Formula1: Επιστροφή στη Γαλλία και στην πίστα του Paul Ricard

Formula1: Επιστροφή στη Γαλλία και στην πίστα του Paul Ricard

Καθοριστικές οι ελεύθερες δοκιμές για την αξιολόγηση του νέου περιβάλλοντος.

Το Grand Prix της  Γαλλίας έλειπε χρόνια από το καλαντάρι της F1 και τώρα πλέον ήρθε ο καιρός να επιστρέψει σε αυτό.
Και μάλιστα σε μια πίστα με μεγάλη ιστορία που μετά από τις αλλαγές που έγιναν στη σχεδίασή της θεωρείται μια από τις πλέον ασφαλείς στον κόσμο.
Βέβαια το Paul Ricard, παρά το γεγονός ότι ο τελευταίος αγώνας που έγινε εκεί ήταν το 1990, δεν είναι άγνωστο στις ομάδες αφού χρησιμοποιείται για δοκιμές τόσο από αυτές όσο και από την Pirelli. Και αυτό λόγω των πολύ καλών καιρικών συνθηκών αλλά και των εγκαταστάσεων που θεωρούνται από τις πλέον σύγχρονες.
Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι ο πρώτος αγώνας F1 στη Γαλλία έγινε το 1950, ενώ Michael Schumacher και Ferrari μετρούν τις περισσότερες νίκες στην ιστορία με οκτώ και 17 αντίστοιχα.

Για να φιλοξενήσει τον φετινό αγώνα η πίστα έχει στρωθεί με νέο ασφαλτοτάπητα, ο οποίος χαρακτηρίζεται από πολύ υψηλή πρόσφυση. Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 5,8 km, με μεγάλες ευθείες και γρήγορες καμπές στα δύο πρώτα κομμάτια και σημεία που ευνοούν τα προσπεράσματα. Ο αγώνας θα έχει δύο ζώνες DRS.

Τούτων δοθέντων, η δύναμη του κινητήρα θα παίξει καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα, κάτι που σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις που θα φέρει η Mercedes φέρνει την ομάδα σε πλεονεκτική θέση. Με δεδομένο μάλιστα ότι η Pirelli θα έχει τα ελαστικά με το πιο λεπτό πέλμα, αν κρίνουμε από την Ισπανία όπου είχαμε περίπου τις ίδιες συνθήκες, η Mercedes μπορεί να ελπίζει σε διάκριση, δίχως αυτό να σημαίνει πως η Ferrari δεν είναι υπολογίσιμος αντίπαλος.

Ένα άλλο στοιχείο που παίξει ρόλο είναι και η διαχείριση των ελαστικών, αφού οι αναμενόμενες υψηλές θερμοκρασίες θα αυξήσουν την καταπόνησή τους.
Σε κάθε περίπτωση τα ελεύθερα δοκιμαστικά θα κρίνουν πολλά, αφού οι ομάδες θα κληθούν να αξιολογήσουν πολλές παραμέτρους και να προχωρήσουν σε ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα, την ώρα που η παραμετροποίηση της φθοράς των ελαστικών θα καθορίσει και τη στρατηγική των αγώνα.

GP Γαλλίας: Το πρόγραμμα του τριημέρου

Παρασκευή 22 Ιουνίου

FP1: 13:00-14:30

FP2: 17:00-18:30

Σάββατο 23 Ιουνίου

FP3: 14:00-15:00

Κατατακτήριες: 17:00 - 18:00

Κυριακή 24 Ιουνίου

Αγώνας: 17:10

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube