Επίσημο: Νέο, ευρωπαϊκό Tata Buzzard Sport

Επίσημο: Νέο, ευρωπαϊκό Tata Buzzard Sport

Το Tata Buzzard Sport, το ινδικό SUV που ονομάζεται στη χώρα του Harrier, προετοιμάζεται για την άφιξή του στην Ευρώπη.

Το ινδικό SUV που ονομάζεται Tata Harrier έκανε το ντεμπούτο ενώπιον του ευρωπαϊκού κοινού. Στην πρώτη του εμφάνιση στην Γηραιά Ήπειρο, η Tata επέλεξε να αναβαπτίσει το μοντέλο: «Tata Buzzard Sport». Αυτό είναι το όνομα του SUV με το οποίο η Tata Motors θα προσπαθήσει και πάλι να διεισδύσει στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το νέο Tata Harrier ξεκίνησε το εμπορικό ταξίδι του στην Ινδία στις αρχές του τρέχοντος έτους. Είναι το πρώτο μοντέλο μιας επιθετικής γκάμας προϊόντων με την οποία ο Ινδός κατασκευαστής θέλει να ολοκληρώσει ένα φιλόδοξο οδικό χάρτη στον οποίο βρίσκουμε, μεταξύ άλλων, και τη διεθνή επέκταση. Για άλλη μια φορά, η Ευρώπη βρίσκεται στο προσκήνιο της Tata. Και παρόλο που ο Ινδός κατασκευαστής δεν είχε αξιοσημείωτη ευρωπαϊκή πορεία στο παρελθόν, θα προσπαθήσει εκ νέου.

Με αφορμή λοιπόν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η φίρμα παρουσίασε στο κοινό ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο καινοτομιών. Μεταξύ αυτών, βρίσκουμε το μετονομασμένο Tata σε Tata Buzzard Sport, το πρώτο μοντέλο με το οποίο οι Ινδοί ξεκινούν την απόβασή τους στη Γηριαά Ήπειρο.

Tata Buzzard Sport

Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το όνομα, οι διαφορές σε σχέση με την έκδοση που πωλείται στην Ινδία είναι ελάχιστες. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες, το αυτοκίνητο που φιγουράρει στο σταντ της εταιρείας είναι με δίχρωμη καροσερί, με την οροφή σε μαύρο για να επιτύχει την εντυπωσιακή αντίθεση με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα. Όλα αυτά καρυκευμένα με αλουμινένιες ζάντες 18 ιντσών. Το γαλαζοπράσινο Buzzard Sport που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το 7θέσιο μοντέλο που θα διατίθεται επίσης στην Ευρώπη.

Tata Buzzard Sport

Το Buzzard Sport που αποτελεί το νέο στοίχημα της Tata για την Ευρώπη, βασίζεται στην πλατφόρμα OMEGA, αρχιτεκτονική που προέρχεται από την πλατφόρμα D8 της Land Rover –μην ξεχνάμε ότι η Tata είναι η μητρική εταιρεία της Jaguar Land Rover. Ο κατασκευαστής τονίζει τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και το πόσο καλά είναι ρυθμισμένο το πλαίσιο. Παρατηρώντας το δε καλά, αντιλαμβάνεσαι τη σχέση του Buzzard Sport με άλλα μοντέλα της βρετανικής φίρμας λόγω της προαναφερθείσας σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής.

Tata Buzzard Sport

Πέρα όμως από το δομικό τομέα του αυτοκινήτου, ένα ακόμη κλειδί για την προσδοκώμενη επιτυχία του νέου Tata Buzzard Sport είναι ο σχεδιασμός του. Στιλ που υπαγορεύτηκε από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ινδικής εταιρείας με την ονομασία IMPACT 2.0. Μάλιστα, είναι το πρώτο μοντέλο που φτάνει στην αγορά υπό αυτή τη νέα γλώσσα. Η ίδια φιλοσοφία σχεδιασμού υπήρξε έντονα παρούσα στο σταντ της φίρμας στη Γενεύη -πρωτότυπα Altroz και H2X, καθώς όλες οι καινοτομίες της αφορούν τη γλώσσα IMPACT 2.0.

Tata Buzzard Sport
Το πρωτότυπο H2X, επίσης υπό τη νέα σχεδιαστική γλώσσα IMPACT 2.0, ανάμεσα στο 5θέσιο και το 7θέσιο Tata Buzzard Sport.


Κάτω από το καπό του νέου Tata Buzzard Sport είναι βρίσκεται ένας κινητήρας ντίζελ 2.0 Kryotec, καταγωγής FCA, που αποδίδει ισχύ 140 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων αλλά προαιρετικά ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επιλέξετε αυτόματο κιβώτιο με τον ίδιο αριθμό σχέσεων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube