Preview DRIVE No 203, κυκλοφορεί από 9 Αυγούστου

Preview DRIVE No 203, κυκλοφορεί από 9 Αυγούστου

Με τη νέα BMW 435i στην πίστα του Estoril, από εκεί στην πίστα του Spa για δύο track days με Audi R8 και Porsche Carrera 4S και στο καπάκι τέσσερις μέρες στο Goodwood. Δεν σας χάλασε…

Άλλο ένα τεύχος με πολύ «βαρύ μέταλλο» τρέχει στα περίπτερα από αύριο. Τεύχος αυτοφερόμενο, περιοδικό στο μανταλάκι, όχι με δεκανίκια, ημισασί και κυκλοφορία γιαλαντζί… Ωραία, κάνει και ρίμα!

Πίστες και πάλι πίστες
Ο συνήθης ύποπτος Μιχάλης Γεωργιάδης διαβαίνει την πύλη της πύλη του Spa-Francorchamps με ένα Audi R8 V8 και μια Porsche 911 Carrera 4S. Ο επίσης συνήθης ύποπτος Θανάσης Κουτσογιάννης απαθανατίζει και βιντεοσκοπεί το «ξεκλείδωμα» σε δύο από τα καλύτερα σούπερκαρ του πλανήτη στην καλύτερη πίστα της Formula 1. Μέσα από 18 σελίδες δράσης μπορείτε να μάθετε τι έγινε στις δύο track days.

Για τη συνέχεια, κατεβαίνουμε πιο νότια, πάλι σε πίστα. Αυτή τη φορά, η BMW μας προσκαλεί να δούμε κατά πόσο η αισθητικά εντυπωσιακή 4άρα, είναι αντίστοιχα σπορ. Μια αξιολόγηση που γίνεται με εκπρόσωπό της την κορυφαία έκδοση 435i και πεδίο αξιολόγησης την πίστα του Estoril στην Πορτογαλία.

Ο Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης αναλαμβάνει να μας προσγειώσει πιο γήινα, αλλά όχι ανώμαλα. Μπορεί να άργησε η Seat να προσθέσει 3θυρη έκδοση στο Leon, αλλά τουλάχιστον το έκανε σωστά. Έτσι τουλάχιστον αποφαίνεται ο Κλεάνθης, ύστερα από τις 10 σελίδες εξαντλητικής δοκιμής του Mastertest.

Πού είχαμε μείνει στην αυτοψία που κάναμε στο Μουσείο Enzo Ferrari-Συλλογή F1; Σε αυτό το τεύχος σειρά έχουν τα πιο διάσημα μονοθέσια και οι πιο διάσημοι οδηγοί από το 1973 μέχρι το 1994. Χρονιά κόλαφος για την F1 με κορύφωση την απώλεια του Ayrton Senna, εκείνη την αποφράδα πρωτομαγιά.

To ηλεκτρικό BMW i3 φέρνει τη μαζική παραγωγή των EV ένα ακόμα βήμα πιο κοντά και –γιατί όχι;- πιθανόν να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την αυτοκίνηση. Ο Γιώργος Γαβάνας πήγε στο Λονδίνο για τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου i3.

Κάθε χρόνο για λίγες μέρες, μια απίθανη μάζωξη αυτοκινήτων, μηχανών, αγωνιστικών, προσωπικοτήτων της αυτοκίνησης, θρύλων της οδήγησης νέων παλιότερων, συντελείται στο Goodwood Festival of Speed. Το DRIVE ήταν και εκεί με δημοσιογράφο και φωτογράφο, με τον Βασίλη Χαρίτο και τον Γιώργο Σβολόπουλο, ενισχύοντας το… κύρος του φεστιβάλ. Και ανάμεσα στα πολλά που έκαναν, μύρισαν, άκουσαν, απαθανάτισαν, πήραν και μια πρώτη γεύση από το πιο αναμενόμενο σπορ αυτοκίνητο της τελευταίας δεκαετίας: Την Alfa Romeo 4C!

Μιας όμως και βρισκόμαστε στη βρετανική εξοχή με τις πολλές πίστες, βρήκαμε μια στο Κάρντιφ και βάλαμε στο χέρι τη νέα Mercedes-Benz A45 AMG. Το χάτσμπακ με την καλύτερη ειδική ισχύ στον κόσμο: 180,5 PS/lt!

Αντιόξινα
Και αν όλα αυτά σας έχουν πέσει βαριά και νιώθετε αυτοκινητική δυσπεψία, υπάρχει και διαιτολόγιο γι’ αυτούς που κάνουν στουρνάρεια διατροφή. Το καινούργιο Fiat 500L Trekking μας λέει ότι το 500 εκτός από λεωφορείο θέλει να γίνει και τζιπ, ενώ το βαρύγδουπο σπορ όνομα «Volvo V40 Polestar» τα βάζει με την «πολιτική» BMW 118i και… χάνει.

Το Audi A3 Sportback 1.2 TFSI φόρεσε τον καινούργιο αλουμινένιο 16βάλβιδο TFSI και το αξιολογούμε στην έκδοση με το διπλόδισκο σασμάν S tronic, ενώ το μικρό του Ίνγκολσταντ, το A1 το δοκιμάζουμε στην 1.400άρα έκδοση, αλλά με Cylinder on Demand. To νέο Skoda Octavia είναι εδώ στην 1.400άρα έκδοσή του, ουδέτερο και σε πείσμα της Βιαμάρ να το κάνει θηλυκό. Άκου εκεί, η Octavia…

Και το τμήμα του Test Drive κλείνει το νέο Opel Cascada με το επίσης νέο 1.600άρι μοτέρ SIDI με τους 170 PS και τα πολλά κιλά του.

Το πέρασμα του Σπύρου Θεοδορόπουλου από το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου είχε στάση στη Lancia. Η Aurelia GT Coupe B20/B20S, χάρη στην καθαρότητα των γραμμών και το νεωτερικό χαρακτήρα των προδιαγραφών της, πολιτογραφήθηκε ως το αρχέτυπο «ιταλικό GT».

Και φυσικά «πολιτικές» στήλες: Ο Κλεάνθης με «Έργα & Ημέρες», ο Ντίνος με «Driven», ο Μιχάλης ως συνήθως με «Ανάποδο Τιμόνι», ο Θοδωρής με «Drive.gr» που παραλίγο σε αυτό το τεύχος να γίνει «Drive.co.uk» και ο Αχιλλέας με «Limited Slip Diff», αλλά και αυτός ως συνήθως ολισθαίνων χωρίς όριο.

‘Οπου χώμα και γιορτή…
Ο ειδικός στο 4x4, enduro και ό,τι χωμάτινο προαιρείστε, μαστρο-Γιώργος και κατά κόσμον Γεώργιος Γαβάνας, για πολλοστή φορά ασχολείται με την εξαιρετική BMW X3 xDrive 20d, ανεβάζοντας σε αυτό το τεύχος το… δύσμοιρο αυτοκίνητο στις σιδεριές και στα εμπόδια της πίστας 4x4 του DRIVE, Terradura. Αφού προηγουμένως για ορντέβρ, πετάχτηκε μέχρι το εξωτερικό να οδηγήσει το CR-V 1.6 i-DTEC. Ένα αυτοκίνητο που με το νέο 1.600άρι μοτέρ ντίζελ ανεβάζει τις μετοχές της Honda στο χρηματιστήριο των SUV, ειδικά σε χειμαζόμενες οικονομίες όπως η ελληνική.

Και όπως σε κάθε τεύχος, πολλή Formula 1. Ο μεγάλος Νίκι Λάουντα θυμάται, με τη βοήθεια παλιών φωτογραφιών, τη χρονιά που άλλαξε τη ζωή του. Ο Ρον Χάουαρντ και σκηνοθέτης του «Rush» μας μιλά για το νέο του blockbuster.
Και μια ματιά για ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για τα προσεχή Grand Prix, σε Σπα και Μόντσα.

Ντάλα καλοκαίρι, το Drive Νο 203 που κυκλοφορεί, ανεβάζει ταχύτητα σελίδα σελίδα, ανεβάζοντας κι άλλο το θερμόμετρο.

Τε-λει-ό-τη-τα!

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube