node/37919

Ελληνική συμμετοχή στο Ράλι Μόντε Κάρλο 2020

Η ομάδα Step Racing με τον Νίκο Παυλίδη στο τιμόνι και τον Allan Harryman στο δεξί κάθισμα ενός Peugeot 208 R2, τρέχει στον 1ο φετινό αγώνα του WRC.

Έγινε πλέον συνήθεια για την Step Racing να ξεκινάει το αγωνιστικό της πρόγραμμα από το Rallye Monte Carlo, πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στις 20-26 Ιανουαρίου - έναν αγώνα τον οποίο το πλήρωμα της ομάδας Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman έχει λατρέψει.

Με εμπειρία από τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές τους τα τελευταία πέντε χρόνια, οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε ακόμη έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με σκοπό να υψώσουν την Ελληνική σημαία στον τερματισμό, στο πριγκιπάτο του Μονακό. Κάτι που έχουν καταφέρει σε όλες τις προηγούμενες επισκέψεις τους στο κρατίδιο. Το πρόγραμμα του ράλλυ περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές, με τη δράση να ξεκινάει το βράδυ της Πέμπτης 23 Ιανουαρίου και να ολοκληρώνεται την Κυριακή 26 Ιανουαρίου το μεσημέρι. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Gap, στους πρόποδες των Γαλλικών Άλπεων, ενώ η εκκίνηση και ο τερματισμός θα λάβουν χώρα στη Μαρίνα του Μόντε Κάρλο.

Μπορεί ο στόχος του τερματισμού σε ένα οποιοδήποτε άλλο ράλλυ να μοιάζει απλή υπόθεση, στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο όμως με τους «ιδιαίτερους» κανονισμούς, δεν είναι εύκολος. Βλέπετε, για να συμμετάσχει το πλήρωμα στην τελευταία ημέρα του αγώνα πρέπει να βρίσκεται στους 60 πρώτους της γενικής κατάταξης, από τους 88 που δήλωσαν, ενώ δεν έχει δικαίωμα για δεύτερη ευκαιρία εάν εγκαταλείψει στις ειδικές του Σαββάτου.

Step Racing Pavlidis

«Δεν το κρύβω ότι η «60αδα» μας δημιουργεί ένα επιπλέον άγχος, αφού συμμετέχουμε σε μια από τις μικρότερες κατηγορίες ενός αγώνα με τις περισσότερες συμμετοχές των τελευταίων ετών. Οι δυνατότητες να τα καταφέρουμε υπάρχουν, είναι όμως δεδομένο πως θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, να πιέσουμε και να μη χαλαρώσουμε σε κανένα σημείο του τετραημέρου. Βρεθήκαμε και την προηγούμενη χρονιά σε κάποιο σημείο του αγώνα «στο όριο» αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα, όμως αντιδράσαμε με ψυχραιμία και τα καταφέραμε» δήλωσε ο οδηγός της ομάδας, Θεσσαλονικιός Νίκος Παυλίδης.

Και συμπλήρωσε: «Θεωρώ ότι με τις τρεις προηγούμενες συμμετοχές μας έχουμε πλέον την εμπειρία να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του αγώνα, αρκεί να μην υπερεκτιμήσουμε τις δυνατότητες μας. Σκοπεύουμε να ανεβάσουμε το ρυθμό μας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν και τις μεταβολές του οδοστρώματος. Ακόμα και στην ίδια ειδική μπορεί να συναντήσουμε στεγνή ή βρεγμένη άσφαλτο, πάγο αλλά και χιόνι που θα δυσκολέψουν τις προσπάθειες μας, ενώ η σωστή επιλογή ελαστικών είναι αρκετές φορές συνάρτηση και του παράγοντα «τύχη»».

Ο τρεις φορές Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους συντελεστές της ομάδας που διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο σε έναν τέτοιο αγώνα.

Step Racing Harryman

«Έχουμε δημιουργήσει μια συμπαγή ομάδα έχοντας αποκτήσει ομοιογένεια τα τελευταία χρόνια που συμμετέχουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. O Allan Harryman είναι ένας από τους πιο έμπειρους συνοδηγούς στον κόσμο με περισσότερες από 200 συμμετοχές σε αγώνες και πολλές διακρίσεις. Με έχει βοηθήσει πολύ στην οδηγική μου εξέλιξη και είναι τιμή μου που μοιραζόμαστε το ίδιο αγωνιστικό. Αντίστοιχα, το πλήρωμα των πλοηγών μας Δημήτρης Αμαξόπουλος- Δημήτρης Κουμποτής που οδηγούν στις ειδικές διαδρομές του ράλλυ λίγες ώρες πριν το πέρασμα των αγωνιστικών, απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια τις γνώσεις και την εμπειρία για να μας κατευθύνουν στο τί θα αντιμετωπίσουμε ανά πάσα στιγμή και πού κρύβονται «παγίδες». Είμαστε πολύ «δεμένοι» μεταξύ μας κι αυτό είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας, σε συνδυασμό με τον επαγγελματισμό της ομάδας που προετοιμάζει το Peugeot 208 R2, της Γαλλικής CHL Sport Auto, η οποία έχει και την ευθύνη υποστήριξης του δύο φορές Πρωταθλητή Γαλλίας», ήταν τα λόγια του.

Ο ανταγωνισμός του πληρώματος μας δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητος, με 23 πληρώματα της κατηγορίας Rally4 να συμμετέχουν στον αγώνα. «Οι αντίπαλοι στην κατηγορία μας είναι αρκετοί, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς γνωρίζουν πολύ καλά τις ειδικές διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνονται και σε τοπικούς αγώνες. Εμείς θα διεκδικήσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και αν οι χρόνοι μας είναι ανάμεσα στους 10 πρώτους της κατηγορίας, θα είμαστε ικανοποιημένοι» δήλωσε ο Νίκος Παυλίδης ολοκληρώνοντας.

Step Racing

[Πηγή: ΟΜΑΕ]

node/39417

Ποιοί οδηγοί της F1 δε γονάτισαν για το "Black Lives Matter"; [video]

Όλοι ανεξαιρέτως δήλωσαν πως υποστηρίζουν τον αγώνα κατά του ρατσισμού όμως κάποιοι επέλεξαν να μη γονατίσουν συμβολικά στη γραμμή της εκκίνησης.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ποιοί οδηγοί της F1 δε γονάτισαν για το "Black Lives Matter"; [video]

Το αφιέρωμα της Formula 1 κατά τη διάρκεια του Αυστριακού Grand Prix για την υποστήριξη του κινήματος "Black Lives Matter" κατά του ρατσισμού, προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα στους οπαδούς του αθλήματος όταν είδαν ορισμένους από τους οδηγούς να μη γονατίζουν στη γραμμή της εκκίνησης.

Το συμβάν έγινε πριν από το ξεκίνημα της σεζόν του 2020 που παρατάθηκε λόγω πανδημίας, ως μια συμβολική κίνηση μετά από απόφαση της ομοσπονδίας των οδηγών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι οδηγοί «στέκονται ενωμένοι με τις ομάδες τους απέναντι στο ρατσισμό και τις προκαταλήψεις, ενώ ταυτόχρονα ενστερνίζονται τις αρχές της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ενσωμάτωσης, υποστηρίζοντας τη δέσμευση της Formula 1 σε αυτές».

 Όπως θα δείτε και στο βίντεο, όλοι οι πιλότοι της F1 φόρεσαν μαύρα T-Shirt με την επιγραφή "End Racism", εκτός από τον Lewis Hamilton που επέλεξε το σύνθημα "Black Lives Matter". Αντίθετα με την πλειοψηφία των οδηγών που γονάτισε συμβολικά, έξι πιλότοι αποφάσισαν να σταθούν όρθιοι - οι Max Verstappen, Charles Leclerc, Carlos Sainz, Daniil Kvyat, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi.

Ο Ιταλός Charles Leclerc δικαιολόγησε την απόφασή του στο twitter λέγοντας: «Πιστεύω πως αυτό που μετράει είναι τα στοιχεία και οι συμπεριφορές στην καθημερινή μας ζωή αντί για τυπικές χειρονομίες που μπορούν να θεωρηθούν αμφιλεγόμενες σε ορισμένες χώρες. Δεν θα γονατίσω αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως είμαι λιγότερο αφοσιωμένος από τους υπόλοιπους στη μάχη κατά του ρατσισμού.»

Σε αντίστοιχο ύφος ήταν και η ανακοίνωση του Ολλανδού Max Verstappen: «Είμαι πολύ αφοσιωμένος στην ισότητα και τη μάχη κατά του ρατσισμού. Όμως πιστεύω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφραστεί στο χρόνο και με τον τρόπο που του ταιριάζει. Δεν θα γονατίσω σήμερα αλλά σέβομαι και υποστηρίζω τις προσωπικές επιλογές κάθε οδηγού.»

Lewis Hamilton

Από τη μεριά του, ο Βρετανός Lewis Hamilton που είναι ο μοναδικός έγχρωμος οδηγός, γνωστός ακτιβιστής και θερμός υποστηρικτής του κινήματος "Black Lives Matter" δήλωσε: «Γνωρίζω τις απόψεις ορισμένων οδηγών αλλά στην τελική κανένας δεν θα έπρεπε να αναγκάζεται να γονατίσει. Δεν ζήτησα ποτέ ούτε απαίτησα από κανένα να γονατίσει. Δεν το ανέφερα καν. Αναφέρθηκε από τη διοργάνωση της Formula 1 και την ομοσπονδία Grand Prix Drivers Association. Άφησα τους πάντες να μιλήσουν και στη συνέχεια τους είπα παιδιά, εγώ θα το κάνω αλλά εσείς να κάνετε ότι νιώθετε πως είναι σωστό. Νιώθω ευγνωμοσύνη απέναντι σε όσους γονάτισαν μαζί μου. Είναι ακόμα ένα πολύ ισχυρό μήνυμα αλλά τελικά, το αν γονάτισες ή όχι δεν θα αλλάξει τον κόσμο. Είναι πολύ μεγαλύτερο θέμα ανά τον κόσμο αλλά για εμένα προσωπικά, ο καθένας έχει τη δική του προσωπική επιλογή.»

Θέση για την επιλογή των συναδέλφων του πήρε και ο Αυστραλός Daniel Ricciardo που δήλωσε: «Η συζήτηση με τους οδηγούς μου έδειξε πως όλοι μας είμαστε 100% μαζί με την υποστήριξη του μηνύματος και την εξάλλειψη του ρατσισμού. Κανένας από εμάς δεν είναι αντίθετος με αυτό οπότε όλοι το υποστηρίζουμε. Απλά πιστεύω πως υπήρξε μια δυσκολία με μερικούς οδηγούς και την εθνικότητά τους, και το συμβολισμό που έχει για αυτούς το να γονατίζουν. Προφανώς, ο λόγος που εμείς το κάναμε ήταν ξεκάθαρα για να υποστηρίξουμε το Black Lives Matter. Δεν είναι θέμα πολιτικής ή κάτι άλλο. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή για τις εθνικότητες ορισμένων οδηγών και το πώς θα μπορούσε να ερμηνευτεί αυτή η κίνηση τους. Τους ακούσαμε όλους, όλες τις απόψεις, και δεν θα εκθέσουμε κανένα. Όλοι μας αντιληφθήκαμε πως θα κάνουμε μόνο ότι νιώθουμε άνετα να κάνουμε. Και κανένας δεν θα κριθεί για την επιλογή του να μην σταθεί με συγκεκριμένο τρόπο ή να μην γονατίσει.»

Εκτός από τη συμβολική κίνηση των οδηγών, η ομάδα της Mercedes-AMG άλλαξε το χρώμα των μονοθεσίων της από ασημί σε μαύρο - και τις στολές των οδηγών της Hamilton και Bottas, ενώ η FIA δώρισε 1 εκατομμύριο ευρώ σε μη κερδοσκοπική οργάνωση με στόχο τη ενίσχυση της πολιτιστικής ποικιλομορφίας στη Formula 1.

[Πηγή: news.com.au]

node/39415

Ο Valtteri Bottas νικητής του Αυστριακού Grand Prix

Ο πρώτος αγώνας της σεζόν για το 2020 είχε πολλά απρόοπτα και ηχηρό μήνυμα κατά του ρατσισμού.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ο Valtteri Bottas νικητής του Αυστριακού Grand Prix

O Valtteri Bottas ήταν ο νικητής του πρώτου Grand Prix για το πρωτάθλημα Formula 1 του 2020 που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αυστρία, μετά από διακοπή μακράς διαρκείας λόγω πανδημίας. Πίσω από το νικητή Bottas με Mercedes-AMG, τερμάτισαν ο Charles Leclerc με Ferrari και ο Lando Norris με McLaren.

Η ποινή πέντε δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον περσινό πρωταθλητή Lewis Hamilton με Mercedes-AMG λόγω πρόκλησης σύγκρουσης τον έριξε από τη δεύτερη στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Νωρίτερα, ο Βρετανός είχε δεχθεί ποινή τριών θέσεων στις κατατακτήριες δοκιμές. Πίσω από τον Hamilton, στην πέμπτη θέση, τερμάτισε ο Carlos Sainz Jr με μονοθέσιο της McLaren.

Η αντισυμβατική πρεμιέρα της σεζόν χαρακτηρίστηκε από τις εγκαταλείψεις των 9 από τους 20 οδηγούς που συμμετείχαν (Kvyat, Albon, Raikkonen, Russell, Grosjean, Magnussen, Stroll, Ricciardo και Verstappen) και τρεις διακοπές του αγώνα με παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Όλοι οι οδηγοί του grid φόρεσαν μαύρα T-shirt με συνθήματα κατά του ρατσισμού στέλνοντας ένα μήνυμα υποστήριξης στο κίνημα "Black Lives Matter", αν και ορισμένοι από αυτούς επέλεξαν να μη γονατίσουν στη γραμμή εκκίνησης (Verstappen, Leclerc, Kimi Raikkonen, Daniil Kvyat, Antonio Giovinazzi και Carlos Sainz Jr.). Σε αυτό το κλίμα η Mercedes-AMG επέλεξε μαύρη φορεσιά για τα μονοθέσιά της, δείχνοντας έμπρακτα την υποστήριξή της στον Βρετανό Lewis Hamilton που πρωτοστατεί στον αγώνα κατά του ρατσισμού., και τρεις διακοπές του αγώνα με παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας.