node/38519

Κορονοϊός -Aπαγόρευση κυκλοφορίας: Θα κρατήσει πολύ περισσότερο από τις 6 Απριλίου

 Δεδομένη πρέπει να θεωρείται η παράταση των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας, σύμφωνα με όσα είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, μιλώντας στο Open, τόνισε ότι «τα μέτρα για την απαγόρευση της κυκλοφορίας στη χώρα μας θα διαρκέσουν πολύ περισσότερο από τις 6 Απριλίου», εξηγώντας πως μπορεί η κατάσταση στη χώρα μας να είναι αρκετά καλύτερη συγκριτικά με άλλες χώρες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να παρθούν όλα τα μέτρα για να αντιμετωπιστεί ο κορονοϊός.

Αναφερόμενος στα αντισηπτικά, σημείωσε ότι σύντομα θα λυθεί η κατάσταση με αυτά και τόνισε ότι θα γίνουν τα πάντα για να υπάρχουν και μάσκες στην αγορά.

«Η αισχροκέρδεια είναι κάτι ανήθικο. Γι’ αυτό και επέβαλα πρόστιμο 50.000 ευρώ σε συγκεκριμένα εταιρεία. Θα είμαστε αμείλικτοι με την αισχροκέρδεια», ξεκαθάρισε ο κ. Γεωργιάδης.

[Πηγή: newsit.gr]

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/39060

Autohellas: Η πτώχευση της Hertz στις ΗΠΑ δεν επηρεάζει τις δραστηριότητές μας

Σε ανακοίνωσή της επισημαίνει πως δεν έχει μετοχική σχέση με την Hertz Global, ούτε σχέση πιστωτή της Hertz Global αρά δεν έχει άμεση οικονομική επίπτωση από την εξέλιξη αυτή.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Autohellas: Η πτώχευση της Hertz στις ΗΠΑ δεν επηρεάζει τις δραστηριότητές μας

Με ανακοίνωση της η Autohellas τονίζει πως η υπαγωγή της Hertz Global Holdings σε καθεστώς χρεοκοπίας σε ΗΠΑ και Καναδά, δεν έχει αντίκτυπο στην εταιρεία. Και αυτό διότι δεν έχει μετοχική σχέση με την Hertz Global, ούτε σχέση πιστωτή της Hertz Global αρά δεν έχει άμεση οικονομική επίπτωση από την εξέλιξη αυτή.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Autohellas έχει ως εξής:

«Σε συνέχεια της πρόσφατης ανακοίνωσης μας στις 06/05/2020 σχετικά με την Hertz Global Holdings, η Autohellas ενημερώνει για τα ακόλουθα:

H Hertz Global Holdings ανακοίνωσε ότι, επηρεαζόμενη σημαντικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας και των περιορισμών που αυτή επέφερε στην μετακίνηση κατά τους τελευταίους τρεις μήνες, υπέβαλε την 22/05/2020 αίτηση για την υπαγωγή της σε "πτωχευτική διαδικασία αναδιάρθρωσης σε λειτουργία" του Chapter 11 για την ίδια και τις θυγατρικές της σε Αμερική και Καναδά.

Με βάση τις ανακοινώσεις της Hertz Global, κατά της διάρκεια της διαδικασίας αναδιάρθρωσης η λειτουργία της σε όλο το παγκόσμιο δίκτυό της συνεχίζεται κανονικά για όλα τα brands που έχει στην κατοχή της (Hertz, Thrifty, Dollar και Firefly), χωρίς επιπτώσεις στις κρατήσεις της ή τα προγράμματα προνομίων και πιστότητας των πελατών της.

Όπως έχει επισημανθεί και στην προηγουμένη ανακοίνωση, η Autohellas η οποία εκμεταλλεύεται το σήμα της Hertz σε Ελλάδα και σε 7 χώρες στην περιοχή των Βαλκανίων, δεν έχει μετοχική σχέση με την Hertz Global, ούτε σχέση πιστωτή της Hertz Global αρά δεν έχει άμεση οικονομική επίπτωση από την εξέλιξη αυτή. Εκτίμησή μας είναι ότι με την προϋπόθεση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαδικασίας αναδιάρθρωσης του δανεισμού της, μέσω του Chapter 11, η Hertz Global θα μπορέσει να λειτουργήσει σε παγκόσμιο επίπεδο με μεγαλύτερη δυναμική και αποτελεσματικότητα. Υπενθυμίζεται ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις (το κύριο αντικείμενο της Hertz Global) αντανακλούν το 16% του κύκλου εργασιών της Autohellas, ενώ οι μακροχρόνιες μισθώσεις, οι πωλήσεις μεταχειρισμένων και η εμπορία αυτοκινήτων το υπόλοιπο 84%. Επίσης τα ίδια κεφάλαια της Autohellas την 31/12/2019 ήταν €294εκ. με την ευνοϊκότερη (χαμηλότερη) σχέση δανεισμού προς ίδια κεφάλαια μεταξύ όλων των εισηγμένων εταιρειών RAC ή Operating Leasing εταιρειών σε όλη την Ευρώπη».