node/35008

Έλληνας οδηγός και στο NASCAR

O Θωμάς Κρασώνης, την πορεία του οποίου ακολουθήσαμε πέρσι στο ιταλικό MINI Challenge, συμμετέχει στην ευρωπαϊκή σειρά NASCAR

Το ντεμπούτο του στο NASCAR Whelen Euro Series πραγματοποίησε ο 18άχρονος Θωμάς Κρασώνης, ο οποίος συμμετείχε στον πρώτο διπλό αγώνα της φετινής σεζόν, το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Απριλίου στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia. Ένας ακόμη Έλληνας σε έναν σημαντικό διεθνή θεσμό, μετά τη συμμετοχή του Ανδρέα Λασκαράτου στο European Le Mans Series.

Ήταν η πρώτη αγωνιστική εμπειρία για τον νεαρό Έλληνα οδηγό σε αυτό το είδος αγώνων και το άγχος του φάνηκε στα χρονομετρημένα του Σαββάτου. Ένα λάθος στον γρήγορο γύρο, δεν του επέτρεψε να γράψει τον χρόνο που φαινόταν από τα επί μέρους χρονομετρημένα κομμάτια ότι ήταν εντός των δυνατοτήτων του.

Έτσι στο grid του πρώτου αγώνα βρέθηκε στην 21η θέση, μεταξύ 32 αγωνιζομένων. Πραγματοποιώντας πολύ καλή εκκίνηση γρήγορα πέρασε τους πιο αργούς οδηγούς και βρέθηκε μέσα στο τρενάκι που διεκδικούσε τις θέσεις 13-18. Με υπομονή και σίγουρα προσπεράσματα, εκμεταλλευόμενος την ταχύτητά του, κατάφερε να προσπεράσει άλλους τρεις αντιπάλους και να ολοκληρώσει τον αγώνα στην 15η θέση.

Έχοντας ήδη πάρει το… βάπτισμα του πυρός, ο Θωμάς ήταν πανέτοιμος για τον δεύτερο αγώνα, το πρωί της Κυριακής. Εκκινώντας και πάλι 21ος, αισθανόταν πλέον πολύ πιο άνετα μέσα στο Ford Mustang. Κι αυτό φάνηκε στον αγώνα, καθώς ήταν καταιγιστικός, εντυπωσιάζοντας τους διοργανωτές του πρωταθλήματος, οι οποίοι μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για τον 18άχρονο Έλληνα.

Άλλωστε μέσα σε 15 γύρους ο Κρασώνης κατάφερε να περάσει 10 αυτοκίνητα και να τερματίσει οριακά εκτός της πρώτης δεκάδας, συγκεντρώνοντας συνολικά 50 βαθμούς. Επίδοση που τον φέρνει στην όγδοη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

«Ήταν μία απίστευτη εμπειρία! Ο αγώνας ήταν πολύ ευχάριστος, ειδικά την Κυριακή, όταν και αισθανόμουν πραγματικά πολύ άνετα μέσα στο αυτοκίνητο μου. Με εντυπωσίασε η προσέλευση των θεατών, καθώς στην πίστα της Βαλένθια βρέθηκαν περισσότεροι από 30.000 θεατές την Κυριακή! Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα στην Ιταλία» τόνισε έμπλεος συναισθημάτων ο Θωμάς Κρασώνης.

Ο δεύτερος διπλός αγώνας του Πρωταθλήματος Nascar Whelen Euro Series θα διεξαχθεί στις 11 και 12 Μαϊου στην πίστα Franciacorta της Ιταλίας.

krasonis

 

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.