Gordon Murray: Λεπτομέρειες για το νέο, 3κύλινδρο, οικονομικό σπόρτσκαρ που ετοιμάζει

Gordon Murray: Λεπτομέρειες για το νέο, 3κύλινδρο, οικονομικό σπόρτσκαρ που ετοιμάζει

Ο δημιουργός της McLaren F1, Gordon Murray, λέει οι οι εργασίες για το οικονομικό σπορ μοντέλο της IGM Automotive με 3κύλινδρο κινητήρα της Ford έχουν ήδη ξεκινήσει.

Επί του παρόντος με κωδικό όνομα T.43, ο Murray μας δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ότι το οικονομικό σπόρτσκαρ που ετοιμάζει η IGM Automotive θα ζυγίζει λιγότερο από 950 κιλά, θα έχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κάτω από το καπό του θα βρίσκεται ένας 3κύλινδρος κινητήρας με 220 άλογα, προέλευσης Ford, με την τιμή του να είναι γύρω από τις €45.000. 

Μιλώντας στους συναδέλφους του αμερικανικού περιοδικού, Road & Track, ο πρώην μηχανικός και σχεδιαστής της Formula 1 δήλωσε: «Θα σας πω τι θα είναι. Είναι μια Lotus Elise, αλλά που μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά». Και πρόσθεσε: «Θα μπορείς να μπεις και να βγεις. Θα έχει οροφή. Θα έχει κλιματισμό που θα λειτουργεί, ηχοσύστημα, satnav, αερόσακους... Είναι μια κατηγορία αγοράς που όχι μόνο δεν υπάρχει συνωστισμός, αλλά είναι σχεδόν χωρίς εκπροσώπους».

Ασκώντας κριτική στο καθημερινό αυτοκίνητό του, την καινούργια Alpine A110, επειδή είναι υπερβολικά φαρδιά, ο Murray πρότεινε τη δική του λύση: «Αν ήταν δέκα πόντους πιο στενή, θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο».

Η T.43 εξελίσσεται για να είναι όχι μόνο μικρότερη από την Alpine, που είναι και ο άμεσος ανταγωνισμός της, αλλά 100 kg ελαφρύτερη, €7.500 φθηνότερη και πολύ πιο γρήγορη. Με μήκος 3,96 m και πλάτος 1,67 m, η T.43 εξελίσσεται έτσι ώστε να έχει την ίδια αναλογία βάρος:ισχύ με την απερχόμενη Porsche 911 Carrera S.

IGM

Η T.43, που πρόκειται να πουλιέται υπό την επωνυμία της IGM, της φίρμας του Murray που ανακοινώθηκε το 2017, θα χρησιμοποιήσει την καινοτόμο μέθοδο κατασκευής iStream Superlight που συνδυάζει αλουμινένιο σωληνωτό πλαίσιο με ανθρακονημάτινα πάνελ. Η προκύπτουσα δομή θα είναι πιο άκαμπτη, 50% πιο ελαφριά από μια κλασική, πρεσαριστή, χαλύβδινη αρχιτεκτονική και φθηνότερη στην κατασκευή. Η ίδια μέθοδος έχει προγραμματιστεί για την κατασκευή του νέο TVR Griffith όταν τελικά αυτό μπει στην παραγωγή.

iStream

Σύμφωνα με τον Murray, η αδειοδότηση για το σχεδιασμό του ελαφριού πλαισίου iStream θα προσφέρεται και σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, με τη μεγάλη ευελιξία του να επιτρέπει την εύκολη κλιμάκωσή του και για άλλες εφαρμογές με διαφορετικούς κινητήρες. Μιλώντας στο Road & Track, ο Murray είπε ότι θέλει η T.43 να πουλιέται παγκόσμια, περιλαμβανομένης της αμερικανικής αγοράς όπου, όπως υποστήριξε, η στιβαρή κατασκευή της δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να αντεπεξέλθει στα crash test των οργανισμών των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube