node/41246

Νέο τεύχος DRIVE την Κυριακή 21/2

Το τεύχος #293 έρχεται με την REAL News την ερχόμενη Κυριακή και έχει απ' όλα.

Στον αρχικό σχεδιασμό ενός εξωφύλλου που εμπεριείχε την νέα γενιά του best-seller της Hyundai και το εξ ορισμού εντυπωσιακό Audi RS Q3 των 400 PS, ήρθε σχεδόν στο σφύριγμα της λήξης να προστεθεί το νέο FIAT 500 που πλέον αφιερώθηκε στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Είναι μια λογική που κάθε άλλo παρά έκπληξη προκαλεί, αφού δείχνει μονόδρομος για το μέλλον των αυτοκινήτων πόλης και δη των niche προσανατολισμού.

Είναι επίσης πια τελείως ξεκάθαρο πως το ποσοστό των εξηλεκτρισμένων μοντέλων που δοκιμάζουμε συνεχώς μεγαλώνει. Με αριθμούς, πλέον τα έξι στα δέκα νέα μοντέλα χρησιμοποιούν κάποιας μορφής ηλεκτρική ενέργεια στο σύστημα κίνησης. Σε αυτό το τεύχος, οι εν λόγω δοκιμές ξεκινούν από το ηλεκτρικό ë-C4 C-Cross του Master Test και συνεχίζονται με το επίσης ηλεκτρικό DS 3 E-TENSE, καθώς και τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά Jeep Compass 4xe και Škoda Octavia iV. Το ολοκαίνουργιο Honda Jazz παίζει σε μια υβριδική κατηγορία χωρίς αντίπαλο, ενώ το συγκριτικό του Suzuki Vitara με το ανανεωμένο Kia Stonic, μαζί με τη δοκιμή του SEAT Leon 1.5 eTSI DSG αφορούν στην ήπια υβριδική τεχνολογία.

Το ανανεωμένο MINI Cooper S Countryman, το επίσης ανανεωμένο Hyundai Kona στην κορυφαία έκδοση των 198 PS, αλλά και το Renault Scénic που ξεκίνησε να διατίθεται στη χώρα μας ολοκληρώνουν τις δοκιμές μοντέλων με συστήματα κίνησης που χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη, ενώ η Mercedes-Benz GLE Coupé με τον αρχοντικό 6κύλινδρο ντίζελ είναι το μοναδικό ντίζελ γι’ αυτόν τον μήνα. Πριν από ελάχιστα χρόνια αυτό θα ακουγόταν σαν ανέκδοτο. Και πριν από αρκετά περισσότερα χρόνια, σαν ανέκδοτο θα ακουγόταν επίσης το πόσα πολλά είδη τετρακίνησης υπάρχουν σήμερα. Γι’ αυτό αναλύσαμε τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz, λύνοντας «παρεξηγήσεις», αναδεικνύοντας πού υπερέχει η καθεμία αλλά και τον τύπο των μοντέλων που κατά κανόνα χρησιμοποιούνται.

Δίπλα σε αυτή την εγκυκλοπαιδική γνώση, μπορείτε να τοποθετήσετε αφενός εκείνη για την αρκετά άγνωστη Lamborghini Jalpa αφετέρου εκείνη για τον Nils Bohlins. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους στην ιστορία του αυτοκινήτου και το γιατί θα το διαβάσετε στη σελίδα 128.

Καλή ανάγνωση!