node/39893

Ο υφυπουργός Αθλητισμού στο δεξί κάθισμα του Loeb

Δοκιμές της αγωνιστικής ομάδας Hyundai Motorsport στην Ελλάδα.

Την Ελλάδα επέλεξε η αγωνιστική ομάδα WRC της Hyundai για να πραγματοποιήσει τις τριήμερες δοκιμές της για το αγωνιστικό της αυτοκίνητο που συμμετέχει στο WRC. Η Hyundai Motorsport επέλεξε χωμάτινες ειδικές διαδρομές κοντά στο Λουτράκι Κορινθίας, με τη συμμετοχή των τριών οδηγών της Οττ Τάνακ, Τιερί Νεβίλ και Σεμπαστιάν Λεμπ.

Μάλιστα, το παρών στις δοκιμές έδωσε ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Λευτέρης Αυγενάκης Αυγενάκης, προσκεκλημένος της Hyundai Motorsport, ο οποίος συνομίλησε με στελέχη της ομάδας, τεχνικούς και τους οδηγούς της, οι οποίοι δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την οργάνωση και την ασφάλεια των δοκιμών, αλλά και τον καλό καιρό που τους επιτρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα για τους επόμενους αγώνες του WRC.

Επιπλέον, στην απόφαση αυτή της ομάδας, να πραγματοποιηθούν οι δοκιμές στην Ελλάδα, ιδιαίτερο ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι η χώρα μας παραμένει ασφαλής προορισμός λόγω της πανδημίας του COVID-19.

Μάλιστα, η ομάδα της Hyundai προσέφερε στον κ. Λ. Αυγενάκη την εμπειρία της συνοδήγησης με τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ σε μία ειδική διαδρομή.

Hyundai

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Λ. Αυγενάκης, σε σύντομη δήλωσή του τόνισε:

«Ήταν μια ξεχωριστή και μοναδική εμπειρία, να βρίσκομαι στο κόκπιτ δίπλα σε έναν ταλαντούχο οδηγό παγκόσμιας κλάσης, όπως ο Σεμπαστιάν Λεμπ και τον ευχαριστώ θερμά. Η παρουσία μου εδώ σήμερα είναι διότι θέλω να στείλω το μήνυμα ότι έχουν ξεκινήσει οι πρώτες προσπάθειες επαναφοράς του εθνικού μας μηχανοκίνητου αγώνα, εκεί που πρέπει να βρίσκεται.»

«Θέλω να καταστήσω σαφές πως κάνουμε μια συντονισμένη προσπάθεια για να επουλώσουμε πληγές του παρελθόντος στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.»

«Η Ελλάδα είναι μια χώρα απολύτως φιλική προς το motorsport και η Πολιτεία πιστεύει στο ελληνικό motorsport και το αγκαλιάζει».

Η επίσκεψη της Hyundai στη χώρα μας έρχεται λίγες μέρες μετά τις δοκιμές της Toyota Gazoo Racing, η οποία επέλεξε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας για να προετοιμαστεί για το Ράλλυ Τουρκίας.

[Πηγή: Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γενική Γραμματεία Αθλητισμού]

TAGS
node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39947

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 20/9 με τη Real News

Ξεκουραστήκαμε και επιστρέψαμε για το τεύχος 288, που έχει απ' όλα. Από αυτοκίνητα μέχρι ποδήλατα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 20/9 με τη Real News

Ποτέ η επάνοδος από τις καλοκαιρινές διακοπές δεν ήταν εύκολη. Προφανώς ούτε και τώρα. Γυρίσαμε όμως φρέσκοι και σπριντάραμε προκειμένου να καλύψουμε το έδαφος που χάθηκε τις ημέρες της ξεκούρασης και να ετοιμάσουμε ένα τεύχος με κεντρικό ήρωα το Audi A3 Sportback. Το πρώτο premium μικρομεσαίο δηλαδή, το οποίο έχει διαχρονικά -και αναλογικά- σαρώσει τις πωλήσεις στη χώρα μας και αναλύεται σε βάθος μέσω της πένας του Αλέξη στην πλήρη δοκιμή του Master Test.

Η δεύτερη θέση στο εξώφυλλο ανήκει στην όγδοη γενιά του Volkswagen Golf GTI με τους 245 PS, ενώ το αντικείμενο των ονείρων αυτό τον μήνα είναι η Ferrari F8 Spider, που υπόσχεται όλα όσα και η κλειστή Tributo μαζί με πιο άμεση επαφή με το περιβάλλον. Και το γκάζι δεν τελειώνει εδώ, αφού οι 306 ίπποι της X2 Μ35i δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εναλλακτικό GTi χαρακτήρα στο μικρότερο Sport Activity Coupe της BMW.

Συγκρίναμε επίσης την plug-in υβριδική έκδοση της BMW X1 με το Volvo XC40 T5 Twin Engine που μόλις ήρθε στη χώρα μας, σε μια μάχη που θα μπορούσε να αναδείξει κάλλιστα το τέλειο εταιρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, σε αυτό το τεύχος ο εξηλεκτρισμός δεν αφορούσε μόνο σε αυτοκίνητα αλλά και σε ποδήλατα. Τώρα που η κρατική επιδότηση έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον του κοινού γι’ αυτά, αναλύουμε τι ακριβώς είναι και σε ποιους απευθύνονται τα ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ δοκιμάζουμε και τρία από διαφορετικές κατηγορίες.

Οι δοκιμές ολοκληρώνονται με το MINI One D Clubman, τη ντίζελ έκδοση του νέου Renault Captur, το Citroen C3 Aircross με τον 120άρη ντίζελ κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο, την επίσης αυτόματη έκδοση του Nissan Micra και τη βασική έκδοση κινητήρα του Mitsubishi Space Star. Ως δοκιμή κλασικού μοντέλου αυτό το μήνα εξασφαλίσαμε επιτέλους το FIAT 124 Sport Spider που κυνηγούσαμε εδώ και πολύ καιρό, ενώ ο Legend του τεύχους ονομάζεται Tom Tjaarda και είναι ο άνθρωπος που έπλασε την εικόνα του.

Εκτός από τις δοκιμές αυτοκινήτων και ποδηλάτων, το DRIVE 288 έχει επίσης και θέματα εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος. Όπως για παράδειγμα μια ανάλυση για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου και το πόσο ρεαλιστικό είναι τελικά αυτή να αποτελέσει επόμενο βήμα για την αυτοκίνηση. Αλλά και την άποψη του υφυπουργού Αθλητισμού για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς και την περιγραφή του πλάνου που υπάρχει για την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο ημερολόγιο των παγκόσμιων αγώνων.

Καλή ανάγνωση!