node/36280

Επεκτείνει προς τα κάτω τη γκάμα της η Ferrari;

H Ferrari θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της προσθέτοντας στη γκάμα της πιο ευκολοδήγητα αυτοκίνητα, αλλά δεν θα γίνει… Porsche.

Η Ferrari θέλει να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά πουλώντας περισσότερα αυτοκίνητα εύκολα στην καθημερινή χρήση. Αλλά δεν θα επιχειρήσει να κυνηγήσει τους στόχους πωλήσεων της Porsche, δηλώνει ο πρόεδρος της John Elkann.

Μιλώντας στη διάρκεια το Concours d’Elegance στο Pebble Beach, μεταξύ των πιο ευκατάστατων συλλεκτών του πλανήτη, ο Elkann υπαινίχθηκε το λανσάρισμα ενός νέου GT τον Νοέμβριο. Η Ferrari είχε ανακοινώσει ότι το 2022 θα ήθελε το 40% των πωλήσεών της να προέρχεται από τα αυτοκίνητα GT, ποσοστό που σήμερα είναι 32%. Στόχος είναι να αυξηθεί ο τζίρος στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ, από τα 3,4 το 2017.

Η είσοδος στην αγορά της Purosangue, του πρώτου SUV της μάρκας, θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων που αφορούν στην αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας. Είναι ένα κομμάτι της αγοράς από το οποίο η Ferrari δεν μπορεί πλέον να λείπει, μετά και το λανσάρισμα και την πετυχημένη πορεία της Lamborghini Urus. H Porsche, η πρώτη διδάξασα με το Cayenne, έχει φτάσει πλέον τις 250.000 πωλήσεις (sportscars και SUV). Ο Elkann ξεκαθάρισε ότι η Ferrari δεν έχει σκοπό να φτάσει σε αυτά τα νούμερα, αφού η σπανιότητα της μάρκας είναι μία από τις αξίες της.

Η Ferrari είχε ανακοινώσει το λανσάρισμα πέντε μοντέλων μέσα στο 2019. Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε δει τα δύο (F8 Tributo και SF90), η 15ήμερη εκδήλωση στο Fiorano για την οποία έχουμε πληροφορίες ότι θα διεξαχθεί τον Σεπτέμβριο λογικά θα αφορά την ανοιχτή έκδοση της 812 και την Purosangue. Με το πέμπτο μοντέλο να είναι το νέο GT για το οποίο μίλησε ο Elkann. Ίσως αυτό με τον υβριδικό V6 για τον οποίο υπάρχουν φήμες εδώ και πολύ καιρό ότι εξελίσσεται.

Πηγή Autonews.com

 

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.

 

node/39628

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σημαδεύτηκαν από την πανδημία όμως κυριαρχεί αισιοδοξία για το μέλλον.

Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ferrari: Μείωση στα έσοδα αλλά αύξηση στις παραγγελίες

Η Ferrari ανακοίνωσε πτώση 60% στα έσοδά της για το δεύτερο τρίμηνο του 2020, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στις 1.389 μονάδες (περίπου οι μισές σε σχέση με πέρυσι), λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας που οδήγησε σε προσωρινό κλείσιμο εργοστασίων και εκθέσεων.

Εκτός από την παύση της παραγωγής και την πτώση των πωλήσεων σε παγκόσμια κλίμακα που επηρέασε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Ferrari επηρεάστηκε επίσης από την αναστολή των αγώνων της Formula 1, τους λιγότερους επισκέπτες στα μουσεία και τις μειωμένες πωλήσεις στα καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα της Ferrari για το δεύτερο τρίμηνο ήταν 124 εκατομμύρια ευρώ, περίπου όσα είχαν προβλέψει και οι οικονομικοί αναλυτές. Παρά το πλήγμα που υπέστη η ιταλική φίρμα λόγω της πανδημίας, o Louis Camilleri, CEO της Ferrari, δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον, λέγοντας πως η ζήτηση υπεραυτοκινήτων παραμένει δυνατή με σημαντική αύξηση (πάνω από 10%) στις παραγγελίες σε σχέση με το 2019.

Αυτή η εξέλιξη οδήγησε την Ferrari σε αναθεώρηση των οικονομικών στόχων για ολόκληρο το 2020, με προβλεπόμενο τζίρο €3,4 δισ. και κέρδη €1,075 με €1,125 δισ. (αντί για €1,05 - €1,20 δισ που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη του Μαίου). Μετά από τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Ferrari είδε την αξία της να ανεβαίνει 3,8%.

Ο Camillieri πρόσθεσε πως παρόλο που καθυστέρησαν, οι προγραμματισμένες πρεμιέρες δύο ακόμη υπεραυτοκινήτων για το 2020 θα γίνουν πριν από το τέλος του έτους, ενώ έκανε λόγο και για πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Autoblog.com]

TAGS