node/33201

GP Αμπού Ντάμπι: Άλλη μια pole για τον Hamilton

«Ένα-δύο» για τη Mercedes, με τις δύο Ferrari και τις δύο Red Bull να ακολουθούν.

Ο Lewis Hamilton ήταν ο πιο γρήγορος και στις δύο προσπάθειες της Q3 για να πάρει τελικά την pole position με διαφορά 0,162” από τον Valtteri Bottas.

Αν και ο Φιλανδός της Mercedes είχε ένα μικρό πλεονέκτημα στον μεσαίο τομέα χρονομέτρησης και ήταν μπροστά από τον team-mate του μπαίνοντας στον τρίτο τομέα, ο Hamilton ήταν με διαφορά ταχύτερος σ’ αυτόν, τον τελευταίο τομέα, και πήρε με σχετική άνεση την 11η φετινή του pole.

Αντίθετα, το αδύνατο σημείο της Ferrari και του Sebastian Vettel ήταν ο τρίτος τομέας, και ο Γερμανός έχασε αρκετό χρόνο εκεί ώστε να πέσει στην 3η θέση, αφού δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του με τη δεύτερη προσπάθεια. Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ίσως είχε ένα περιθώριο βελτίωσης της τάξης του μισού δεκάτου, που όμως δεν θα ήταν αρκετό για να τον φέρει στην πρώτη σειρά εκκίνησης.

Ο Kimi Raikkonen κατάφερε να περάσει τον Daniel Ricciardo και να πάρει την 4η θέση με τη δεύτερη προσπάθεια, παρότι ο Αυστραλός έκανε ένα φοβερό χρόνο, τον καλύτερο όλων, στον τρίτο τομέα.

Ο Max Verstappen έμεινε τελικά στην 6η θέση, αφού παράτησε την τελευταία του προσπάθεια παραπονούμενος ότι τα λάστιχά του ήταν υπερβολικά ζεστά όταν βγήκε από τα pits. Ο Ολλανδός φάνηκε πάντως να έχει γενικά πρόβλημα, καθώς αναγκάστηκε να φορέσει τα πολύ μαλακά hypersoft λάστιχα για να περάσει στην Q3, αφού με τα ultrasoft δεν ήταν αρκετά γρήγορος, λέγοντας ότι γλιστρούσε στο turn-in για τις στροφές.

Οι άλλοι πέντε οδηγοί των κορυφαίων ομάδων κατάφεραν να προκριθούν στην τελική δεκάδα με τα λίγο σκληρότερα ultrasoft, οπότε θα ξεκινήσουν τον αγώνα με αυτά τα λάστιχα. Ο Verstappen θα ξεκινήσει με τα hypersoft, οπότε ετοιμαστείτε για πυροτεχνήματα στην εκκίνηση…

Ο Romain Grosjean (Haas, φωτ, κάτω) ήταν τελικά ο “best of the rest”, στην 7η θέση, μόλις 0,045” μπροστά από τον Charles Leclerc, που εντυπωσίασε και πάλι στο τιμόνι της Sauber.

Romain Grosjean Haas

O Esteban Ocon με τη Racing Point Force India πήρε την 9η θέση από τον Nico Hulkenberg με τη Renault, καθώς ο Γερμανός δεν βελτίωσε με τη δεύτερη προσπάθεια κι έπεσε δύο θέσεις.

Ο Carlos Sainz (Renault) απέτυχε να προκριθεί στη δεκάδα, καθώς τον έριξε στην 11η θέση ο Verstappen με την τελευταία του προσπάθεια, φορώντας τη hypersoft γόμα. Πάντως ο Ισπανός ήταν ενάμισι δέκατο ταχύτερος από τον Marcus Ericsson (Sauber), που έδειξε για μια ακόμη φορά βελτιωμένος και νίκησε τον Kevin Magnussen (Haas) στη μάχη για τη 12η θέση.

Ο Sergio Perez ήταν τελικά 14ος με τη δεύτερη Force India, δύο δέκατα μπροστά από τον Fernando Alonso (McLaren), στο κύκνειο άσμα του Ισπανού σε κατατακτήριες F1.

Οι δύο οδηγοί της Toro Rosso, Brendon Hartley και Pierre Gasly, ήταν οι πιο γρήγοροι από αυτούς που αποκλείστηκαν στην Q1, καθώς τους έριξαν στη 16η και τη 17η θέση οι Magnussen, Ericsson και Perez, βελτιώνοντας το χρόνο τους. Ο Νεοζηλανδός παραπονέθηκε για αστάθεια στην είσοδο των στροφών, ενώ ο Γάλλος είχε πρόβλημα με τον κινητήρα στο τέλος του γρήγορου γύρου του και πήρε την εντολή να σταματήσει αφού ανέφερε ότι έβγαινε καπνός από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του.

Ο Stoffel Vandoorne (McLaren) έκλεισε τον κύκλο του σε κατατακτήριες F1 με μια 18η θέση, πριν μεταπηδήσει το 2019 στην ηλεκτρική Formula E. Ο Βέλγος ήταν πάντως μπροστά από τις δύο Williams, του Sergey Sirotkin και του Lance Stroll, που είχαν λιγότερο από μισό δέκατο διαφορά μεταξύ τους.

Η ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ GP ΤΟΥ ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ ΣΤΗ YAS MARINA

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m34.794s

-

2

Valtteri Bottas

Mercedes

1m34.956s

0.162s

3

Sebastian Vettel

Ferrari

1m35.125s

0.331s

4

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m35.365s

0.571s

5

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m35.401s

0.607s

6

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m35.589s

0.795s

7

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m36.192s

1.398s

8

Charles Leclerc

Sauber/Ferrari

1m36.237s

1.443s

9

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

1m36.540s

1.746s

10

Nico Hulkenberg

Renault

1m36.542s

1.748s

11

Carlos Sainz

Renault

1m36.982s

2.188s

12

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m37.132s

2.338s

13

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m37.309s

2.515s

14

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m37.541s

2.747s

15

Fernando Alonso

McLaren/Renault

1m37.743s

2.949s

16

Brendon Hartley

Toro Rosso/Honda

1m37.994s

3.200s

17

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m38.166s

3.372s

18

Stoffel Vandoorne

McLaren/Renault

1m38.577s

3.783s

19

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

1m38.635s

3.841s

20

Lance Stroll

Williams/Mercedes

1m38.682s

3.888s

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]