node/39997

Επίσημο: Αυτή είναι η μοναδική Ferrari Omologata

Το τελευταίο κατά παραγγελία δημιούργημα του Maranello με βάση την Ferrari 812 Superfast.

Η Ferrari παρουσίασε σήμερα την Omologata, μια μοναδική δημιουργία βασισμένη στην 812 Superfast που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία για ένα ανώνυμο συλλέκτη από την Ευρώπη. 

Αυτή είναι η 10η κατά σειρά μοναδική δημιουργία του Maranello από την P540 Superfast Aperta (2009) και σύμφωνα με τη Ferrari η εξέλιξη διήρκησε δύο ολόκληρα χρόνια με έμπνευση από τους αγώνες, τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τη σύγχρονη αρχιτεκτονική.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 812 Superfast [video]

Ferrari Omologata

Το χειροποίητο αλουμινένιο αμάξωμα είναι εντελώς νέο, με τα εμπρός φώτα και το παρμπρίζ να αποτελούν τα μοναδικά κοινά στοιχεία με την 812 Superfast. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η νέα γρίλια με το έμβλημα της Ferrari και οι εισαγωγές αέρα στις άκρες του προφυλακτήρα που παραπέμπουν στην 250 GTO.

Μια λωρίδα αγκαλιάζει το καπό και καλύπτει την εσοχή στο προφίλ που δημιουργεί όμορφες καμπύλες στο αμάξωμα. Πίσω, τα φουσκωμένα φτερά καταλήγουν στην ενσωματωμένη αεροτομή της ουράς που έχει αγριεμένο look με έντονες πτυγχώσεις. Τα δύο στρογγυλά φώτα LED (μονά αντί για διπλά) βρίσκονται μέσα σε εσοχές, το πίσω παρμπρίζ έχει δώσει τη θέση του σε τρεις σχισμές ενώ ο πίσω προφυλακτήρας καλύπτεται από τον ανθρακονημάτινο διαχύτη που φιλοξενεί τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Ferrari Omologata

Για το εξωτερικό επιλέχθηκε η απόχρωση Rosso Magma σε συνδυασμό με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, σκουρόχρωμα γραφικά και τον αριθμό 7 σε καπό και πόρτες. Στο εσωτερικό βρίσκουμε ανθρακονήματα, μεταλλικές λεπτομέρειες με ακατέργαστο εφέ και μπλε ελεκτρικ επενδύσεις για τα καθίσματα από δέρμα και ύφασμα Jeans Aunde.

Κάτω από το καπό βρίσκουμε το γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,5 λίτρων της 812 Superfast. Στην τελευταία, το μοτέρ αποδίδει 800 PS και 718 Nm και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9" και τελική ταχύτητα 340 km/h - αν και τα νούμερα λίγο απασχολούν το κοινό στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο.

Η τιμή της Ferrari Omologata δεν ανακοινώθηκε, όμως πιθανότατα θα αφορά εκατομμύρια ευρώ λόγω σπανιότητας όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα κατά παραγγελία.

node/40216

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: H Ferrari διατηρεί το δικαίωμα εμπορικής χρήσης του ονόματος Testarossa

Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο έχει σταματήσει να παράγεται το δικαίωμα χρήσης του ονόματος παραμένει. 

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: H Ferrari διατηρεί το δικαίωμα εμπορικής χρήσης του ονόματος Testarossa

Η Ferrari διατηρεί το δικαίωμα χρήσης του ονόματος Testarossa σύμφωνα με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. 
Η απόφαση αναφέρει ότι η Ferrari έχει διακαίωμα χρήσης του ονόματος παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει σταματήσει να παράγεται, καθώς εξακολουθεί να παρέχει υπηρεσίες συντήρησης και ανταλλακτικά του συγκεκριμένου μοντέλου και βέβαια να πωλεί μεταχειρισμένες Testarossa. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari Testarossa

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η υπόθεση έφτασε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο καθώς το 2018 ένα γερμανικό δικαστήριο είχε εκδόσει μια αμφιλεγόμενη απόφαση που αναφερόταν στην «ορθή χρήση» του ονόματος και κατά πόσο αυτή ήταν νόμιμη ή όχι.
Στη συνέχεια όμως το δικαστήριο προσέφυγε στη γνωμοδότηση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου καθώς έπρεπε να διασαφηνιστεί τι ακριβώς σημαίνει το «ορθή χρήση». 
Να σημειώσουμε πως οι αποφάσεις των κορυφαίων δικαστηρίων της ΕΕ είναι δεσμευτικές για τα εθνικά δικαστήρια.

node/40113

Γαλλία: «Πράσινος φόρος» €50.000 σε αγοραστές supercars 

Η Γαλλία έχει ήδη τους μεγαλύτερους φόρους μέσα στην ΕΕ- Ποιο είναι το σκεπτικό του σχεδίου νόμου. 

Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Γαλλία: «Πράσινος φόρος» €50.000 σε αγοραστές supercars 

Ένα σχέδιο νόμου στον προϋπολογισμό της Γαλλίας μπορεί να αναγκάσει τους αγοραστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν την επιλογή μοντέλων της Porsche, της Ferrari ή της Lamborghini.

Στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη μετά τη Γερμανία, η κυβέρνηση σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει το «malus» (ποινή), με τους καταναλωτές να πρέπει να πληρώσουν με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων έως και €50.000 το 2022, όπως αναφέρει το Bloomberg. Η πρόταση θα αυξήσει τους ήδη ακριβότερους φόρους της ηπείρου για τα ρυπογόνα επιβατικά οχήματα.

«Αυτό θα ήταν σχετικά άσχημα νέα για τα supercars, τα πολυτελή αυτοκίνητα και μια τροχοπέδη για τα εισαγόμενα από το εξωτερικό αυτοκίνητα», δήλωσε ο Felipe Munoz, αναλυτής της JATO Dynamics.

Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο ακολουθούν μια σειρά από ενέργειες και αποφάσεις για να επιταχύνουν την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Καλιφόρνια ανακοίνωσε πρόσφατα σχέδια για την απαγόρευσή τους έως το 2035. Η κυβέρνηση της Κίνας έχει διαθέσει πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων. Οι επιδοτήσεις στην Ευρώπη είχαν σαν αποτέλεσμα να εισέλθουν στην αγορά περισσότερα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που λειτουργούν εξ ολοκλήρου με μπαταρίες, αυτό το καλοκαίρι.

Εάν περάσει, ο νόμος στη Γαλλία, θα προστεθούν πιέσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία από το Σχέδιο Στόχων για το Κλίμα του 2030 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο καλεί το μπλοκ να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 55% από τα επίπεδα του 1990 και όχι το 40% που είχε προγραμματιστεί προηγουμένως. Για να το επιτύχει αυτό, η Επιτροπή θεωρεί ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει σταδιακά να σταματήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και να μειώσουν κατά το ήμισυ περίπου τις εκπομπές CO2 από τους στόχους του 2021.

Ενώ άλλες χώρες στην ΕΕ εφαρμόζουν επίσης ειδικό φόρο στα επιβατικά αυτοκίνητα σε σχέση με τις εκπομπές CO2 τους, κανένα κράτος δεν χρεώνει σχεδόν όσο η τρέχουσα μέγιστη εισφορά της Γαλλίας των € 20.000, σύμφωνα με τη βιομηχανική ένωση ACEA. Συγκριτικά, η κορυφαία επιβάρυνση στο Βέλγιο και την Ιταλία είναι €2.500.  

Αυτοκίνητα που εκπέμπουν περισσότερα από 225 gr CO2/km θα φορολογούνται με μέγιστο συντελεστή €40.000 το επόμενο έτος και €50.000. Η εισφορά αυτή φτάνει επί της ουσίας πολλές φορές και το μισό του κόστους ενός τέτοιου αυτοκινήτου. 

Οι υψηλότεροι φορολογικοί συντελεστές δημιουργούν επίσης κινδύνους για τα μεγάλα SUV που συγκαταλέγονται στα πιο κερδοφόρα μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών.

[Πηγή: με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ]