Formula 1, GP Αυστραλίας: Forza Ferrari

Formula 1, GP Αυστραλίας: Forza Ferrari

Η τρίτη στροφή του πρωταθλήματος της Formula 1 ήταν μέχρι στιγμής και η πιο ανατρεπτική! Ο Max Verstappen εγκατέλειψε, με τους Carlos Sainz και Charles Leclerc να κάνουν το 1-2. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lando Norris.

Formula 1 Carlos Sainz

Όχι δεν είναι κάποιου είδους αστείο. Ο Max Verstappen εγκατέλειψε μετά από 43 αγώνες και η Ferrari εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την ευκαιρία, βλέποντας τους Carlos Sainz και Charles Leclerc να παίρνουν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα, σκορπίζοντας ενθουσιασμό στους tifosi και το κοινό της Formula 1.

H αλήθεια είναι πως η φετινή χρονιά της Formula 1 ξεκίνησε όπως τελείωσε η περσινή. Με τον Max Verstappen και τη Red Bull να κάνουν περίπατο στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν. Από κοντά και ο Sergio Perez που εξασφάλισε με χαρακτηριστική άνεση την δεύτερη θέση και στα δύο πρώτα GP. Στην Αυστραλία όμως τα πάντα ανατράπηκαν, θυμίζοντας μας πως η Formula 1 δεν είναι τόσο βαρετή όσο βλέπαμε εδώ και δύο σεζόν.

Θα πείτε πως για να συμβεί μία τέτοια ανατροπή χρειάστηκε να εγκαταλείψει ο Max Verstappen μετά από 43 ολόκληρους αγώνες. Ας είναι όμως! Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν χωρίς αλλαγές στις πρώτες θέσεις. Ο Max Verstappen έστριψε πρώτος, με τον Carlos Sainz να τον ακολουθεί.

O τρίτος αγώνας του πρωταθλήματος της Formula 1 ήταν και ο πιο ανατρεπτικός, με τον Verstappen να εγκαταλείπει, και τους Sainz και Leclerc να παίζουν το 1-2 για την Ferrari

Formula 1, Carlos Sainz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ayrton Senna, η γέννηση ενός θρύλου [video]

Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull δεν χάθηκε στον ορίζοντα όπως είχε συμβεί στους προηγούμενους αγώνες. Ο Sainz τον ακολουθούσε και μόλις στον δεύτερο γύρο, με τη βοήθεια του DRS μπόρεσε να τον προσπεράσει με χαρακτηριστική ευκολία, παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα. Ήταν φανερό πως ο Verstappen αντιμετώπιζε πρόβλημα. Μπαίνοντας μάλιστα στα pits, στον 3ο γύρο είδε τα πίσω δεξιά φρένα του να πιάνουν φωτιά και ως εκ τούτου εγκατέλειψε, μετά από 43 συνεχόμενους τερματισμούς, οι περισσότεροι εκ των οποίων στην κορυφή.

Αμέσως ο αγώνας απέκτησε άλλη ομορφιά, με την Ferrari να έχει τον ρόλο του φαβορί. Ο έτερος πιλότος της Scuderia βρισκόταν στην τρίτη θέση, βλέποντας μπροστά και πίσω το πορτοκαλί χρώμα των McLaren τον Norris και Piastri. Μόλις στον ένατο γύρο, Leclerc και Piastri μπήκαν μαζί στα pits, με τους μηχανικούς των Ιταλών να διατηρούν τον Μονεγάσκο μπροστά από τον Αυστραλό πιλότο της McLaren.

Στον 14ο γύρο, ο δεύτερος στην κατάταξη Lando Norris επισκέθηκε και αυτός τα pits ελπίζοντας πως το undercut θα δουλέψει υπέρ του. O Sainz όμως διατηρούσε έναν σταθερό και γρήγορο ρυθμό, δίνοντας την ευκαιρία στην Ferrari να τον τραβήξει στα pits στον 16ο γύρο. Κατάφερε να βγει μπροστά από τον Norris, τη στιγμή που επικεφαλής του αγώνα τέθηκε ο Fernando Alonso που είχε ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα. Στον 17ο γύρο, ο Lewis Hamilton είδε τον κινητήρα της Mercedes του να σπάει, με τον Alonso να μπαίνει στα pits υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

 

 

Με τον Perez να βρίσκεται σχετικά πίσω (5η θέση), o Sainz άνοιγε τη διαφορά του ολοένα και περισσότερο. Αντίθετα, ο Leclerc έχανε χρόνο, με αποτέλεσμα στον 35ο γύρο να μπει και πάλι στα pits ώστε να φορέσει τη σκληρή γόμα. Μπόρεσε μάλιστα να βγει μπροστά από τους Perez και Alonso, γεγονός σημαντικό για την οικονομία του αγώνα.

Στον 40ο γύρο ήρθε η σειρά του Norris για το δεύτερο pits-stop, για να ακολουθήσει έναν γύρο αργότερα ο πρωτοπόρος Sainz, ο οποίος βγαίνοντας από τα pits είχε ένα μαξιλαράκι 6” από τον ομόσταυλό του. Ο Leclerc μάλιστα θέλησε να φανεί απειλητικός, κερδίζοντας 2” στους επόμενους τέσσερις γύρους. Ωστόσο ο Sainz ήταν αποφασισμένος, δείχνοντας πως δεν θα αφήσει την τρίτη νίκη της καριέρας του να φύγει από τα χέρια του.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Russell αναγκάστηκε να μπει στα pits στον 46ο γύρο, μην μπορώντας να ολοκληρώσει τον αγώνα με μία αλλαγή ελαστικών. Βγαίνοντας από τα pits, ο Βρετανός μονομάχησε με τον Fernando Alonso, με την κατάληξη να είναι δυσάρεστη για τον Russell, μιας και έχασε τον έλεγχο της Mercedes του, καταλήγοντας στον τοίχο, ολοκληρώνοντας ένα μάλλον καταστροφικό 3ήμερο για την ομάδα του Toto Wolf.

Formula 1, George Russell

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε, με τον Carlos Sainz να παίρνει μία εύκολη και πειστική νίκη, αποδεικνύοντας σε όλους πως έχει ισχυρό κίνητρο, δεδομένου ότι τρέχει για τον επόμενο εργοδότη του. Ο Charles Leclerc τερμάτισε δεύτερος, παίρνοντας τον βαθμό του ταχύτερου γύρου. Αυτό ήταν το πρώτο 1-2 της Ferrari μετά τον εναρκτήριο αγώνα του Bahrain, τη σεζόν 2022. To βάθρο συμπλήρωσε ο Lando Norris, με τον Oscar Piastri να τερματίζει στην 4η θέση, τον Sergio Perez στην 5η και τον Fernado Alonso στην 6η.

Από εκεί και πέρα ο Stroll τερμάτισε στην 7η θέση, με τον Tsunoda να παίρνει στην 8η θέση, εκκινώντας από το pit-lane. Η δεκάδα έκλεισε με τους Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen, δείχνοντας την σημαντική βελτίωση που έχει υπάρξει στην Haas, η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει τέσσερις βαθμούς, όταν περασμένη χρονιά μάζεψε σε όλο το πρωτάθλημα 11.


 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube