Νέο τεύχος DRIVE αυτή την Κυριακή 19 Αυγούστου με τη REAL News

Αυτή την Κυριακή, 19 Αυγούστου, κυκλοφορεί το τεύχος #263 του DRIVE. Με πολύ, πάρα πολύ γκάζι.

Στο νέο τεύχος του DRIVE η διάθεση παραμένει ψηλά και το γκάζι… στο πάτωμα.

Ξεχωρίζει η πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα του νέου Fiesta ST στο δρόμο και στην πίστα των Σερρών, κόντρα στον ανταγωνισμό. Και το roadtrip των 1.000+ km και τριών ημερών με τη McLaren 720S.

H Ford ισχυρίζεται ότι βελτίωσε το νέο Fiesta ST προς δύο αντιδιαμετρικά αντίθετες κατευθύνσεις. Πιο άγριο αλλά και πιο ώριμο, υπόσχεται μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, με επιδόσεις και ανέσεις μεγαλύτερης κατηγορίας. Με λίγα λόγια, θέλει να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας και γιατί όχι, το καλύτερο μικρό GTI ever. Δύσκολος στόχος. Δύο αυτοκίνητα με διαφορετική προσέγγιση στο ίδιο θέμα, το σκληροπυρηνικό DS3 Performance και το πολιτισμένο Volkswagen Polo GTI είναι τα δύο σημεία αναφοράς, καθώς αποκωδικοποιούμε «αίσθηση» και δεδομένα τηλεμετρίας για να δώσουμε απαντήσεις.

Φτάσαμε στις Σέρρες απευθείας μετά το επικό roadtrip με τη McLaren 720S. Από το Μιλάνο στις Βρυξέλλες μέσα από τις Συμπληγάδες των Άλπεων, με ένα αυτοκίνητο που δίνει νόημα, απόλυτη κυριολεξία στην έννοια του εξωτικού supercar, σε κάθε μια από τις δύο λέξεις ξεχωριστά. Ένα ταξίδι ακραίων αντιθέσεων και έντονων συναισθημάτων. Από τους 30 στους 3 βαθμούς Κελσίου, από τη θάλασσα στα 2.500 μέτρα, από το μηδέν στα 100 km/h σε λιγότερα από 3”, από το γεμάτο ρεζερβουάρ στο βενζινάδικο σε λιγότερα από 100 km, από την ακατέργαστη άγρια ομορφιά του μαγευτικού τοπίου στη σύνθετη σχεδίαση της McLaren, από τη στατική δύναμη του καταρράκτη που ξεπηδά μέσα από τον παγετώνα, στο καταιγιστικό ξέσπασμα των 720 ίππων του διτούρμπινου V8. Ελπίζουμε να το απολαύσετε όσο κι εμείς. Προσπαθήσαμε πολύ να βρούμε τις κατάλληλες λέξεις.

Σε άλλα νέα…
Στην αποστολή για την παρουσίαση του νέου Ford Focus, πέρα από τα συνηθισμένα, την οδήγηση δηλαδή του μοντέλου σε διάφορες εκδόσεις, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με σημαντικούς ανθρώπους που είχαν την… ανάγκη να μοιραστούν μαζί μας τα μυστικά τους, να εκφράσουν το πάθος τους για αυτό που δημιούργησαν. Διαβάστε λοιπόν γιατί το νέο Focus έχει 45 διαφορετικούς συνδυασμούς hardware και ρυθμίσεων για την ανάρτηση, και ένα κιβώτιο «δύο σε ένα» αντί διπλού συμπλέκτη.

Στην Ελλάδα δοκιμάσαμε δύο suv-crossover με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση και τεχνολογία, το νέο Volkswagen T-Roc και το Mitsubishi Eclipse. Σε μια εποχή που λέμε ότι όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν, είναι εντυπωσιακό πως ο κάθε κατασκευαστής βγάζει τον χαρακτήρα του, δίνοντας έμφαση σε διαφορετικά σημεία. Δοκιμάσαμε επίσης το βολικό express της οικογένειας, το ταχύτατο κάτω από όλες τις συνθήκες, οικονομικό αλλά και πολύ πρακτικό Skoda Octavia RS 4x4 με κινητήρα TDI και κιβώτιο DSG.

Το ντίζελ δεν έχει… ρεύμα, τελευταία. Σε αντίθεση με το ολοκαίνουριο χαρισματικό Nissan Leaf. Το μικρομεσαίο οικογενειακό της Nissan σε βάζει στην πρίζα. Και σου δείχνει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το μέλλον, αλλά το παρόν. Η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ και είναι για όλους.

Στο Master Test, δοκιμάζουμε και αναλύουμε σε βάθος το SEAT Arona, το μικρότερο crossover της ισπανικής μάρκας που υλοποιεί ιδανικά τη συνταγή της επιτυχίας. Συνδυάζει αύρα και εμφάνιση μεγαλύτερου-ψηλότερου αυτοκινήτου με την σπορτίφ διάθεση που πάντα μας άρεσε στα SEAT. Ο Κλεάνθης τα βάζει όλα στη ζυγαριά, τεχνολογία, επιδόσεις, πρακτικότητα, ποιότητα, χώρους, μαζί και τιμές, εγγυήσεις κλπ, και το κατατάσσει στην κατηγορία.

Ένας φίλος από τα παλιά, ήρθε να μας θυμίσει πως ήταν τα απλά καθημερινά οικογενειακά αυτοκίνητα εκεί στα τέλη της δεκαετίας του ’70, αρχές του ’80. Όχι όλα, εντάξει. Των κατασκευαστών με ριζοσπαστική νοοτροπία, όπως η Citroen. Σε μια εποχή που οι οικονομίες κλίμακας δεν είχαν ακόμη περιορίσει την ευφάνταστη σκέψη σχεδιαστών και μηχανικών. Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, κι όμως αγαπήσαμε την υπέροχα διατηρημένη GSA που δοκιμάσαμε.

Κατά τα άλλα, ταξιδέψαμε μέσα από το φακό του συνεργάτη μας Νίκου Κατίκι στο WRC και στο συναρπαστικό Ράλι Φιλανδίας. Και με την παρέα του SpeedSector, οδηγήσαμε δύο από τις ομορφότερες διαδρομές στην Ευρώπη, το Transfagarasan και την Transalpina στη Ρουμανία.

Last but not least, αποχαιρετούμε με ένα ειδικό αφιέρωμα τον Sergio Marchionne, τον σημαντικότερο ίσως manager της εποχής του στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αμφιλεγόμενος όπως κάθε σπουδαίος, λίγο πολύ, έσωσε την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία με σκληρές αποφάσεις, και για αυτό δεν κέρδισε ποτέ την καρδιά των ιταλόφιλων.

Αυτό είναι το τεύχος Σεπτεμβρίου, το #263 για εμάς, που θα βρείτε την Κυριακή 19 Αυγούστου στα περίπτερα με τη REAL News. Κι αν δεν προλάβετε, δέκα μέρες μετά θα το βρείτε ξανά, μόνο του, στα stands των περιοδικών. Καλή ανάγνωση.