node/36612

Εργοστασιακή Bugatti στα €30.000!

Μας έδειξε τη σπουδή στη Γενεύη και μας είπε ότι θα βγει σε 500 κομμάτια που πουλήθηκαν σε μόλις… τρεις εβδομάδες. Τώρα, ιδού και οι τεχνικές λεπτομέρειες της Bébé II ή, αν θέλετε, Baby II. Για πλούσια παιδιά κάθε ηλικίας...

Η τελική έκδοση της Baby ΙΙ, του μικροσκοπικού αυτοκινήτου που σχεδίασε η Bugatti για παιδιά (και μεγάλα παιδιά), διατίθεται κατόπιν παραγγελίας, αρχής γενομένης από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η Bugatti ξεκίνησε με βάση την Type 35 «Grand Prix της Lyon» του 1924 και σκανάρισε όλα τα κομμάτια της για να αναπαράγει όσο το δυνατόν πιστότερα την αρχιτεκτονική της παλιάς αγωνιστικής Bugatti, αλλά σε 100% ηλεκτρική έκδοση.

Την κατασκευή έχει αναλάβει η βρετανική The Little Car Company που θα παραδώσει τα αυτοκίνητα το 2020 και το 2021.

Bugatti Baby II

Το αυτοκίνητο έχει λειτουργία «child mode» με ισχύ 1 kW και μέγιστη ταχύτητα 20 km/h. Η λειτουργία ενηλίκων επιτρέπει τη μετάβαση σε 4kW (περίπου 5,5 PS) και 45 km/h, ενώ ένα Speed Key μπορεί να ξεκλειδώσει τη ρύθμιση «full» των περίπου 14 PS χωρίς περιορισμό ταχύτητας, όπως ακριβώς και στις κανονικής κλίμακας Bugatti Veyron και Chiron.

Η Bugatti έφτασε μέχρι του σημείου να ενσωματώσει ένα μπλοκέ πίσω για τη λειτουργία 10 kW, προκειμένου να διατηρηθεί η μέγιστη πρόσφυση. Όσον αφορά την αυτονομία, είναι διαθέσιμες δύο μπαταρίες: 1,4kWh και 2,8kWh, με την αυτονομία στη μεγαλύτερη να φτάνει τα 30 km.

Bugatti Baby II

Η Bugatti Baby II, που έχει διαστάσεις 2,8 x 1,0 m και ζυγίζει μέχρι 230 kg ανάλογα με την έκδοση, χρεώνεται 30.000. Οι αγοραστές θα έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις για να οδηγήσουν την Bugatti τους «σε διάσημες πίστες αγώνων».

Ο κατάλογος της Baby II διαθέτει γκάμα τριών μοντέλων: 
Baby II με αμάξωμα από συνθετικά υλικά 
Baby II Speed με αμάξωμα από ανθρακονήματα και Speed Key
Baby II Pur Sang με χειροποίητη αλουμινένια καροσερί και Speed Key

Bugatti Baby II

Ωστόσο, αν ενδιαφέρεστε, θα χρειαστεί να δοκιμάσετε την τύχη σας στη λίστα αναμονής: Τα 500 κομμάτια που προγραμματίστηκαν, πουλήθηκαν όλα τρεις εβδομάδες ύστερα από την ανακοίνωση του αυτοκινήτου στη Γενεύη. Αλλά το να υπαναχωρήσει κάποιος από την προ-παραγγελία του αποτελεί μια πιθανότητα.