node/39880

ΣΕΑΑ: Πτώση της αγοράς 28,6% τον Αύγουστο

Ο ΣΕΑΑ ανακοίνωσε ότι οι ταξινομήσεις επιβατικών τον Αύγουστο έφτασαν τις 6.853 –και το 40,5% αυτών ήταν SUV.

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ που επεξεργάστηκε και δημοσίευσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων-Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, αποκαλύπτουν ότι τον Αύγουστο οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών ήταν 6.853, δηλαδή λιγότερες κατά 28,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό. Η συνολική πτώση της αγοράς από την αρχή της χρονιάς είναι 39,1%, με 52.939 ταξινομήσεις επιβατικών. Πολύ μικρότερη είναι η μείωση στα φορτηγά και στα δίκυκλα, με 17,6% και 14,8%, αντίστοιχα.

Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα της αγοράς τον Αύγουστο ήταν της κατηγορίας Β, με ποσοστό 50,4%, ενώ ακολούθησε η κατηγορία C με 31,8%. Ενδιαφέρον έχει ότι ενώ στην πρώτη περίπτωση τα SUV αντιστοιχούν στο 35,5% της κατηγορίας, στα C τα SUV αντιστοιχούν στο 58,1%. Συνολικά, τα SUV κάθε κατηγορίας αποτελούν το 44,8% της ελληνικής αγοράς από την αρχή του 2020 έως σήμερα (40,5% τον Αύγουστο).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault Clio: 1ο σε πωλήσεις τον Αύγουστο

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι ότι το 56,8% των καινούργιων αυτοκινήτων του Αυγούστου ήταν συμβατικά βενζινοκίνητα και το 27,3% ντίζελ, ενώ αθροιστικά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα (HEV, PHEV και BEV) αποτέλεσαν το 13,5% της αγοράς. Μπορεί να φαίνεται μικρό ποσοστό, είναι όμως υπερδιπλάσιο από το 6,1% που είχαν σημειώσει τον ίδιο μήνα το 2019. Συνολικά,, από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, τα έχει επιλέξει το 13,8% των αγοραστών –και το μερίδιό τους αναμένεται να αυξηθεί, μετά την οριστικοποίηση των ευνοϊκών μέτρων για την απόκτησή τους ως εταιρικά αυτοκίνητα.

Δείτε αναλυτικά όλα τα στατιστικά του ΣΕΑΑ για την εικόνα της αγοράς μέχρι τον Αύγουστο στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

[Πηγή: ΣΕΑΑ]

node/40164

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Το νέο μας τεύχος έχει απ' όλα και θα σας περιμένει στα περίπτερα την Κυριακή.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Μια ματιά στα στοιχεία των πωλήσεων, είναι αρκετή για να αποδείξει πως το Toyota Yaris είναι εδώ και χρόνια το πιο αγαπημένο μοντέλο των Ελλήνων.

Γι’ αυτό και αφιερώσαμε το εξώφυλλο του νέου τεύχους στην ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά η οποία αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σε όλα τα επίπεδα. Μπορείτε να διαβάσετε τόσο για τη συμβατική έκδοση με τον 1.500άρη VVT-i κινητήρα στο Master Test, όσο και για την υβριδική στο θέμα «Υβριδικό ή ντίζελ» με συμπρωταγωνιστή το Peugeot 208 1.5 BlueHDi. Τα οδηγήσαμε παράλληλα στην ίδια ακριβώς διαδρομή, κάτω από τις ίδιες συνθήκες για να δούμε με ποιο κάνεις την περισσότερη οικονομία και πού.

Η πανέμορφη μα και ιδιαίτερα απαιτητική McLaren 765LT που συνεχίζει το θρύλο των Longtail, αναλαμβάνει να δώσει εξωτική νότα στις σελίδες μας, ενώ το ηλεκτρικό Hyundai Kona με την τεράστια αυτονομία συμπληρώνει τις θέσεις του εξωφύλλου. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η δοκιμή του ολοκαίνουργιου SEAT Leon FR με τον 1.5 TSI των 150 PS, όπως και η πρώτη επαφή με την νέα γενιά του Honda Jazz που διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση. Μια πρώτη γεύση πήραμε επίσης από το ηλεκτρικό Honda e, και μια που μιλήσαμε για Honda, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Κλεάνθης αυτό τον μήνα ετοίμασε ένα κομμάτι με αφορμή τη δήλωση πως η εταιρεία θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2021.

Οι ανανεωμένες εκδόσεις των Citroën C3 και Suzuki Swift, μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του Ford Fiesta των 155 PS ολοκληρώνουν το κομμάτι των δοκιμών, ενώ το συγκριτικό μεταξύ Audi A3 35 TFSI, BMW 118i και Mercedes-Benz A 200 βάζει τη δική του premium σφραγίδα ενδιαφέροντος.

Τέλος, σχεδόν 25 σελίδες αναφέρονται στα επαγγελματικά μοντέλα με την μορφή του ετήσιου αφιερώματος που κάνουμε σε αυτά. Εκεί θα βρείτε όλα τα νέα μοντέλα της αγοράς αλλά και αυτά που αναμένονται, καθώς και όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις τους.

Καλή ανάγνωση!

node/40142

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Οι κάτοχοι πομποδέκτη θα μπορούν να τον «φορτίζουν» μόνον στον πάροχο με τον οποίο έχουν σύμβαση. 

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Διευκρινίσεις για την πλήρη εφαρμογή της ενιαίας χρήσης του e-pass έδωσε το υπουργείο Μεταφορών, ενόψει της εφαρμογής του μέτρου από τις 4 Νοεμβρίου. 

Κρίσιμο σημείο είναι ότι ο κάτοχος του πομποδέκτη δεν θα μπορεί να τον φορτίσει σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου, ενώ θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Ετσι, ο κάτοχος ενός e-pass της Αττικής Οδού για παράδειγμα, θα μπορεί μεν να διέρχεται από όλα τα διόδια όλων των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, αλλά αν θελήσει να βάλει χρήματα στο e-pass του, αυτό θα μπορεί να το κάνει μόνον στους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού. 

Ωστόσο, θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του και μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου του (εν προκειμένω της Αττικής Οδού) με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. 

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Μεταφορών «με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής».