node/33708

Επίσημο: Νέο Ram Heavy Duty

θηριώδες full-size pickup για την αμερικανική αγορά

Το FCA Group παρουσίασε στο Detroit το νέο Ram Heavy Duty για την αμερικανική αγορά, το οποίο σύμφωνα την εταιρεία είναι το πιο ικανό pick up στην κατηγορία του με δυνατότητα ρυμούλκησης έως 15.921 kg και μέγιστο φορτίο 3.483 kg.

Στην κορυφαία έκδοση, ο κινητήρας 6,7 λίτρων Cummins I6 Turbo Diesel αποδίδει 400 PS στις 2.800 σ.α.λ. και θηριώδη ροπή 138,2 kgm στις 1.800 σ.α.λ, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (Aisin AS69RC) και σύστημα μετάδοσης της BorgWarner. Επιπλέον, τα Ram 2500 και Ram 3500 Heavy Duty προσφέρονται με τον βενζινοκινητήρα 6,4 λίτρων HEMI V8 με απόδοση 410 PS και 59,3 kgm ροπής ο οποίος συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (TorqueFlite 8HP75) στέλνοντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Το ολοκαίνουριο πλαίσιο τύπου σκάλας του Ram Heavy Duty είναι κατασκευασμένο κατα 98,5% από χάλυβα υψηλής αντοχής ενώ διαθέτει σύστημα Active-Tuned Mass Modules για ενεργή μείωση των κραδασμών. Η ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ Frequency Response Damping (FRD) και ανάρτηση τριών συνδέσμων εμπρός ενώ προαιρετικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση για τον πίσω άξονα. Παρά την αυξημένη ακαμψία του, το νέο μοντέλο είναι ελαφρύτερο κατα 65kg σε σύγκριση με τον προκάτοχό του χάρη στον ελαφρύτερο κινητήρα και το καπό από αλουμίνιο, ενώ σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική απόδοση με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.409 cd.

Ram Heavy Duty

Ανάλογα με την έκδοση, το επιβλητικό pickup διατίθεται με έξι διαφορετικά σχέδια της τεράστιας γρίλιας και τρία στυλ φωτιστικών σωμάτων, ενώ η καρότσα εξοπλίζεται με το σύστημα οργάνωσης φορτίου RamBox με αδιάβροχες και φωτιζόμενες θήκες που κλειδώνουν, αλλά και πρίζα 115 volt με 400 watt.

Στην ευρύχωρη και πολυτελέστατη καμπίνα άπλετο χώρο για 5 ενήλικες επιβάτες, αποθηκευτικούς χώρους 258 λίτρων, υψηλής ποιότητας υλικά και βελτιωμένη ηχομόνωση, βρίσκουμε το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect τέταρτης γενιάς με οθόνη έως και 12 ιντσών, μία ακόμη οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων και ηχοσύστημα Harman Kardon με 17 ηχεία και ισχύ 750 watt. Επιπλέον, όλη η γκάμα του Ram Heavy Duty εξοπλίζεται με πάνω από 100 συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.

Ram Heavy Duty Power Wagon

Για όσους θέλουν κάτι με εκτός δρόμου προσανατολισμό, η εικονιζόμενη έκδοση Ram Power Wagon εξοπλίζεται με διαφορετική ανάρτηση, εργοστασιακό πακέτο αύξησης της απόστασης από το έδαφος, εμπρός και πίσω κλείδωμα διαφορικού, κάμερα 360 μοιρών, ενσωματωμένο βαρούλκο Warn Zeon-12 στο εμπρός μέρος και πιο περιπετειώδη σχεδιασμό χάρη στη διαφορετική γρίλια και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Το νέο Ram Heavy Duty θα παράγεται στο εργοστάσιο της FCA στην Coahuila του Μεξικό ενώ οι ανταγωνιστές του στην αγορά είναι τα Ford Superduty και Chevrolet Silverado Heavy Duty.

 

node/39617

FCA Group: Ζημιά €928 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Μικρότερη των αρχικών προβλέψεων η ζημιά του FCA Group λόγω πανδημίας.

Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

FCA Group: Ζημιά €928 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Ο όμιλος Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 το οποίο σημαδεύτηκε από την πανδημία, με ζημιά €928 εκατομμυρίων (€0,65-0,66 ανά μετοχή). Αυτό το νούμερο είναι σημαντικά χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν ζημιά €1,87 δισ.

Η θετική πορεία της FCA στην αγορά της Βόρειας Αμερικής - όπου παρά το lockdown σημείωσε κέρδη €39 εκατομμυρίων - βοήθησε την εταιρεία να μειώσει τις επιπτώσεις της κρίσης.

Οι συνολικές πωλήσεις του ιταλο-αμερικανικού ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 ήταν 424.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση 63% σε σχέση με πέρυσι λόγω πανδημίας. Η ρευστότητα βρίσκεται στα €17,5 δισ. παρόλο που η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα €4,5 δισ για το εργοστάσιο Intesa Sanpaolo facility.

Ο Mike Manley, CEO του FCA Group δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του δεύτερου τρίμηνου έδειξαν πως αποφασιστικές ενέργειες και η απίστευτη συμβολή των εργαζομένων μας επέτρεψαν στην FCA να περιορίσει τις επιπτώσεις της κρίσης του COVID-19. Παρόλο που η εταιρεία παραμένει σε εγρήγορση για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της, τα εργοστάσιά μας έχουν επανακκινήσει τη λειτουργία τους, οι αντιπρόσωποί μας έχουν ξεκινήσει τις πωλήσεις σε εκθέσεις αλλά και μέσω διαδικτύου, και έχουμε την ευελιξία και την οικονομική δύναμη να προχωρήσουμε προς τα εμπρός με τα σχέδιά μας. »

Το επόμενο βήμα για το FCA Group είναι η συγχώνευση με το Groupe PSA που θα σχηματίσει τον υπερ-όμιλο Stellantis, τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το επίσημο έγγραφο του FCA Group

TAGS
node/39479
Stellantis

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ο γάμος μεταξύ PSA και FCA θα γεννήσει τον τέταρτο παγκόσμιο όμιλο αυτοκινήτων, ο οποίος θα ονομάζεται Stellantis.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ανακοίνωση-έκπληξη! Σε ένα κοινό δελτίο Τύπου που στάλθηκε στο τέλος της χτεσινής ημέρας, οι PSA και FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ανακοίνωσαν το όνομα που θα έχει ο όμιλος ύστερα από το γάμο τους. Ξεχάστε λοιπόν το «PSA», ξεχάστε το και το «FCA».

Τα δύο μέρη δεν επέλεξαν την κοινότοπη πρακτική να συνδυάσουν απλώς τα δύο ονόματά τους, αλλά προτίμησαν να επιλέξουν ένα νέο όνομα που δεν έχει καμία σχέση. Θα είναι το «Stellantis». Καθώς οι δύο εταιρείες έβγαλαν ταχυδακτυλουργικά αυτό το όνομα από το καπέλο, σπεύδουν να μας κατατοπίσουν και να μας το εξηγήσουν. Μαθαίνουμε λοιπόν ότι το «Stellantis» προέρχεται από το λατινικό ρήμα «stello» που σημαίνει «να τοποθετηθούν ή να καλυφθούν με αστέρια».

Το όνομα «εμπνέεται από αυτήν τη νέα και πολλά υποσχόμενη στοίχιση των θρυλικών εμπορικών σημάτων και των ισχυρών εταιρικών πολιτισμών που, όταν ενωθούν, δημιουργούν έναν από τους νέους ηγέτες της επόμενης εποχής της κινητικότητας, διατηρώντας παράλληλα όλη την εξαιρετική αξία του συνόλου που δημιουργήθηκε, καθώς και τις αξίες κάθε συνιστώμενου μέλους». Επιπλέον, «η λατινική προέλευση του ονόματος αποτίει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία των δύο ιδρυτικών εταιρειών, ενώ η επίκληση της αστρονομίας υποδηλώνει το αληθινό πνεύμα αισιοδοξίας, ενέργειας και ικανότητας για ανανέωση που εμπνέει αυτή τη σύντηξη που θα αλλάξει τη βιομηχανία αυτοκινήτων» -σ.σ. χαρούμενοι ακούγονται.

Οι PSA και FCA εξηγούν ότι η αναζήτηση για το νέο όνομα ξεκίνησε λίγο ύστερα από την ανακοίνωση της συμφωνίας συγχώνευσης στο τέλος του 2019. Σύντομα θα αποκαλυφθεί ο λογότυπος. Τα υπάρχοντα ονόματα και φίρμες του γκρουπ δεν θα αλλάξουν προς το παρόν.

Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ελπίζουν να ολοκληρώσουν τον γάμο τους στις αρχές του 2021. Όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων, ο/η/το Stellantis -μένει να προσδιοριστεί το γένος- θα γεννήσει τον τέταρτο όμιλο αυτοκινήτων όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων.