node/35276

Formula 1: Και επισήμως από το 2020 η Ολλανδία θα έχει το δικό της Grand Prix

Ανακοινώθηκε η ένταξη του αγώνα στην πίστα του Zandvoort στο καλαντάρι του θεσμού – Grand Prix και στο Βιετνάμ.

Ανακοινώθηκε και επίσημα η ένταξη της Ολλανδίας στο καλαντάρι της Formula 1 από το 2020, με αγώνα που θα διεξαχθεί στην πίστα του Zandvoort.

Οι συζητήσεις ήταν γνωστές και αυτό που έλειπε ήταν η επίσημη ανακοίνωση, με την παρουσία και τις επιδόσεις του Max Verstappen να είναι αυτές που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην τελική απόφαση. Παράλληλα, μαζί με την ανακοίνωση για το Zandvoort, ανακοινώθηκε ότι από του χρόνου θα έχουμε Grand Prix και στο Ανόι, στο Βιετνάμ.

Ωστόσο το καλαντάρι της F1 δεν πρόκειται να μεγαλώσει καθώς ο αγώνας στην Ισπανία που είδαμε την περασμένη Κυριακή θα είναι ο τελευταίος, την ώρα που και το Μεξικό αναμένεται να βγει εκτός προγράμματος. 

Μέχρι σήμερα η πίστα στο Zandvoort  χρησιμοποιείτο για αγώνες μικρότερων κατηγοριών ενώ φιλοξενούσε και έναν αγώνα του DTM. Είναι βέβαιο πως μέχρι του χρόνου θα έχει υποστεί τις απαραίτητες αλλαγές και αναβαθμίσεις για να μπορέσει να φιλοξενήσει έναν αγώνα της Formula 1.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι η Formula 1 επιστρέφει στην Ολλανδία και στην πίστα του Zandvoort», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της F1, Chase Carey.

«Από την αρχή της εμπλοκής μας στην F1 είπαμε ότι θέλαμε να μεταφέρουμε το σπορ σε νέες πίστες, σεβόμενοι όμως ταυτόχρονα την ιστορία του αθλήματος στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, από την επόμενη σεζόν θα έχουμε ένα ολοκαίνουργιο Grand Prix που θα διεξαχθεί στην πρωτεύουσα του Βιετνάμ, το Ανόι, αλλά και την επιστροφή του Zandvoort  στο καλαντάρι  μετά από απουσία 35 ετών. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει μια αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για τη Formula 1 στην Ολλανδία, κυρίως λόγω της παρουσίας και των επιδόσεων του Max Verstappen. Αν δείτε στις κερκίδες στις πίστες, το πορτοκαλί χρώμα σε πολλές περιπτώσεις είναι μια ολόκληρη θάλασσα.  Χωρίς αμφιβολία αυτό θα είναι το κυρίαρχο χρώμα στο Zandvoort την επόμενη χρονιά», είπε ο Carey.

Σχολιάζοντας την ένταξη της Ολλανδίας στο καλαντάρι της F1 ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull Christian Horner, δήλωσε από την Ισπανία: «Την επίδραση της εντοπιότητας την ζήσαμε στην Ισπανία με τον Fernando Alonso όταν βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας του, τώρα βλέπουμε την ανταπόκριση που έχουν στην Ολλανδία οι επιδόσεις του Max. Νομίζω ότι ένα Ολλανδικό Grand Prix, με τη δημοτικότητα του Verstappen, θα είναι ό,τι πιο θετικό για τη Formula 1».

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39072

McLaren: Ετοιμάζεται για 1.200 απολύσεις

Στην απομάκρυνση 1.200 εργαζομένων προχωρά η McLaren, λόγω COVID-19 αλλά και λόγω περιορισμού κόστους στην F1.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

McLaren: Ετοιμάζεται για 1.200 απολύσεις

Συνολικά 1.200 εργαζόμενοι από όλα τα τμήματα της McLaren αναμένεται να χάσουν τη δουλειά τους, λόγω των περικοπών που μόλις ανακοίνωσε η εταιρία.

Η McLaren επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία, οπότε όπως ανακοίνωσε, αναγκάζεται να προχωρήσει σε μια αναδιάρθρωση που θα φέρει απολύσεις και στα τρία τμήματα της εταιρίας: McLaren Automotive, McLaren Racing και McLaren Applied. Ο ακριβής αριθμών των ανθρώπων που θα αποχωρήσουν από το καθένα μένει να καθοριστεί. Όμως συνολικά, οι 1.200 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σχεδόν στο 1/3 των 4.000 ανθρώπων που δουλεύουν για την εταιρία σήμερα.

Η ανακοίνωση της McLaren αναφέρει: «Λυπούμαστε βαθιά για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτή η αναδιάρθρωση στους ανθρώπους μας. Είναι μια ενέργεια την οποία προσπαθήσαμε να αποφύγουμε, περιορίζοντας σημαντικά το κόστος σε κάθε τομέα των δραστηριοτήτων μας. Όμως τώρα δεν έχουμε άλλη επιλογή, πέρα από το να περιορίσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας»

Ο πρόεδρος του McLaren Group, Paul Walsh, δήλωσε: «Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για την εταιρία μας, και κυρίως για τους ανθρώπους μας, αλλά σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε ως μια αποδοτική, βιώσιμη επιχείρηση με ξεκάθαρο στόχο την επιστροφή στην ανάπτυξη. Η McLaren Applied έχει ήδη εστιάσει την προσοχή της σε τομείς που θα γνωρίσουν άνθηση και θα φέρουν έσοδα. Εξελίξαμε μια νέα πλατφόρμα για ελαφριά υβριδικά αυτοκίνητα, που θα μπει στην παραγωγή πριν από το τέλος της φετινής χρονιάς».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 720S [video]

Η McLaren Racing ήταν υπέρ της θέσπισης ορίου στον προϋπολογισμό των ομάδων της F1 από το 2021, με σκοπό τον περιορισμό του κόστους και τη βελτίωση του συναγωνισμού. «Αυτό θα έχει μεγάλη επίδραση στη μορφή και το μέγεθος της αγωνιστικής μας ομάδας, όμως ξεκινάμε από τώρα τη λήψη μέτρων για να είμαστε και πάλι έτοιμοι για την κατάκτηση νικών και πρωταθλημάτων», δήλωσε ο Walsh.

Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί βέβαια και στις άλλες ομάδες της Formula 1, αφού το όριο των $145 εκατομμυρίων στον προϋπολογισμό τους –που από το 2023 θα πέσει στα $135 εκατ.– θα τις εξαναγκάσει στη μείωση του προσωπικού. Πάντως ο αμοιβές των πιλότων και του διευθυντικού προσωπικού, αλλά και τα έξοδα διαφήμισης και φιλοξενίας στους αγώνες του θεσμού, δεν περιλαμβάνονται στο νέο «budget cap»...

[Πηγή: Autocar]