

12

Daniel Ricciardo

Renault

1m04.790s

1.787s

13

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m04.789s

1.786s

14

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m04.832s

1.829s

15

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m05.324s

2.321s

16

George Russell

Williams/Mercedes

1m05.904s

2.901s

17

Nico Hulkenberg

Renault

1m04.516s

1.513s

18

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m06.206s

3.203s

19

Alexander Albon

Toro Rosso/Honda

1m04.665s

1.662s

20

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m13.601s

10.598s

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]