node/38222

Ferrari: «Είμαστε πιο αργοί από τη Mercedes και τη Red Bull»

Το παραδέχτηκε ο ίδιος ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, ενώ οι πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης πλησιάζουν προς το τέλος τους…

Αντίθετα απ’ ό,τι πέρσι, η Ferrari ήταν στην αφάνεια από την περασμένη Τετάρτη, την πρώτη μέρα των τριήμερων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο Charles Leclerc έκανε μόλις τον 8ο χρόνο, καθαρά πίσω από τη Mercedes –που ήταν η ταχύτερη με τον Lewis Hamilton– αλλά κι από τη Red Bull.
 
Χθες Πέμπτη, δεύτερη μέρα των δοκιμών, ο Sebastian Vettel ήταν 0,2” πιο γρήγορος από τον Hamilton, αλλά και πάλι πιο αργός από τον Alex Albon με τη Red Bull. Και σήμερα, τα πράγματα είναι –μέχρι στιγμής– ακόμη χειρότερα, αφού ο κινητήρας του Vettel έσπασε το πρωί και ο Γερμανός ήταν 9ος στους 10 στον πίνακα των χρόνων πριν τη διακοπή για φαγητό, ενώ ο Valtteri Bottas με τη Mercedes έκανε ρεκόρ χειμερινών δοκιμών…
  
Ο Leclerc είχε δηλώσει αρχικά ότι η Ferrari δεν κυνηγούσε φέτος χρόνους για να μην απογοητεύσει στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στη Μελβούρνη, όπως είχε γίνει πέρσι. Όμως ο επικεφαλής της Scuderia, o Mattia Binotto, δήλωσε πριν λίγο ότι «δεν είναι τόσο αισιόδοξος όσο πέρσι» διότι «οι άλλοι είναι ταχύτεροι από εμάς προς το παρόν».

Image removed.

«Πόσο πιο γρήγοροι, είναι πολύ δύσκολο να το εκτιμήσω. Θα εξετάσουμε όλα τα δεδομένα τις επόμενες μέρες, αλλά δεν νομίζω πως είμαστε τόσο γρήγοροι όσο αυτοί, αυτή τη στιγμή», παραδέχτηκε ο Binotto. «Ανησυχούμε; Σίγουρα ναι, όταν δεν είμαστε όσο γρήγοροι θα θέλαμε. Αλλά νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να ορίσουμε και να καταλάβουμε [πού υστερούμε].

«Έτσι, οι τρεις μέρες για μας ήταν πολύ σημαντικές επειδή τουλάχιστον συλλέξαμε όλα τα δεδομένα ώστε τώρα να έχουμε μια καθαρή εικόνα και καλύτερη κατανόηση.

«Αυτό που θα είναι ακόμη πιο σημαντικό θα είναι να βεβαιωθούμε ότι εξελίσσουμε το μονοθέσιο προς τη σωστή κατεύθυνση. Η αγωνιστική σεζόν είναι πολύ μακριά, πιθανώς 22 αγώνες. Οπότε πιστεύω ότι θα υπάρξει χρόνος για να ρεφάρουμε τελικά.

«Ας περιμένουμε όμως μέχρι την επόμενη εβδομάδα [δοκιμών] και μέχρι την Αυστραλία πριν κάνουμε εκτιμήσεις για το ποιες είναι οι πραγματικές επιδόσεις του καθενός».

Όταν ρωτήθηκε αν η νέα Ferrari SF1000 θα έχει τη δυνατότητα να νικήσει τη Mercedes, o Binotto απάντησε: «Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να αποφασίσουμε. Όμως πιστεύω πως η Ferrari θα είναι νικήτρια αν λάβουμε υπόψη όλη τη χρονιά. Θα είναι νικήτρια στην Αυστραλία; Ίσως όχι.

«Σίγουρα είδα τη Mercedes, και τη Red Bull, πολύ γρήγορες αυτές τις πρώτες μέρες. Όμως νομίζω ότι θα αξιολογήσουμε τις πραγματικές επιδόσεις μόνο την ερχόμενη εβδομάδα ή στην Αυστραλία. Κι αυτές θα είναι οι πραγματικές επιδόσεις που θα ξεκινήσουμε τη σεζόν, γνωρίζοντας ότι οι 22 αγώνες είναι μια πολύ μακρά περίοδος και όλα μπορεί να αλλάξουν».
 
Ο Binotto είπε ακόμα ότι η SF1000 «δεν θα διαφέρει πολύ» στη Μελβούρνη σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές και ότι η Ferrari δεν θα φέρει κανένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για τον πρώτο αγώνα της σεζόν.

«Όμως πιστεύω πως υπάρχουν οι δυνατότητες», πρόσθεσε. «Οπότε πρώτα νομίζω πως πρέπει να βελτιστοποιήσουμε το σημερινό μονοθέσιο και να το εξελίξουμε».

[Πηγή: Autosport, φωτογραφίες: DPPI]

Vettel 2020 with Hamilton and Bottas
 

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]