node/36915

Ένα Daihatsu Copen με την υπογραφή της Toyota Gazoo Racing 

To Copen GR Sport με τιμή από € 19.980 στην ιαπωνική αγορά.

 Η Daihastu δεν δραστηριοποιείται πλέον στη χώρα μας και αυτό ήταν μια κεντρική απόφαση της εταιρείας. Ωστόσο η θυγατρική -πλέον - της Toyota, κατέχει σημαντικό μερίδιο σε άλλες αγορές, ανάμεσα στις οποίες είναι βέβαια και η ιαπωνική. 

Πρόσφατα, ένα από τα πλέον «ιδιαίτερα» μοντέλα της, το οποίο και στην Ελλάδα είχε γνωρίσει επιτυχία, το Copen, δέχτηκε τις περιποιήσεις του τμήματος της Gazoo Racing της Toyota και μεταμορφώθηκε σε Copen GR Sport. 

Το Copen GR Sport θα διατίθεται στην ιαπωνική αγορά. Εξωτερικά έχει υποστεί μια σειρά οπτικών αναβαθμίσεων: Ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα τύπου LED, οι νέες ζάντες 16 ιντσών με την υπογραφή της BBS, οι νέας σχεδίασης προφυλακτήρες και η εξάτμιση με τις διπλές απολήξεις. 
Την ίδια στιγμή έχει αναβαθμιστεί και το εσωτερικό του αυτοκινήτου με νέας σχεδίασης πίνακα οργάνων σε κόκκινο χρώμα, καθίσματα της Recaro και τιμόνι της Momo. 

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος, ο τρικύλινδρος των 660cc με τους 63 ίππους. Ωστόσο έχουμε νέα ανάρτηση, που σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αλλά και ενισχύσεις στο πλαίσιο για μεγαλύτερη ακαμψία.Τέλος έχει ένα νέο σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης στο σύστημα διεύθυνσης. 

Το Daihatsu Copen GR Sport θα αρχίσει να διατίθεται στην Ιαπωνία σε δύο εκδόσεις με χειροκίνητο και CVT κιβώτιο, με τιμές € 19.980 και € 20.440 αντίστοιχα.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.

node/39137

Ο Fernando Alonso οδηγεί το ανανεωμένο Toyota Hilux [video]

Καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του φρεσκαρισμένου Toyota Hilux λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ο Fernando Alonso οδηγεί το ανανεωμένο Toyota Hilux [video]

Η Toyota δημοσίευσε το πρώτο teaser video για το ανανεωμένο Hilux που αναμένεται να παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στην Ταϊλάνδη. Σε αυτό βλέπουμε τον Fernando Alonso να δοκιμάζει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο στο χώμα, με εμβόλιμα πλάνα από το αγωνιστικό Hilux του Dakar στις ίδιες διαδρομές.

Όπως έχουμε δει από πρόσφατη διαρροή φωτογραφιών, το pick-up θα αποκτήσει ανασχεδιασμένη μάσκα με μεγαλύτερη γρίλια, διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και νέα γραφικά για τα φώτα, ενώ αναβαθμισμένη θα είναι και η καμπίνα με πιο σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Διαρροή: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Hilux θα υπάρχει μια βελτιωμένη έκδοση του turbo diesel 2,8 λίτρων με αυξημένη ισχύ. Σύμφωνα με την Toyota, εκτός από το νέο μοτέρ το Hilux θα έχει και διαφορετική γεωμετρία ανάρτησης. Επιπλέον, φημολογείται πως η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει και μια κορυφαία έκδοση GR Hilux με turbodiesel V6 και αντίστοιχες επεμβάσεις στο στήσιμο και την εξωτερική σχεδίαση.

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτό θα είναι το δεύτερο facelift για το ιαπωνικό pick-up.