node/39821

Μπορεί να γίνει μια Ανάβαση εν μέσω πανδημίας;

Με τη Γεν. Γραμματεία Αθλητισμού να μην επιτρέπει αθλητικές συναντήσεις με περισσότερα από 100 άτομα, πώς θα γίνει η Ανάβαση Πορταριάς αυτό το ΣΚ;

Στη χώρα μας, οι αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού υπόκεινται στους ίδιους περιορισμούς με τις υπόλοιπες αθλητικές διοργανώσεις, κάτι που την εποχή του COVID-19 δεν είναι καθόλου εύκολο.

Σύμφωνα με μια ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που δημοσιεύτηκε χτες, Τρίτη 1η Σεπτεμβρίου, σε αθλητικές διοργανώσεις οι οποίες πραγματοποιούνται εκτός σταδίου οι συμμετέχοντες και το τεχνικό προσωπικό δεν πρέπει να ξεπερνούν συνολικά τα 100 άτομα –και τα 50 σε περιοχές αυξημένης επιδημιολογικής επιτήρησης. Κάτι τέτοιο όμως, για έναν τυπικό αγώνα αυτοκινήτου με δεκάδες συμμετέχοντες οδηγούς, συνοδηγούς και μηχανικούς, είναι απλώς αδύνατο.

Με ελάχιστα 24ωρα να απομένουν μέχρι την Ανάβαση Πορταριάς που είναι προγραμματισμένη για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 5-6 Σεπτεμβρίου και στην οποία έχουν δηλώσει συμμετοχή 85 οδηγοί, ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου έκρουσε αμέσως τον κώδωνα του κινδύνου, καταθέτοντας εχτές σχετική ερώτηση στην Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας.

Σήμερα, μετά από διαβουλεύσεις του προέδρου του ΣΟΑΑ Μάριου Ηλιόπουλου με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ Επαμεινώνδα Φατούρο και τον πρόεδρο της Επιτροπής Αγώνων Παναγιώτη Κουτσίκο, προκύπτει ότι έχει σταλεί αίτημα εξαίρεσης του μηχανοκίνητου αθλητισμού από τον παραπάνω περιορισμό των 100 ατόμων, μαζί με πρόταση θέσπισης ειδικών μέτρων για την προστασία των εμπλεκομένων. Και η Ομοσπονδία φαίνεται σίγουρη ότι θα εισακουστεί, αφού σήμερα, με νέο δελτίο τύπου, επιβεβαιώνει ότι «Με βάση τα σημερινά δεδομένα, οι προγραμματισμένοι αγώνες του μηνός Σεπτεμβρίου θα διεξαχθούν κανονικά»

Μένει να δούμε αν η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού θα ανταποκριθεί άμεσα, έτσι ώστε η να πραγματοποιηθεί κανονικά η Ανάβαση Πορταριάς –φυσικά χωρίς θεατές.


Δελτίο Τύπου ΣΟΑΑ

ΘΕΜΑ: Δέσμη ειδικών μέτρων καταθέτει η Ο.Μ.Α.Ε. για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Πορταριάς

Εν συνεχεία του ερωτήματος του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου προς την Ο.Μ.Α.Ε. και την ΕΠ.Α. και έπειτα από διαβουλεύσεις του Προέδρου του Σ.Ο.Α.Α., κ. Μάριου  Ηλιόπουλου με τον Πρόεδρο της Ο.Μ.Α.Ε., κ. Επαμεινώνδα Φατούρο και τον Πρόεδρο της ΕΠ.Α., κ. Παναγιώτη Κουτσίκο, αποφασίστηκε να σταλεί αίτημα προς την αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, το οποίο θα εξαιρεί τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από τους περιορισμούς των μέτρων αντιμετώπισης του COVID-19, υπό την προϋπόθεση μελέτης και σύνταξης ειδικού σχεδίου μέτρων που καταθέσει άμεσα η Ομοσπονδία προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Θεωρούμε πως αυτή η κίνηση είναι προς την σωστή κατεύθυνση, ώστε να διεξαχθεί η Ανάβαση Πορταριάς με την προστασία όλων όσοι θα βρεθούμε στον αγώνα. Είναι ιδιαίτερης σημασίας για την ασφάλεια όλων μας να υπάρξει ένα σαφές, εφικτό και αποτελεσματικό σχέδιο επιμέρους μέτρων τα οποία ταιριάζουν στις διοργανώσεις των αγώνων αυτοκινήτου και είναι εξίσου σπουδαίο να διασφαλιστεί από την Ομοσπονδία η τήρησή τους προκειμένου να μην βάλουμε σε ρίσκο το επίπεδο δημόσιας υγείας και κοινωνικής ευθύνης προς όλους εμάς, τους συγγενείς μας και τους φίλους μας.

Ο Σ.Ο.Α.Α. θα ενημερώσει άμεσα για οποιαδήποτε εξέλιξη με ανακοίνωση, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη όλα τα οργανωτικά και οικονομικά ζητήματα που απασχολούν τους αγωνιζόμενους, ελάχιστες ημέρες πριν την διεξαγωγή του αγώνα.


Δελτίο Τύπου ΟΜΑΕ

Ανακοίνωση Για Τη Διεξαγωγή Των Αγώνων Αυτοκινήτου

Ενόψει των αγωνιστικών συναντήσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχουν προγραμματιστεί για το προσεχές φθινόπωρο, σε κάθε μορφή και είδος αγώνων, σας εφιστούμε την προσοχή στην πιστή εφαρμογή των μέτρων προστασίας από τον Covid19.

Στο πλαίσιο της εφαρμογής των εγκεκριμένων από τη ΓΓΑ υγειονομικών πρωτοκόλλων, επισημαίνουμε την απαρέγκλιτη και διαρκή χρήση της προστατευτικής μάσκας από όλους (συμπεριλαμβανομένων όλων των μελών της οργάνωσης, των ομάδων κ.λπ.) σε όλους τους χώρους συνάθροισης, όπως τα Service Parks και τα Pits. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική και για τους αγωνιζόμενους, με εξαίρεση, φυσικά, τη διάρκεια της αγωνιστικής τους δραστηριότητας.

Ακόμη, σας υπενθυμίζουμε την υποχρέωση αδιάλειπτου ελέγχου όλων όσων εισέρχονται στο Service Park ή στα Pits, στη Γραμματεία και σε άλλους χώρους συνάθροισης του αγώνα. Κάθε άτομο που εισέρχεται σε αυτούς θα πρέπει να εγγράφεται στο βιβλίο εισερχομένων με τα στοιχεία που απαιτούνται, να γίνεται η απαραίτητη θερμομέτρησή του κατά την είσοδό του και να φορά το απαραίτητο βραχιολάκι, για αποφυγή επανελέγχου.

Με την ελπίδα ότι ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός θα συμβάλλει με όλες του τις δυνάμεις στην αντιμετώπιση της πανδημίας που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας, και για αποφευχθούν οι οποιεσδήποτε κυρώσεις μη εφαρμογής του Νόμου και η πιθανότητα ακύρωσης του αγώνα, σας εφιστούμε την προσοχή στην ρητή εφαρμογή όλων των παραπάνω.

Η Ομοσπονδία είναι σε συνεχή επικοινωνία με τη ΓΓΑ για τη διασφάλιση των διοργανώσεων που έχουν προγραμματιστεί και θα σας ενημερώνει ανελλιπώς για οποιαδήποτε μεταβολή του ιατρικού πρωτοκόλλου. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, οι προγραμματισμένοι -πρωταθληματικοί και μη- αγώνες του μηνός Σεπτεμβρίου θα διεξαχθούν κανονικά.
 

[Πηγή: ΣΟΑΑ, ΟΜΑΕ / Φωτογραφία: Λ.Α.Βόλου]

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39947

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 20/9 με τη Real News

Ξεκουραστήκαμε και επιστρέψουμε για το τεύχος 288, που έχει απ' όλα. Από αυτοκίνητα μέχρι ποδήλατα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέο τεύχος DRIVE, την Κυριακή 20/9 με τη Real News

Ποτέ η επάνοδος από τις καλοκαιρινές διακοπές δεν ήταν εύκολη. Προφανώς ούτε και τώρα. Γυρίσαμε όμως φρέσκοι και σπριντάραμε προκειμένου να καλύψουμε το έδαφος που χάθηκε τις ημέρες της ξεκούρασης και να ετοιμάσουμε ένα τεύχος με κεντρικό ήρωα το Audi A3 Sportback. Το πρώτο premium μικρομεσαίο δηλαδή, το οποίο έχει διαχρονικά -και αναλογικά- σαρώσει τις πωλήσεις στη χώρα μας και αναλύεται σε βάθος μέσω της πένας του Αλέξη στην πλήρη δοκιμή του Master Test.

Η δεύτερη θέση στο εξώφυλλο ανήκει στην όγδοη γενιά του Volkswagen Golf GTI με τους 245 PS, ενώ το αντικείμενο των ονείρων αυτό τον μήνα είναι η Ferrari F8 Spider, που υπόσχεται όλα όσα και η κλειστή Tributo μαζί με πιο άμεση επαφή με το περιβάλλον. Και το γκάζι δεν τελειώνει εδώ, αφού οι 306 ίπποι της X2 Μ35i δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εναλλακτικό GTi χαρακτήρα στο μικρότερο Sport Activity Coupe της BMW.

Συγκρίναμε επίσης την plug-in υβριδική έκδοση της BMW X1 με το Volvo XC40 T5 Twin Engine που μόλις ήρθε στη χώρα μας, σε μια μάχη που θα μπορούσε να αναδείξει κάλλιστα το τέλειο εταιρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, σε αυτό το τεύχος ο εξηλεκτρισμός δεν αφορούσε μόνο σε αυτοκίνητα αλλά και σε ποδήλατα. Τώρα που η κρατική επιδότηση έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον του κοινού γι’ αυτά, αναλύουμε τι ακριβώς είναι και σε ποιους απευθύνονται τα ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ δοκιμάζουμε και τρία από διαφορετικές κατηγορίες.

Οι δοκιμές ολοκληρώνονται με το MINI One D Clubman, τη ντίζελ έκδοση του νέου Renault Captur, το Citroen C3 Aircross με τον 120άρη ντίζελ κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο, την επίσης αυτόματη έκδοση του Nissan Micra και τη βασική έκδοση κινητήρα του Mitsubishi Space Star. Ως δοκιμή κλασικού μοντέλου αυτό το μήνα εξασφαλίσαμε επιτέλους το FIAT 124 Sport Spider που κυνηγούσαμε εδώ και πολύ καιρό, ενώ ο Legend του τεύχους ονομάζεται Tom Tjaarda και είναι ο άνθρωπος που έπλασε την εικόνα του.

Εκτός από τις δοκιμές αυτοκινήτων και ποδηλάτων, το DRIVE 288 έχει επίσης και θέματα εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος. Όπως για παράδειγμα μια ανάλυση για την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου και το πόσο ρεαλιστικό είναι τελικά αυτή να αποτελέσει επόμενο βήμα για την αυτοκίνηση. Αλλά και την άποψη του υφυπουργού Αθλητισμού για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς και την περιγραφή του πλάνου που υπάρχει για την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο ημερολόγιο των παγκόσμιων αγώνων.

Καλή ανάγνωση!