node/37919

Ελληνική συμμετοχή στο Ράλι Μόντε Κάρλο 2020

Η ομάδα Step Racing με τον Νίκο Παυλίδη στο τιμόνι και τον Allan Harryman στο δεξί κάθισμα ενός Peugeot 208 R2, τρέχει στον 1ο φετινό αγώνα του WRC.

Έγινε πλέον συνήθεια για την Step Racing να ξεκινάει το αγωνιστικό της πρόγραμμα από το Rallye Monte Carlo, πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στις 20-26 Ιανουαρίου - έναν αγώνα τον οποίο το πλήρωμα της ομάδας Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman έχει λατρέψει.

Με εμπειρία από τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές τους τα τελευταία πέντε χρόνια, οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε ακόμη έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με σκοπό να υψώσουν την Ελληνική σημαία στον τερματισμό, στο πριγκιπάτο του Μονακό. Κάτι που έχουν καταφέρει σε όλες τις προηγούμενες επισκέψεις τους στο κρατίδιο. Το πρόγραμμα του ράλλυ περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές, με τη δράση να ξεκινάει το βράδυ της Πέμπτης 23 Ιανουαρίου και να ολοκληρώνεται την Κυριακή 26 Ιανουαρίου το μεσημέρι. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Gap, στους πρόποδες των Γαλλικών Άλπεων, ενώ η εκκίνηση και ο τερματισμός θα λάβουν χώρα στη Μαρίνα του Μόντε Κάρλο.

Μπορεί ο στόχος του τερματισμού σε ένα οποιοδήποτε άλλο ράλλυ να μοιάζει απλή υπόθεση, στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο όμως με τους «ιδιαίτερους» κανονισμούς, δεν είναι εύκολος. Βλέπετε, για να συμμετάσχει το πλήρωμα στην τελευταία ημέρα του αγώνα πρέπει να βρίσκεται στους 60 πρώτους της γενικής κατάταξης, από τους 88 που δήλωσαν, ενώ δεν έχει δικαίωμα για δεύτερη ευκαιρία εάν εγκαταλείψει στις ειδικές του Σαββάτου.

Step Racing Pavlidis

«Δεν το κρύβω ότι η «60αδα» μας δημιουργεί ένα επιπλέον άγχος, αφού συμμετέχουμε σε μια από τις μικρότερες κατηγορίες ενός αγώνα με τις περισσότερες συμμετοχές των τελευταίων ετών. Οι δυνατότητες να τα καταφέρουμε υπάρχουν, είναι όμως δεδομένο πως θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, να πιέσουμε και να μη χαλαρώσουμε σε κανένα σημείο του τετραημέρου. Βρεθήκαμε και την προηγούμενη χρονιά σε κάποιο σημείο του αγώνα «στο όριο» αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα, όμως αντιδράσαμε με ψυχραιμία και τα καταφέραμε» δήλωσε ο οδηγός της ομάδας, Θεσσαλονικιός Νίκος Παυλίδης.

Και συμπλήρωσε: «Θεωρώ ότι με τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές μας έχουμε πλέον την εμπειρία να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του αγώνα, αρκεί να μην υπερεκτιμήσουμε τις δυνατότητες μας. Σκοπεύουμε να ανεβάσουμε το ρυθμό μας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν και τις μεταβολές του οδοστρώματος. Ακόμα και στην ίδια ειδική μπορεί να συναντήσουμε στεγνή ή βρεγμένη άσφαλτο, πάγο αλλά και χιόνι που θα δυσκολέψουν τις προσπάθειες μας, ενώ η σωστή επιλογή ελαστικών είναι αρκετές φορές συνάρτηση και του παράγοντα «τύχη»».

Ο τρεις φορές Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους συντελεστές της ομάδας που διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο σε έναν τέτοιο αγώνα.

Step Racing Harryman

«Έχουμε δημιουργήσει μια συμπαγή ομάδα έχοντας αποκτήσει ομοιογένεια τα τελευταία χρόνια που συμμετέχουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. O Allan Harryman είναι ένας από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς στον κόσμο με περισσότερες από 200 συμμετοχές σε αγώνες και πολλές διακρίσεις. Με έχει βοηθήσει πολύ στην οδηγική μου εξέλιξη και είναι τιμή μου που μοιραζόμαστε το ίδιο αγωνιστικό. Αντίστοιχα, το πλήρωμα των πλοηγών μας Δημήτρης Αμαξόπουλος- Δημήτρης Κουμποτής που οδηγούν στις ειδικές διαδρομές του ράλλυ λίγες ώρες πριν το πέρασμα των αγωνιστικών, απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια τις γνώσεις και την εμπειρία για να μας κατευθύνουν στο τί θα αντιμετωπίσουμε ανά πάσα στιγμή και πού κρύβονται «παγίδες». Είμαστε πολύ «δεμένοι» μεταξύ μας κι αυτό είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας, σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό της ομάδας που προετοιμάζει το Peugeot 208 R2, της Γαλλικής CHL Sport Auto, η οποία έχει και την ευθύνη υποστήριξης του δύο φορές Πρωταθλητή Γαλλίας», ήταν τα λόγια του.

Ο ανταγωνισμός του πληρώματος μας δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητος, με 23 πληρώματα της κατηγορίας Rally4 να συμμετέχουν στον αγώνα. «Οι αντίπαλοι στην κατηγορία μας είναι αρκετοί, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς γνωρίζουν πολύ καλά τις ειδικές διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνονται και σε τοπικούς αγώνες. Εμείς θα διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και αν οι χρόνοι μας είναι ανάμεσα στους 10 πρώτους της κατηγορίας, θα είμαστε ικανοποιημένοι» δήλωσε ο Νίκος Παυλίδης ολοκληρώνοντας.

Step Racing

[Πηγή: ΟΜΑΕ]

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS