node/39978

Μεγάλος Περίπατος: Ξηλώνονται τα έργα στην Πανεπιστημίου

Το έργο «βγήκε και δεν βγήκε» δήλωσε ο Κώστας Μπακογιάννης- Το κόστος όμως των 2 εκατ. βγήκε από τα ταμεία του Δήμου. 

Σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου στην Πανεπιστημίου, ο δήμαρχος της Αθήνας Κώστας Μπακογιάννης παραδέχθηκε ότι το έργο που κόστισε σχεδόν € 2 εκατ. και καταταλαιπώρησε τους Αθηναίους «βγήκε και δεν βγήκε».  Παράλληλα ανακοίνωσε ότι εντός του 2021 θα ξεκινήσουν νέα έργα για μία μόνιμη, ανάπλαση της κεντρικής οδικής αρτηρίας της πρωτεύουσας, σε όλο το μήκος της, μέχρι την Ομόνοια.

«Ξεχάστε την Πανεπιστημίου όπως την ξέρατε. Πάμε για κάτι καινούριο», τόνισε σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, όπου μίλησε για ειδικό πολεοδομικό σχέδιο, το οποίο θα τεθεί σε διαβούλευση και για επόμενη φάση που θα περιλαμβάνει τα μόνιμα έργα (τα οποία θα αρχίσουν μέσα στο 2021). «Εχω φάει πάρα πολύ "ξύλο" για τον Μεγάλο Περίπατο», επανέλαβε ο δήμαρχος Αθηναίων που, πάντως, υπό το βάρος των αντιδράσεων για το βιαστικό και το πρόχειρο της παρέμβασης στην Πανεπιστημίου, βγήκε να δικαιολογηθεί υποστηρίζοντας ότι ήταν ένα έργο πιλοτικό και προσωρινό, «ώστε να δούμε», όπως είπε, «πώς θα λειτουργήσει».

Σε καμία περίπτωση δεν είναι ανάπλαση το βάψιμο του οδοστρώματος ή να βάλεις μία ζαρντινιέρα, παραδέχθηκε, ομολογώντας ότι όλο αυτό επρόκειτο για ένα πείραμα. «Επρεπε όμως να βρούμε έναν πρόχειρο τρόπο και κυρίως προσωρινό για να τραβήξουμε τις γραμμές του έργου, να ζωγραφίζεις δηλαδή πριν αρχίζεις να σκάβεις», εξήγησε σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει τις ζαρντινιέρες με τους φοίνικες και τα ξερά, πλέον, χόρτα στην Πανεπιστημίου και τα πεζοδρόμια-παγίδα μεταξύ των παλιών ορίων και του βαμμένου οδοστρώματος που δόθηκε στους πεζούς.

Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι το έργο –έστω και με την προσωρινή μορφή του– λειτουργεί, ο κ. Μπακογιάννης παραδέχθηκε ότι, σε αντίθεση με το Σύνταγμα και τη Λεωφόρο Βασιλίσσης Ολγας, η Πανεπιστημίου πάει λιγότερο καλά, αν και όπως υποστήριξε, «κυκλοφοριακά λειτουργεί». Στην Πανεπιστημίου ο Μεγάλος Περίπατος «βγήκε και δεν βγήκε», «αυτή είναι η ειλικρινής απάντηση που μπορώ δώσω», ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων, ομολογώντας ουσιαστικά ότι το πείραμα δεν ήταν και τόσο επιτυχημένο όσο περίμενε.

node/40164

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Το νέο μας τεύχος έχει απ' όλα και θα σας περιμένει στα περίπτερα την Κυριακή.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Μια ματιά στα στοιχεία των πωλήσεων, είναι αρκετή για να αποδείξει πως το Toyota Yaris είναι εδώ και χρόνια το πιο αγαπημένο μοντέλο των Ελλήνων.

Γι’ αυτό και αφιερώσαμε το εξώφυλλο του νέου τεύχους στην ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά η οποία αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σε όλα τα επίπεδα. Μπορείτε να διαβάσετε τόσο για τη συμβατική έκδοση με τον 1.500άρη VVT-i κινητήρα στο Master Test, όσο και για την υβριδική στο θέμα «Υβριδικό ή ντίζελ» με συμπρωταγωνιστή το Peugeot 208 1.5 BlueHDi. Τα οδηγήσαμε παράλληλα στην ίδια ακριβώς διαδρομή, κάτω από τις ίδιες συνθήκες για να δούμε με ποιο κάνεις την περισσότερη οικονομία και πού.

Η πανέμορφη μα και ιδιαίτερα απαιτητική McLaren 765LT που συνεχίζει το θρύλο των Longtail, αναλαμβάνει να δώσει εξωτική νότα στις σελίδες μας, ενώ το ηλεκτρικό Hyundai Kona με την τεράστια αυτονομία συμπληρώνει τις θέσεις του εξωφύλλου. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η δοκιμή του ολοκαίνουργιου SEAT Leon FR με τον 1.5 TSI των 150 PS, όπως και η πρώτη επαφή με την νέα γενιά του Honda Jazz που διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση. Μια πρώτη γεύση πήραμε επίσης από το ηλεκτρικό Honda e, και μια που μιλήσαμε για Honda, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Κλεάνθης αυτό τον μήνα ετοίμασε ένα κομμάτι με αφορμή τη δήλωση πως η εταιρεία θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2021.

Οι ανανεωμένες εκδόσεις των Citroën C3 και Suzuki Swift, μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του Ford Fiesta των 155 PS ολοκληρώνουν το κομμάτι των δοκιμών, ενώ το συγκριτικό μεταξύ Audi A3 35 TFSI, BMW 118i και Mercedes-Benz A 200 βάζει τη δική του premium σφραγίδα ενδιαφέροντος.

Τέλος, σχεδόν 25 σελίδες αναφέρονται στα επαγγελματικά μοντέλα με την μορφή του ετήσιου αφιερώματος που κάνουμε σε αυτά. Εκεί θα βρείτε όλα τα νέα μοντέλα της αγοράς αλλά και αυτά που αναμένονται, καθώς και όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις τους.

Καλή ανάγνωση!

node/40142

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Οι κάτοχοι πομποδέκτη θα μπορούν να τον «φορτίζουν» μόνον στον πάροχο με τον οποίο έχουν σύμβαση. 

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Διευκρινίσεις για την πλήρη εφαρμογή της ενιαίας χρήσης του e-pass έδωσε το υπουργείο Μεταφορών, ενόψει της εφαρμογής του μέτρου από τις 4 Νοεμβρίου. 

Κρίσιμο σημείο είναι ότι ο κάτοχος του πομποδέκτη δεν θα μπορεί να τον φορτίσει σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου, ενώ θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Ετσι, ο κάτοχος ενός e-pass της Αττικής Οδού για παράδειγμα, θα μπορεί μεν να διέρχεται από όλα τα διόδια όλων των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, αλλά αν θελήσει να βάλει χρήματα στο e-pass του, αυτό θα μπορεί να το κάνει μόνον στους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού. 

Ωστόσο, θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του και μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου του (εν προκειμένω της Αττικής Οδού) με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. 

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Μεταφορών «με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής».