node/39878

Goodyear: Εκκίνηση για το πρωτάθλημα WTCR

Ο 1ος αγώνας του World Touring Car Cup θα πραγματοποιηθεί στο Zolder το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, με τα αγωνιστικά να φοράνε λάστιχα Goodyear.

Για την Goodyear, ένα ακόμα συναρπαστικό διεθνές πρόγραμμα μηχανοκίνητου αθλητισμού ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο, με τον πρώτο γύρο του WTCR (FIA World Touring Car Cup). Η Goodyear ορίστηκε ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών σε αυτή την δημοφιλή διοργάνωση, προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιό της ένα ακόμα κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκόσμιου επιπέδου. 

Η σεζόν WTCR ξεκινά με τον Αγώνα του Βελγίου που περιλαμβάνει δύο αγώνες στο Circuit του Zolder, αυτό το Σαββατοκύριακο 12 & 13 Σεπτεμβρίου για να εκκινήσει ένα πιεσμένο, γεμάτο αναπροσαρμογές ημερολόγιο, που πλέον θα επικεντρώνεται στην Ευρώπη. Ως συνήθως η σεζόν WTCR περιλαμβάνει αγώνες από όλο τον κόσμο, τους οποίους η Goodyear μπορεί να προσβλέπει ως μέρος της μακροχρόνιας, επιτυχημένης συνεργασίας της ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών και επίσημος συνεργάτης.  

Μετά την πίστα του Zolder, οι Ομάδες του WTCR θα επισκεφθούν το απαιτητικό Nürburgring Nordschleife, στη Γερμανία. Στη συνέχεια θα αγωνιστούν στις πίστες Slovakiaring της Σλοβακίας, Hungaroring της Ουγγαρίας, Aragón της Ισπανίας και Adria της Ιταλίας. Οι δύο πρώτες διοργανώσεις θα αποτελούνται από δύο αγώνες σε κάθε πίστα, πριν αυξηθούν σε τρεις αγώνες κάθε Σαββατοκύριακο από το Slovakiaring και μετά. Συνολικά οι έξι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν σε μια περίοδο δύο μηνών που θα κορυφωθεί στις 14 & 15 Νοεμβρίου στην Andria. 

Όλες οι Ομάδες του WTCR θα χρησιμοποιήσουν μια συγκεκριμένη προδιαγραφή αγωνιστικών ελαστικών Goodyear Eagle F1 SuperSport προσαρμοσμένα σε ξηρές συνθήκες και θα έχουν πρόσβαση σε μια μοναδική προδιαγραφή ελαστικού για υγρό οδόστρωμα. Η απόφαση για τη χρήση ενός μόνο ευέλικτου slick ελαστικού, αντί για ένα σύνολο διαφορετικών ελαστικών, θεωρείται άκρως σημαντική για τη συνεργασία της Goodyear με την WTCR και την Eurosport Events. Οι αγώνες WTCR είναι flat-out δοκιμές, δίχως αλλαγές ελαστικών στα μέσα του αγώνα.

Ο Sebastian Trinks, Sales Account Manager, είναι ο υπεύθυνος της Goodyear για το WTCR και το PURE ETCR, τη σειρά αγώνων για αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα που επίσης προωθούνται από την Eurosport Events. Ο Trinks εξηγεί τη λογική πίσω από την μια σε αριθμό προδιαγραφή ελαστικού: «Είναι σημαντικό να κάνουμε τα πάντα οικονομικά και προσιτά, συνεπώς η Goodyear έχει καταβάλλει σημαντική προσπάθεια για να δημιουργήσει μια ευέλικτη γόμα ελαστικών που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα ευρύ φάσμα συνθηκών καθώς και διαφόρων τύπων αυτοκινήτων. Έχοντας μόνο μια προδιαγραφή ελαστικών, συν το μείγμα ελαστικού για συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος, αυτό μειώνει σημαντικά το κόστος και τον όγκο των φορτίων, το οποίο είναι μεγάλης σημασίας για μια παγκόσμια σειρά αγώνων, όπως το WTCR». 

«Για να δημιουργήσουμε το ευέλικτο μείγμα γόμας που έχουμε εδώ, έπρεπε να κρατήσουμε κατά νου τις μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν στις πίστες WTCR. Παρόλο που δεν υπάρχουν circuit συνθηκών δρόμου στο ημερολόγιο του 2020, εμείς περιμένουμε να επιστρέψουν στις μελλοντικές σεζόν. Οι δρόμοι του Μαρακές, της Βίλα Ρεάλ, ή του Μακάο είναι εντελώς διαφορετικοί από τις πίστες αγώνων όπως το Zolder ή το Aragon και το Nürburgring και θέτουν ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο προκλήσεων. Επίσης, υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε αυτοκίνητα στο WTCR. Με επτά κατασκευαστές όπως οι Hyundai, Honda, CUPRA, Lynk & Co, Audi, Renault και Alfa Romeo, χρειαζόμασταν να σχεδιάσουμε ένα ελαστικό που επιτρέπει σε κάθε ομάδα και σε κάθε οδηγό να μεγιστοποιήσει την απόδοση του αυτοκινήτου τους».

Κάθε ομάδα θα έχει 16 ελαστικά στο Zolder και 12 στο Nürburgring. H κατανομή αυξάνεται ξανά σε 16 ελαστικά για τους υπόλοιπους γύρους με τρεις αγώνες ο καθένας. Από το Nürburgring και μετά οι ομάδες θα μπορούν να μεταφέρουν ελαστικά από τους προηγούμενους γύρους, εάν το επιθυμούν. 

Εκτός από τη θέση του αποκλειστικού προμηθευτή ελαστικών, η Goodyear είναι επίσης υπερήφανος Επίσημος Συνεργάτης του WTCR. To γεγονός αυτό τονίζει τη σημασία που έχει το όλο πρόγραμμα για την Goodyear και παράλληλα εντάσσει τη μάρκα στην επιστροφή του διεθνούς αγωνιστικού γίγνεσθαι. Ξεκινώντας από φέτος, η Goodyear είναι επίσης και ο Αποκλειστικός Προμηθευτής ελαστικών για το PURE ETCR και το Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, φέρνοντας στη δικαιοδοσία της, τρεις από τις κορυφαίες παγκόσμιες σειρές αυτοκινήτων. 

Πρόσφατα κυκλοφόρησαν οι εκδόσεις ελαστικών δρόμου της σειράς Goodyear Eagle F1 Supersport οι οποίες περιλαμβάνουν υλικά που ταιριάζουν στις εκδόσεις ελαστικών δρόμου πολλών αυτοκινήτων WTCR, υπογραμμίζοντας την αυξημένη προσοχή της Goodyear στην εξαιρετικά υψηλή απόδοση (UHP) και στην εξαιρετικά υπερυψηλή αποδόση της αγοράς αυτοκινήτου (UUHP).

WTCR

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Goodyear]

TAGS
node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS