node/39028

Ένα πατίνι από τη Škoda για μέσα στην πόλη

Το νέο πατίνι της Škoda πιάνει ελάχιστο χώρο, ζυγίζει μόλις 5 kg και μπορεί να μεταφέρει ενήλικα βάρους μέχρι 100 kg.

Σκεφτείτε ότι θέλετε να πάτε κάπου στο κέντρο της πόλης, όπου το αυτοκίνητο δεν φτάνει. Δύο είναι οι λύσεις: Ή το... κόβετε με τα πόδια ή έχετε ένα μικρό πατίνι που σας πηγαίνει παντού. Αυτό το δεύτερο είναι και η λύση που προκρίνει η Škoda και για το λόγο αυτό παρουσιάζει ένα μίνι σκούτερ που ταιριάζει απόλυτα σε δύο μοντέλα της. 

Καταρχήν να πούμε ότι έχει διαστάσεις μόλις 49x42x11 cm (όταν αναδιπλωθεί), και ότι σχεδιάστηκε έτσι ώστε να αποθηκεύεται εύκολα στο πορτμπαγκάζ των Scala και Kamiq, στο χώρο του εφεδρικού τροχού. Όντας κατασκευασμένο από ατσάλι και αλουμίνιο αντέχει βάρος 100 kg, που σημαίνει ότι ένας ενήλικας μπορεί να μετακινηθεί άνετα. Το βάρος του φτάνει μόλις τα 5 κιλά, που σημαίνει ότι μπορεί να μεταφερθεί εύκολα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και στο γραφείο. Τέλος να πούμε πως τα χρώματά του (μαύρο και πράσινο) παραπέμπουν ευθέως στα εταιρικά χρώματα της μάρκας. 

Για όσους θα πουν ότι η Škoda τώρα ανακάλυψε την κίνηση στους δύο τροχούς θα πρέπει να τους υπενθυμίσουμε ότι οι ιδρυτές της Laurin και Klement ξεκίνησαν την επιχείρηση με καινοτόμα για την εποχή τους ποδήλατα, προτού στρέψουν την προσοχή τους στα αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλα τα μοντέλα της Škoda στο site της εταιρίας

[Πηγή: Carscoops]

node/39944
Volkswagen ID.4 concept

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Επικεφαλής της παγκόσμιας ηλεκτρικής επίθεσης του γερμανικού ομίλου, το VW ID.4, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του όγκου παραγωγής του κατασκευαστή.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Το ID.3 μόλις ντεμπουτάρισε στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών, αλλά η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο επόμενο βήμα. Σχεδιασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το κόμπακτ EV της φίρμας, το Volkswagen ID.4 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια πολύ πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των κόμπακτ SUV. Ένα μοντέλο που το Wolfsburg τοποθετεί ως την ναυαρχίδα της παγκόσμιας επίθεσης όλου του ομίλου.

Πρέπει να ειπωθεί ότι το ID.4 θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε πολλές ηπείρους. Ενώ λοιπόν το Volkswagen ID.3 περιορίζεται μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, το ID.4 θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας -αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Και ως ένα κόμπακτ SUV, το ID.4 έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις για μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σημαντικές αγορές», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της φίρμας.

Volkswagen ID.4

Μέχρι το 2025, η Volkswagen έχει θέσει στόχο την παραγωγή 1,5 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, το ID.4 θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του παραπάνω όγκου παραγωγής ή 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.

Με λανσάρισμα το 2021, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία άλλων EV που έχουν σχεδιαστεί με βάση την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, προσφέροντας διαφορετικά ηλεκτρομοτέρ και διαμορφώσεις μπαταρίας. Η επίσημη παρουσίαση του ID.4 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου.

node/39928
Kia EV model-program

Kia: Λανσάρισμα επτά νέων EV

To μεγάλο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Kia περιλαμβάνει το λανσάρισμα επτά ολοκαίνουργιων μοντέλων μέχρι το 2027, με πρεμιέρα ένα crossover το 2021.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Kia: Λανσάρισμα επτά νέων EV

Η Kia αποσαφηνίζει τη στρατηγική της όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα. Για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση, αλλά και για να αποτελέσει μέρος των ηγετών της αγοράς, η κορεατική φίρμα θα λανσάρει επτά νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2027.

Η Kia προσώρας διαθέτει ηλεκτρικές εκδόσεις των Soul και Niro, αλλά το 2021 προγραμματίζει να λανσάρει το πρώτο της μοντέλο, αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, πάνω στη νέα αρχιτεκτονική e-GMP -Electric-Global Modular Platform. Σύμφωνα με την κωδική περιγραφή «CV», θα πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο όσον αφορά την τοποθέτησή του στην αγορά, μεταξύ μπερλίνας και SUV. Αυτοκίνητο που αναμένεται επίσης να λανσάρει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Kia.

Kia EV model-program

Ύστερα από το «CV», θα ακολουθήσουν έξι ακόμη μοντέλα, για τα οποία η Kia δεν δίνει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμά της. Αρκέστηκε απλώς να διευκρινίσει ότι θα καλύπτουν διαφορετικές κατηγορίες, από ένα EV που θα ανταποκρίνεται στις αστικές μετακινήσεις μέχρι ένα EV ικανό να διανύει μεγάλες αποστάσεις. Η φωτογραφία-teaser μας αφήνει να μαντέψουμε το γενικό σουλούπι του SUV… αλλά και ένα μοντέλο που μοιάζει σπορ.

Η Kia έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για το τέλος αυτής της δεκαετίας: Να επιτύχει το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεών της να αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα της. Σε αγορές όπου η ηλεκτρική κινητικότητα έχει ήδη ξεκινήσει καλά, όπως η Ευρώπη, η Kia μάλιστα στοχεύει να πιάσει το 20% από το 2025. Για να υποστηρίξει την αύξηση των πωλήσεων της σε EV, η Kia θα επιταχύνει την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης, προσβάσιμους στους πελάτες της.