node/36793

Υπέργηρος στην πλειονότητά του o στόλος των σχολικών

Σε πολλές περιπτώσεις η ηλικία των οχημάτων φτάνει τα 35-40 έτη.

Την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας με τα σχολικά λεωφορεία επιχειρεί να αποτυπώσει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ). Σε αυτήν τονίζει ότι η υπάρχουσα νομοθεσία «πριμοδοτεί» την κυκλοφορία υπέργηρων οχημάτων που σε πολλές περιπτώσεις η ηλικία τους φτάνει και τα 40 χρόνια, ενώ παράλληλα επισημαίνει την ανάγκη να δοθούν από την πλευρά της πολιτείας κίνητρα για την αντικατάστασή τους. 

Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΕΑΑ έχει ως εξής: 
«Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς σηματοδοτείται και η έναρξη κυκλοφορίας των σχολικών λεωφορείων. Καθημερινά χιλιάδες παιδιά, στα αστικά κέντρα και στην περιφέρεια, μετακινούνται με σχολικά λεωφορεία, είτε με τα «κίτρινα» (ιδιόκτητα), είτε με μισθωμένα, με τους γονείς να πιστεύουν ότι αυτά είναι ασφαλή.
Για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών, το άρθρο 36 του νόμου 4530/2018 όρισε πρόσφατα ως ανώτατο όριο ηλικίας των οδηγών των λεωφορείων τα 55 έτη, με δυνατότητα παράτασης ως τα 67 έτη, εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Η μετακίνηση όμως δεν κρίνεται μόνο από το όριο ηλικίας του οδηγού, αλλά εξίσου σημαντικό, αν όχι σημαντικότερο είναι το όριο ηλικίας του σχολικού λεωφορείου. 

Δυστυχώς, το όριο ηλικίας των σχολικών που προβλέπει η νομοθεσία (παρ. 14 του άρθρου 185 του ν. 4070/2012) δεν προάγει την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών, καθώς επιτρέπει την κυκλοφορία λεωφορείων ως 27 ετών, που στην πράξη φθάνουν τα 35-40 έτη. Αυτό γιατί, το μέγιστο όριο της ηλικίας κρίνεται από την 1η κυκλοφορία του λεωφορείου στην Ελλάδα, όταν σχεδόν όλα εξ αυτών εισάγονται μεταχειρισμένα, ήδη 10-15 ετών.

Η ηλικία προφανώς δεν επηρεάζει μόνο το παρουσιαστικό των σχολικών, αλλά επιβεβαιώνει την έλλειψη ασφαλούς τεχνολογίας, σωστής συντήρησης και τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον. 
Η ισχύουσα νομοθεσία για τη μέγιστη ηλικία των σχολικών (ιδιόκτητων-κίτρινων ή ναυλωμένων) επείγει άμεσης αλλαγής από την πολιτεία για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών. Παράλληλα, προκειμένου να μη βρεθούν σε αδιέξοδο σχολεία, η κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει ισχυρά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης, με καινούργια, πλέον ασφαλή και καθαρά λεωφορεία
».

[Πηγή: ΣΕΑΑ]
 

node/39140

Mε φόντο το Enfield 8000 θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση

Η ειδική εκδήλωση θα γίνει στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι στις 5 Ιουνίου.  

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Mε φόντο το Enfield 8000 θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση

To Enfield 8000 ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Ερμούπολη της Σύρου. Σήμερα υπάρχει ένα μόνον αντίτυπο του αυτοκινήτου που φυλάσσεται στο Βιομηχανικό Μουσείο του νησιού.

Φαίνεται πως αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο για την ελληνική βιομηχανία, επίλεξε το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού, να πλαισιώσει τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης που έχουν να κάνουν με τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Η σχετική εκδήλωση θα γίνει στις 5 Ιουνίου στην «Τεχνόπολη» στο Γκάζι, καθώς η ημέρα εκείνη είναι η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. 

Όπως γράφει το cyclades24.gr «κατόπιν επικοινωνίας της Γενικής Γραμματέα Ενέργειας & Ορυκτών Πρώτων Υλών κας Αλεξάνδρας Σδούκου με τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης κ. Νικόλαο Λειβαδάρα και την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κα Αλίκη Λεονταρίτη, εκφράστηκε η επιθυμία εκ μέρους του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας να αναδειχθεί ο ισχυρός συμβολισμός του θρυλικού αυτού οχήματος, υπενθυμίζοντας ότι η Ελλάδα υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και υπογραμμίζοντας παράλληλα τις δυνατότητες της χώρας μας για τη μετάβαση σε μια νέα περίοδο βιομηχανικής παραγωγής.

Καθ΄ όλο αυτό το διάστημα, το Τμήμα Πολιτισμού Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, σε συνεργασία και συνεννόηση με τον Σύλλογο Φίλων Τεχνικού Πολιτισμού Σύρου και την Πρόεδρο κα Μαργαρίτα Καλούτα, με τον Πρόεδρο  του Συλλόγου Ιστορικών Οχημάτων “Enfield” κ. Αλέξη Μαραντζίδη και τον Υπεύθυνο του Βιομηχανικού Μουσείου κ. Αχιλλέα Δημητρόπουλο, βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους συνεργάτες του Υπουργείου για την έγκαιρη δρομολόγηση των προβλεπόμενων ενεργειών και τη ρύθμιση των λεπτομερειών  της ασφαλούς μετακίνησης και παραμονής του οχήματος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης».

[Πηγή: cyclades24.gr]
 

node/39138

Εικόνες σοκ από την Πειραιώς: Φορτηγό έπεσε σε γραφεία εταιρίας – O οδηγός έπαθε έμφραγμα

Συγκλονιστικές οι πρώτες εικόνες από το τροχαίο στην Πειραιώς- Φορτηγό έπεσε πάνω σε γραφεία μεταφορικής εταιρίας- Πανικόβλητοι πρόλαβαν να φύγουν οι υπάλληλοι.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Εικόνες σοκ από την Πειραιώς: Φορτηγό έπεσε σε γραφεία εταιρίας – O οδηγός έπαθε έμφραγμα

Οι πρώτες εικόνες από την «εισβολή» ενός φορτηγού σε γραφεία εταιρίας μεταφορών που βρίσκεται πάνω στην Πειραιώς, στο ύψος του Ταύρου, προκαλούν σοκ. Από θαύμα δεν υπήρξαν τραυματισμοί.

Λίγο μετά τις 11:30 γινόταν γνωστό πως ο οδηγός ενός φορτηγού που κινούνταν επί της οδού Πειραιώς, έχασε τον έλεγχο, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και κατέληξε στα γραφεία μιας εταιρίας.

forti

Ο οδηγός του φορτηγού, σύμφωνα με πληροφορίες, έπαθε έμφραγμα στο τιμόνι και γι’ αυτό έχασε τον έλεγχο του οχήματος, με αποτέλεσμα, ευτυχώς χωρίς μεγάλη ταχύτητα, να πέσει πάνω στην εταιρία.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Φορτηγό εξετράπη της πορείας του και εισέβαλε σε κατάστημα στην οδό Πειραιώς

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SKAI.gr (@skaigr) στις

Οι εικόνες αποτυπώνουν τον τρόμο των υπαλλήλων που είχαν το φορτηγό να κατευθύνεται προς το μέρος τους. Το σημείο όπου κατέληξε το φορτηγό έχει καταστροφή, όπως και μηχανάκια που ήταν παρκαρισμένα στο σημείο. Σύμφωνα με πληροφορίες, το φορτηγό παρέσυρε και δυο αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο newsit.gr

TAGS