Νέο DRIVE #257 στα περίπτερα, εγκαίρως για το τριήμερο

Νέο DRIVE #257 στα περίπτερα, εγκαίρως για το τριήμερο

Αυτό το μήνα, το πιο “DRIVE” θέμα στο εξώφυλλο και στην καρδιά του νέου μας τεύχους: το Fight Club.

Η ετήσια δοκιμή των κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων της ελληνικής πραγματικότητας στην καλύτερη πίστα των Βαλκανίων. Φέτος το Fight Club είναι θεματικό, χαρακτηρίζοντας και το τεύχος: The GTI Issue, λοιπόν.

Honda Civic Type R, Ford Focus RS, Mercedes-AMG A45, Audi RS3, Peugeot 308 GTI 270, SEAT Leon Cupra 300 και Volkswagen Golf GTI Performance διεκδικούν τον τίτλο του Απόλυτου Σπορ Χάτσμπακ. Σχεδόν 2.300 άλογα, ήχοι, μυρωδιές, συναισθήματα, τροχιές χαραγμένες με παχιές μαύρες λωρίδες και εντυπωσιακοί χρόνοι. Απολαύστε το.

Δεν είναι μόνο για αυτό όμως το τεύχος των GTI. Παίρνουμε μια πρώτη γεύση από το νέο Renault Megane RS, μάλλον το Απόλυτο Σπορ Χάτσμπακ της επόμενης χρονιάς. Με την ευκαιρία, κάνουμε και μια αναδρομή στην ποτισμένη με βενζίνη, γεμάτη πάθος και ενθουσιασμό ιστορία της Renault Sport.

Οδηγήσαμε σε δρόμο και πίστα το νέο Yaris GRMN, το πρώτο καυτό μικρό της Toyota με αύρα από WRC. Καμία σχέση με Yaris T-Sport και θα πρέπει να πας πολύ πίσω στην ιστορία της μάρκας για να βρεις κάτι αντίστοιχο σε χαρακτήρα.

Ένα ακόμη αυτοκίνητο που περιμέναμε καιρό είναι η Jaguar E-Pace. Τεχνολογία, "πάτημα", προσωπικότητα... Το μικρό σπορ SUV όπως μόνο η βρετανική μάρκα θα μπορούσε να το έχει φτιάξει. Μιλώντας για μικρό SUV με ξεχωριστό στιλ, το μυαλό πάει στην BMW X2, η οποία επίσης παρουσιάστηκε το μήνα  που πέρασε. Και μοιραζόμαστε τις πρώτες εντυπώσεις. Στη βάση της δημοφιλέστατης κατηγορίας των SUV βρίσκεται το προσιτό και εξαιρετικά ενδιαφέρον Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech, το αντικείμενο του Master Test αυτού του μήνα. Μια άλλη εκδοχή αυτοκινήτου για off road περιπέτειες είναι η νέα Mercedes-Benz X-Class. «Μα… pick up με αστέρι στη μάσκα;» ρωτούν πολλοί. Κι όμως. Στην ερώτηση πόσο Mercedes είναι η νέα X-Class, την απάντηση δίνουμε οδηγώντας την «κατ’ αντιπαράσταση» με μια GLC.

Την ευχαρίστηση που προκύπτει από ένα ζωντανό τιμόνι και ένα καλά ρυθμισμένο πλαίσιο ακόμη και σε ένα συμβατικό οικογενειακό σούπερ μίνι μας θυμίζει η συγκριτική δοκιμή του μήνα. Δεν χρειάζεται μια περιουσία, αρκούν 1.000 ως 1.200 κυβικά με τούρμπο και 120 άλογα: Ford Fiesta vs Kia Rio vs Renault Clio.

Στα αγωνιστικά, η χρονιά ξεκίνησε με WRC και κλασικό Monte Carlo. Στον πάγο ο Ogier έβαλε… 6η και εσείς μπορείτε να απολαύσετε όλη την ατμόσφαιρα μέσα από τις εκπληκτικές φωτογραφίες του ανταποκριτή μας Νίκου Κατίκη.

Κάπου ενδιάμεσα,  μετά τις δοκιμές και πριν τα αγωνιστικά, όπως κάθε μήνα πλέον, θα βρείτε την ενότητας ΜΟΤΟ, με 16 σελίδες ύλη που προετοιμάζει το πρώτο περιοδικό μοτοσικλέτας στην Ελλάδα.

Καλή ανάγνωση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube