node/33194

GP Αμπού Ντάμπι, FP2: Η σειρά του Bottas

O Valtteri Bottas ήταν λίγο πιο γρήγορος από τις δύο Red Bull, με τις Ferrari και πάλι πίσω.

Ο Φιλανδός της Mercedes μπήκε μπροστά από νωρίς, τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, με ένα γύρο σε 1’ 38” 600 φορώντας τα δεύτερα πιο μαλακά λάστιχα ultrasoft. Ήταν τότε 0,25” πιο γρήγορος από τον Max Verstappen με την ίδια γόμα ελαστικών.

Η Ferrari ήταν η πρώτη από τις μεγάλες ομάδες που φόρεσε στους οδηγούς της τα πολύ μαλακά hypersoft, και ο Kimi Raikkonen ανέβηκε στην κορυφή του πίνακα, λίγο μετά το πρώτο ημίωρο, με ένα γύρο σε 1’ 37” 461. O Sebastian Vettel πέρασε αμέσως μετά 2ος, ένα δέκατο πιο αργός, πριν οι οδηγοί της Mercedes ολοκληρώσουν τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων.

Ο Bottas πράγματι βελτίωσε την επίδοσή του και ξαναπήρε την 1η θέση με 1’ 37” 236. Αμέσως πίσω του στην πίστα ήταν ο Lewis Hamilton, αλλά έχασε χρόνο στον τελευταίο τομέα και κατέληξε προσωρινά 2ος, 0,207” πίσω από τον team-mate του.
 
Αυτό το μικρό στραβοπάτημε επέτρεψε στον Verstappen να του πάρει τη 2η θέση με ένα γύρο σε 1’ 37” 288, παρότι παραπονέθηκε ότι έμενε από ηλεκτρική υποβοήθηση στις τελευταίες δύο στροφές. Τελικά βελτίωσε την επίδοσή του κατά άλλα 0,008” με τη δεύτερη προσπάθεια.

Ο Ολλανδός είχε νωρίτερα μια ανησυχητική στιγμή όταν υπέστρεψε στην έξοδο της προτελευταίας στροφής κι έξυσε την κοιλιά του μονοθεσίου του στο προτεταμένο κερμπ. Όμως τον έστειλαν ξανά στην πίστα αφού έλεγξαν το μονοθέσιο.
 
Ο Ricciardo, με την άλλη Red Bull, κατάφερε κι αυτός να κάνει δύο γρήγορους γύρους με τα hypersoft, ανεβαίνοντας από την 6η στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων. Έτσι ο Hamilton υποβιβάστηκε στην 4η, μπροστά από τους Raikkonen και Vettel.

Grosjean Haas Abu Dhabi 2018

O Romain Grosjean με τη Haas (φωτ. επάνω) ήταν ο “best of the rest”, στην 7η θέση, αλλά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel.  Ήταν πάντως 0,170” πιο γρήγορος από τον Nico Hulkenberg  με τη Renault. O Kevin Magnussen, με τη δεύτερη Haas, ήταν 9ος.
 
Ο Esteban Ocon, με τη Racing Point Force India, έκλεισε την πρώτη δεκάδα, όντας 1,116” μακριά από την κορυφή. 

Ο Pierre Gasly (Toro Rosso) έδειξε γρήγορος αρχικά με τα ultrasoft, αλλά με τα hypersoft έπεσε τελικά στην 11η θέση, μπροστά από τον Carlos Sainz (Renault).

O Fernando Alonso ολοκλήρωσε την τελευταία του (προς το παρόν) Παρασκευή ελεύθερων δοκιμών στη 13η θέση, με το κάλυμμα του κινητήρα της McLaren του βαμμένο στα χρώματα του κράνους του ως φόρο τιμής από την ομάδα. Με χρόνο 1’ 38” 725, o Ισπανός ήταν μπροστά από τον Sergio Perez με τη δεύτερη Force India.
 
Ο Charles Leclerc κατέληξε 15ος αφού είχε ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα κερμπ του συμπλέγματος στροφών πριν τη μεγάλη πίσω ευθεία. Ο Μονεγάσκος παραπονέθηκε για πιθανή ζημιά στο πάτωμα της Sauber. Λάθη στο γρήγορο γύρο του παραδέχτηκε ότι έκανε κι ο Brendon Hartley, που ήταν 16ος με τη δεύτερη Toro Rosso.

O Marcus Ericsson ήταν 17ος με τη δεύτερη Sauber, μπροστά από τον Stoffel Vandoorne (McLaren), που έχασε αρκετό χρόνο στα pits. Οι δύο Williams των Lance Stroll και Sergey Sirotkin ήταν στις δύο τελευταίες θέσεις.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Valtteri Bottas

Mercedes

1m37.236s

-

37

2

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m37.280s

0.044s

32

3

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m37.428s

0.192s

31

4

Lewis Hamilton

Mercedes

1m37.443s

0.207s

35

5

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m37.461s

0.225s

40

6

Sebastian Vettel

Ferrari

1m37.569s

0.333s

39

7

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m38.060s

0.824s

30

8

Nico Hulkenberg

Renault

1m38.230s

0.994s

36

9

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m38.318s

1.082s

30

10

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

1m38.402s

1.166s

33

11

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m38.506s

1.270s

32

12

Carlos Sainz

Renault

1m38.511s

1.275s

37

13

Fernando Alonso

McLaren/Renault

1m38.725s

1.489s

35

14

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m38.806s

1.570s

31

15

Charles Leclerc

Sauber/Ferrari

1m38.831s

1.595s

33

16

Brendon Hartley

Toro Rosso/Honda

1m38.957s

1.721s

35

17

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m39.502s

2.266s

36

18

Stoffel Vandoorne

McLaren/Renault

1m39.938s

2.702s

18

19

Lance Stroll

Williams/Mercedes

1m40.046s

2.810s

33

20

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

1m40.935s

3.699s

39

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]