node/38139

Formula 1: Η νέα Ferrari για το 2020

Ονομάζεται Scuderia Ferrari SF1000 και παρουσιάστηκε χθες σε εντυπωσιακή εκδήλωση στην Ιταλία.

Το νέο μονοθέσιο F1 της Ferrari ονομάζεται SF1000 επειδή η ομάδα θα πάρει φέτος μέρος στον 1.000ό της αγώνα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Η SF1000, σε βαθύτερο κόκκινο χρώμα από πριν και με το νούμερο 16 του Charles Leclerc  αλλά και το 5 του Sebastian Vettel, παρουσιάστηκε μετά φανών και λαμπάδων στο θέατρο Romolo Valli του Regio Emilia, στη βόρεια Ιταλία.

Πάνω στο μονοθέσιο εξακολουθούν να φιγουράρουν τα σήματα της πρωτοβουλίας “Mission Winnow” του μεγάλου χορηγού της ομάδας, της Philip Morris International. Ομοίως, υπάρχουν σε περίοπτες θέσεις οι λογότυποι των χορηγών Shell, UPS και Ray-Ban.

«Είναι ξεκάθαρο ότι θα είναι μια ενδιαφέρουσα χρονιά, με σκληρό ανταγωνισμό», είπε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. «Μια μακριά, αλλά και σημαντική σεζόν, επειδή παράλληλα πρέπει να δημιουργήσουμε και να εξελίξουμε ένα εντελώς νέο μονοθέσιο, σύμφωνα με τους κανονισμούς που θα διαμορφώνουν την F1 από το 2021 και πέρα. Οπότε η ομάδα θα είναι πολύ, πολύ απασχολημένη.

«Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στις γυναίκες και τους άνδρες μας, τη δημιουργικότητά τους, την πειθαρχία και την αποφασιστικότητά τους και, πάνω απ’ όλα, στην εργατικότητα που είχαν ανέκαθεν και που αποτελεί χαρακτηριστικό αυτής της εταιρείας, το οποίο μας ενέπνευσε ο ιδρυτής μας, Enzo Ferrari.

«Ο Mattia [Binotto, ο αγωνιστικός επικεφαλής] και η ομάδα του κάνουν σπουδαία δουλειά και προσβλέπουμε σε επιτυχίες, στην πορεία». 

Η Ferrari είναι η πρώτη ομάδα F1 που παρουσίασε δια ζώσης το νέο της μονοθέσιο για το 2020, αν και η συνεργαζόμενη Haas είχε δώσει στη δημοσιότητα φωτογραφίες του δικού της, την περασμένη εβδομάδα. Η Mercedes παρουσίασε τα καινούργια της χρώματα, με τον νέο μεγάλο υποστηρικτή INEOS, σε μονοθέσιο του 2019, προχθές Δευτέρα.

Η Ferrari SF1000 δείχνει εξέλιξη της περσινής SF90, με ανάλογη εμπρός πτέρυγα, πάνω στην καινοτόμο το 2019 ιδέα με την οποία πειραματίζονται κι άλλες ομάδες. Μεγαλύτερες αεροδυναμικές αλλαγές έχουν γίνει στα πλευρικά sidepods και το πίσω μέρος, που είναι στενότερο χάρη σε νέο κινητήρα. Ο στόχος ήταν να διατηρηθεί το πλεονέκτημα σε αεροδυναμική αντίσταση, αλλά με ταυτόχρονη αύξηση της κάθετης πίεσης ώστε να βελτιωθεί η πρόσφυση στις αργές στροφές.

Το νέο μονοθέσιο θα οδηγεί ο Leclerc, που υπέγραψε νέο συμβόλαιο έως το τέλος του 2024, και ο Vettel. Το συμβόλαιο του Γερμανού λήγει στο τέλος της χρονιάς, αλλά ο Binotto δηλώνει πως η ανανέωσή του αποτελεί την «πρώτη επιλογή και προτεραιότητα» της ομάδας – διαψεύδοντας έτσι έμμεσα τις περί Hamilton φήμες.

Οι οδηγοί της Ferrari πήραν τρεις νίκες και εννέα pole positions πέρσι με την SF90, η οποία όμως δεν ανταποκρίθηκε τελικά στις υψηλές προσδοκίες που είχε η ομάδα –και όλοι μας– μετά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.

node/39628

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σημαδεύτηκαν από την πανδημία όμως κυριαρχεί αισιοδοξία για το μέλλον.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Η Ferrari ανακοίνωσε πτώση 60% στα έσοδά της για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στις 1.389 μονάδες (περίπου οι μισές σε σχέση με πέρυσι), λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας που οδήγησε σε προσωρινό κλείσιμο εργοστασίων και εκθέσεων.

Εκτός από την παύση της παραγωγής και την πτώση των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα που επηρέασε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Ferrari επηρεάστηκε επίσης από την αναστολή των αγώνων της Formula 1, τους λιγότερους επισκέπτες στα μουσεία και τις μειωμένες πωλήσεις στα καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 124 εκατομμύρια ευρώ, περίπου όσα είχαν προβλέψει και οι οικονομικοί αναλυτές. Παρά το πλήγμα που υπέστη η ιταλική φίρμα λόγω της πανδημίας, o Louis Camilleri, CEO της Ferrari, δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον, λέγοντας πως η ζήτηση υπεραυτοκινήτων παραμένει δυνατή με σημαντική αύξηση (πάνω από 10%) στις παραγγελίες σε σχέση με το 2019.

Αυτή η εξέλιξη οδήγησε την Ferrari σε αναθεώρηση των οικονομικών στόχων για ολόκληρο το 2020, με προβλεπόμενο τζίρο €3,4 δισ. και κέρδη €1,075 με €1,125 δισ. (αντί για €1,05 - €1,20 δισ που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη του Μαίου). Μετά από τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Ferrari είδε την αξία της να ανεβαίνει 3,8%.

Ο Camillieri πρόσθεσε πως παρόλο που καθυστέρησαν, οι προγραμματισμένες πρεμιέρες δύο ακόμη υπεραυτοκινήτων για το 2020 θα γίνουν πριν από το τέλος του έτους, ενώ έκανε λόγο και για πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Autoblog.com]

TAGS
node/39623

Αγάπη μου... μεγάλωσα τη Ferrari μας!

Mε κάτι παραπάνω από $280.000 μπορείτε να πάρετε μια λιμουζίνα που κάποτε ήταν μια κανονική Ferrari 360 Modena. 

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αγάπη μου... μεγάλωσα τη Ferrari μας!

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες ξεκίνησε τη ζωή του σαν μια κανονική 360 Modena. Στην πορεία όμως ένας τύπος που ακούει στο όνομα Scott Marshall, αποφάσισε να δημιουργήσει μια λιμουζίνα που όμοιά της δεν είχε υπάρξει ξανά στην Αυστραλία. 

Έτσι, επιμηκύνθηκε σε βαθμό... τρελό, δεχόμενη ενισχύσεις στο σασί, αερανάρτηση και βέβαια απέκτησε ειδικές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, για εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ανάλογες λιμουζίνες του είδους. 

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 8 άτομα, διαθέτει άνετους καναπέδες, ατμοσφαιρικό φωτισμό, πλήρες μπαρ, ηχοσύστημα, δύο οθόνες τηλεόρασης, κτλ. 

ferr

O V8 των 3.6 λίτρων παραμένει, όμως τώρα απέχει... πάρα πολύ από τη θέση του οδηγού. Βέβαια το αυτοκίνητο μόνον για καθημερινές μετακινήσεις δεν κάνει, καθώς απευθύνεται σε οργανωτές ειδικών εκδηλώσεων που στις ΗΠΑ και την Αυστραλία είναι ευρέως διαδεδομένες. 

ferrinte

Το αυτοκίνητο διατίθεται προς πώληση για όποιον ενδιαφέρεται από ειδικό ιστότοπο και η τιμή του είναι έως και... εξωφρενική αφού ξεπερνά τις $280.000, τιμή στην οποία αν κάποιος θέλει μια λιμουζίνα μπορεί άνετα να αγοράσει μια Rolls-Royce!..

Aν μας ρωτάτε την άποψή μας, πρόκειται σαφώς για ιεροσυλία!