node/38140

Formula 1: Ιδού και η νέα Red Bull RB16

Παρουσιάστηκε στο διαδίκτυο, πριν από την πρώτη της δοκιμή λειτουργίας, σήμερα το απόγευμα στην πίστα του Silverstone.

Η νέα RB16 παρουσιάστηκε στα κανονικά της χρώματα, αντίθετα από την περσινή RB15 που είχε παρουσιαστεί «καμουφλαρισμένη» σε κόκκινο χρώμα.

Το νέο μονοθέσιο θα οδηγούν και πάλι ο Max Verstappen –που υπέγραψε νέο συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2023– και ο Alex Albon.

O Verstappen θα είναι αυτός που θα το οδηγήσει στο “shakedown” του Silverstone, ενώ ο Albon θα πιάσει το τιμόνι της RB16 στις επερχόμενες, πρώτες δοκιμές εξέλιξης, στη Βαρκελώνη.

Αλλαγές υπάρχουν πολλές στο νέο μονοθέσιο σε σχέση με πέρσι, αλλά δεν παύει να αποτελεί στην ουσία εξέλιξη του περσινού. Το σκεπτικό είναι να αποφευχθεί φέτος η κάπως αργή εκκίνηση της ομάδας τα τελευταία χρόνια, που την εμπόδισε να διεκδικήσει τίτλους παρότι είχε γρήγορη εξέλιξη μέσα στη σεζόν.

Με τη σταθερότητα των τεχνικών κανονισμών, τη συνεργασία με τη Honda, που λειτουργεί πλέον καλά, και το δοκιμασμένο κόνσεπτ του μονοθεσίου, η Red Bull έχει κάθε λόγο να ελπίζει ότι θα εκκινήσει φέτος γρήγορα από τον βατήρα.
   
Η RB16 διατηρεί σε εξέχουσα θέση τα σήματα της Aston Martin, που παραμένει και φέτος κύριος χορηγός της ομάδας πριν πάει το 2021 στη Racing Point.

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]