node/33708

Επίσημο: Νέο Ram Heavy Duty

θηριώδες full-size pickup για την αμερικανική αγορά

Το FCA Group παρουσίασε στο Detroit το νέο Ram Heavy Duty για την αμερικανική αγορά, το οποίο σύμφωνα την εταιρεία είναι το πιο ικανό pick up στην κατηγορία του με δυνατότητα ρυμούλκησης έως 15.921 kg και μέγιστο φορτίο 3.483 kg.

Στην κορυφαία έκδοση, ο κινητήρας 6,7 λίτρων Cummins I6 Turbo Diesel αποδίδει 400 PS στις 2.800 σ.α.λ. και θηριώδη ροπή 138,2 kgm στις 1.800 σ.α.λ, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (Aisin AS69RC) και σύστημα μετάδοσης της BorgWarner. Επιπλέον, τα Ram 2500 και Ram 3500 Heavy Duty προσφέρονται με τον βενζινοκινητήρα 6,4 λίτρων HEMI V8 με απόδοση 410 PS και 59,3 kgm ροπής ο οποίος συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (TorqueFlite 8HP75) στέλνοντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Το ολοκαίνουριο πλαίσιο τύπου σκάλας του Ram Heavy Duty είναι κατασκευασμένο κατα 98,5% από χάλυβα υψηλής αντοχής ενώ διαθέτει σύστημα Active-Tuned Mass Modules για ενεργή μείωση των κραδασμών. Η ανάρτηση αποτελείται από ενεργά αμορτισέρ Frequency Response Damping (FRD) και ανάρτηση τριών συνδέσμων εμπρός ενώ προαιρετικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση για τον πίσω άξονα. Παρά την αυξημένη ακαμψία του, το νέο μοντέλο είναι ελαφρύτερο κατα 65kg σε σύγκριση με τον προκάτοχό του χάρη στον ελαφρύτερο κινητήρα και το καπό από αλουμίνιο, ενώ σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική απόδοση με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.409 cd.

Ram Heavy Duty

Ανάλογα με την έκδοση, το επιβλητικό pickup διατίθεται με έξι διαφορετικά σχέδια της τεράστιας γρίλιας και τρία στυλ φωτιστικών σωμάτων, ενώ η καρότσα εξοπλίζεται με το σύστημα οργάνωσης φορτίου RamBox με αδιάβροχες και φωτιζόμενες θήκες που κλειδώνουν, αλλά και πρίζα 115 volt με 400 watt.

Στην ευρύχωρη και πολυτελέστατη καμπίνα άπλετο χώρο για 5 ενήλικες επιβάτες, αποθηκευτικούς χώρους 258 λίτρων, υψηλής ποιότητας υλικά και βελτιωμένη ηχομόνωση, βρίσκουμε το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect τέταρτης γενιάς με οθόνη έως και 12 ιντσών, μία ακόμη οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων και ηχοσύστημα Harman Kardon με 17 ηχεία και ισχύ 750 watt. Επιπλέον, όλη η γκάμα του Ram Heavy Duty εξοπλίζεται με πάνω από 100 συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.

Ram Heavy Duty Power Wagon

Για όσους θέλουν κάτι με εκτός δρόμου προσανατολισμό, η εικονιζόμενη έκδοση Ram Power Wagon εξοπλίζεται με διαφορετική ανάρτηση, εργοστασιακό πακέτο αύξησης της απόστασης από το έδαφος, εμπρός και πίσω κλείδωμα διαφορικού, κάμερα 360 μοιρών, ενσωματωμένο βαρούλκο Warn Zeon-12 στο εμπρός μέρος και πιο περιπετειώδη σχεδιασμό χάρη στη διαφορετική γρίλια και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Το νέο Ram Heavy Duty θα παράγεται στο εργοστάσιο της FCA στην Coahuila του Μεξικό ενώ οι ανταγωνιστές του στην αγορά είναι τα Ford Superduty και Chevrolet Silverado Heavy Duty.

 

node/39038

Ford Ranger: Όλα όσα γνωρίζουμε για την επόμενη γενιά

Το νέο Ranger θα κυκλοφορήσει το 2022 και θα αποτελεί καρπό συνεργασίας μεταξύ Ford και Volkswagen.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford Ranger: Όλα όσα γνωρίζουμε για την επόμενη γενιά

Μπορέι η επόμενη γενιά του Ford Ranger να αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022, όμως το αυστραλέζικο CarExpert δημοσίευσε αναλυτικές πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Από το 2019 έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η νέα γενιά του Ford Ranger θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο Volkswagen Amarok, καθώς οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει να μοιραστούν το κόστος εξέλιξης, με την Ford να τίθεται επικεφαλής.

Η γκάμα του νέου Ford Ranger θα περιλαμβάνει δύο πετρελαιοκινητήρες, αλλά και μια plug-in hybrid έκδοση με βενζινοκινητήρα. Το βασικό μοντέλο θα φορά τετρακύλινδρο twin-turbo diesel 2,0 λίτρων με απόδοση 213 PS και 500 Nm. Το επόμενο βήμα είναι ένας εξακύλινδρος turbo-diesel 3,0 λίτρων με 253 PS και 600 Nm (γνωστός από το F-150).

Η υβριδική έκδοση θα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων με ηλεκτροοκινητήρα, ανεβάζοντας τη συνδυαστική απόδοση στους 367 PS και τα 680 Nm!

Τέλος, θα υπάρχει και η κορυφαία έκδοση Ranger Raptor με ενεργή ανάρτηση και αμορτισέρ της Fox Racing που πιθανότατα θα αναβαθμιστεί με twin-turbo κινητήρα V6. Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της Ford.

Ford Ranger Rendering

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Διαρροή pick-up που θα μπορούσε να είναι το νέο Ford Ranger

Σχεδιαστικά, το νέο Ranger θα αποτελεί εξέλιξη του υφιστάμενου μοντέλου με ακόμα πιο επιβλητική μάσκα που θα έχει επιρροές από το αμερικάνικο F-150. Τα φώτα LED θα αγκαλιάζουν τη μεγάλη γρίλια, τα φτερά θα είναι πιο μυώδη ενώ τα πίσω φώτα θα έχουν ένα πιο high-tech look.

Στο εσωτερικό, οι πλουσιότερες εκδόσεις του pick-up θα εξοπλίζονται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και μια τεράστια οθόνη αφής 12,8" που θα φιλοξενεί το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4 με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto.

Το Ford Ranger είναι πιθανό να παρουσιαστεί μέσα στο 2021 σε μορφή πρωτοτύπου, μαζί με το συγγενικό Volkswagen Amarok.

*Οι φωτογραφίες είναι ψηφιακά επεξεργασμένα renderings βασισμένα σε διαρροές

node/39029

Η FIAT δημιουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης V2G στον κόσμο

Στο εργοστάσιο Mirafiori της Fiat Chrysler Automobiles στην Ιταλία.

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η FIAT δημιουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης V2G στον κόσμο

Παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία του Covid-19, ο Όμιλος Fiat Chrysler Automobiles (FCA) και η ENGIE Eps, συνέχισαν σταθερά την εξέλιξη υποδομών που σαν στόχο έχουν την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης –τον περασμένο Σεπτέμβριο- της συνεργασίας με την Terna για τη δημιουργία και εξέλιξη δικτύων V2G (Vehicle to Grid), η FCA επέλεξε την ENGIE Eps, ως τεχνικό συνεργάτη για την κατασκευή της εγκατάστασης στο εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο. Με πλήρη σεβασμό στους κανόνες ασφάλειας για τον περιορισμό της πανδημίας του Covid-19, ξεκίνησαν οι εργασίες στο εργοστάσιο Mirafiori της FCA στο Τορίνο, για την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του δικτύου V2G. Με την ολοκλήρωση του, θα αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης του είδους στον κόσμο.

Τα δίκτυα V2G δίνουν τη δυνατότητα μεταφοράς ενέργειας από το δίκτυο ηλεκτροδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αντίστροφα. Με αυτό τον τρόπο τα οχήματα φορτίζονται, ενώ όταν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από το δίκτυο (π.χ. ένα μεσημέρι με καύσωνα όπου λειτουργούν όλα τα κλιματιστικά των κτηρίων), τα οχήματα μέσω των μπαταριών τους «δανείζουν» ενέργεια στο σύστημα επιτρέποντας την σταθεροποίηση του.

Η τεχνολογία V2G αποτελεί βασική δομή που θα επιτρέψει τη γρήγορη εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, αλλά και της συνολικής μείωσης των εκπομπών CO2. Υπό το πρίσμα αυτό, η FCA, συνεχίζει με ταχύς ρυθμούς την ανάπτυξη του. Αυτή τη στιγμή η 1η φάση βρίσκεται σε εξέλιξη στο κέντρο logistics του Mirafiori, μια έκταση 3.000τ.μ. όπου θα τοποθετηθούν 10 km καλωδίων που θα συνδέουν 32 αμφίδρομους ταχυ-φορτιστές με απόδοση έως 50kW ο κάθε ένας. Το σύστημα διαχείρισης του δικτύου V2G σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ENGIA Eps.

Οι φορτιστές θα μπορούν να φορτίζουν ταυτόχρονα συνολικά έως 64 ηλεκτρικά οχήματα και αναμένεται να ξεκινήσουν να λειτουργούν τον προσεχή Ιούλιο. Μέχρι τα τέλη του 2021, το σύστημα, αναμένεται να μπορεί να υποστηρίζει μέχρι και 700 ηλεκτρικά οχήματα. Το δίκτυο θα λαμβάνει ενέργεια και από το ηλιακό πάρκο των 150.000τ.μ., απόδοσης 15MW, που επίσης κατασκευάζεται στο Mirafiori και θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 5.000 τόνους.

Με την ολοκλήρωση του, το δίκτυο V2G στο Mirafiori, θα έχει την δυνατότητα παροχής 25 MW, που θα το καθιστά τη μεγαλύτερη αντίστοιχη εγκατάσταση στον κόσμο. Χαρακτηριστικό είναι ότι θα έχει τη δυνατότητα να βελτιστοποιεί τη ροή ενέργειας που αντιστοιχεί στην κατανάλωση που έχουν 8.500 σπίτια.

[Πηγή: FCA]