node/36618

Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019: Με Βραδινή Υπερειδική Στους Δρόμους Της Θήβας!

Το βράδυ του Σαββάτου 5/10 και το απόγευμα της Κυριακής 6/10,

Στο δεύτερο χρόνο του, ο πρωταθληματικός αγώνας που καθιερώνεται από το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. στις παλιές «ακροπολικές» Ειδικές του Ευβοϊκού Κόλπου και της Βοιωτίας, και φέτος μετονομάζεται σε Ευβοιωτικό Ράλλυ, επιφυλάσσει μια συναρπαστική εμπειρία: την εκκίνηση από την πλατεία της Θήβας και τη διεξαγωγή βραδινής Υπερειδικής Διαδρομής στους δρόμους της πόλης!

Μάλιστα, η Υπερειδική Διαδρομή θα διεξαχθεί δύο φορές. Το βράδυ του Σαββάτου 5/10, αμέσως μετά την πανηγυρική τελετή της εκκίνησης -στην κεντρική πλατεία-, καθώς και το απόγευμα της Κυριακής 6/10, έπειτα από την τριπλή επανάληψη των ιστορικών Ειδικών Διαδρομών «Λουκίσσια» και «Πλατανάκι», οι οποίες συνθέτουν τον κορμό του αγώνα.

Το σημείο εκκίνησης της Υπερειδικής θα βρίσκεται στο προαύλιο του εντυπωσιακού Αρχαιολογικού Μουσείου της πόλης. Στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι θα καλύπτουν 4,8 αγωνιστικά χιλιόμετρα μέχρι τον τερματισμό της δοκιμασίας, στο γειτονικό χωριό Αμπελοχώρι, και από εκεί θα επιστρέφουν στο Parc Ferme, στη Θήβα.

Η Θήβα διαθέτει ένα από τα σημαντικότερα Αρχαιολογικά Μουσεία της Ελλάδας, με σπάνιες συλλογές στο είδος τους και πλήθος ευρημάτων από διάφορες ιστορικές περιόδους. Χαρακτηριστικό του γνώρισμα αποτελεί ο μεσαιωνικός πύργος του Saint Omer, που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Μουσείου (δείτε περισσότερα στο link: https://www.mthv.gr/).

Η διεξαγωγή τριών loops των δύο Ειδικών Διαδρομών «Λουκίσσια» και «Πλατανάκι» από το πρωί μέχρι το απόγευμα της Κυριακής δίνει την πρόκληση 63 άκρως τεχνικών χιλιομέτρων στους αγωνιζόμενους - καθώς σε αυτά θα προστεθούν και τα 9,6 χιλιόμετρα των δύο επαναλήψεων της Υπερειδικής.

Την Υπερειδική της Κυριακής 6/10 θα ακολουθήσει άμεσα η τελετή του τερματισμού, στη ράμπα που θα βρίσκεται επίσης στο προαύλιο του Μουσείου, και η απονομή των επάθλων στους νικητές, στο ίδιο σημείο. Η Θήβα θα φιλοξενήσει όλες τις εγκαταστάσεις της οργανωτικής επιτροπής της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής - που σημαίνει ότι εκεί θα βρίσκεται στο κέντρο και η γραμματεία του αγώνα, το Service Park και το Parc Ferme.

Μέγας χορηγός του Ευβοιωτικού Ράλλυ 2019 είναι η «Texaco Tsellos», στη Θήβα. Την υποστήριξή του συμπληρώνει με την πολύτιμη βοήθειά του ο Δήμος Θηβαίων και η Κοινότητα Θήβας, ο Δήμος Χαλκιδέων και η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Επιπλέον, εξαιρετικά σημαντική ήταν η αρωγή του Δημοτικού Οργανισμού Θήβας και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης, Πολιτισμού & Περιβάλλοντος Χαλκίδας, ενώ, η Αστυνομική Διεύθυνση της Θήβας και της Χαλκίδας διευκολύνουν στο μέγιστο το έργο της οργάνωσης.

Η διαδικασία δήλωσης συμμετοχής έχει ξεκινήσει, μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων της ΟΜΑΕ (www.e-omae-epa.gr) και θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 30 Σεπτεμβρίου.

Σημειώνεται, όσον αφορά στα Ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, ότι παρότι ο αγώνας δεν προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών, οι αγωνιζόμενοι των Ιστορικών που θα θελήσουν να δηλώσουν συμμετοχή στο Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019 θα έχουν δική τους κατάταξη, και θα αποδοθούν τα αντίστοιχα έπαθλα - όπως προβλέπεται από τον Κανονισμό.

Με την απλόχερη φιλοξενία της Θήβας και της ευρύτερης περιοχής, το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. ευελπιστεί ότι το Ευβοιωτικό Ράλλυ 2019 -πέραν του αγωνιστικού θεάματος που αναμένεται να προσφέρουν τα πληρώματα- θα αποτελέσει και μια σημαντική γιορτή που θα συμβάλλει τόσο στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών, όσο και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Συμπληρωματικός Κανονισμός

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.